[WN] 30 plus pony kamp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 12:27

Hoe toevallig Cool , gat in de markt blijkbaar. Zouden ze ook stiekum op Bokt meelezen Cool

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 13:24

vera schreef:
Das toevallig Verward Bloos
Je kunt nu ook 20+30+40+50+ ponykamp bij de Sandy Road Ranch doen! Zie Marktplaats.nl en dan bij de Paarden te koop. Cool

Tja...............ik wens ze succes.......Wat Sil organiseerd is volgens mij namelijk een heuse "Bokt 30+ ponykamp" aan het worden....we hebben allemaal 'iets' met elkaar vandaar het succes, denk ik, Schijnheilig .

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 14:08

Ik ben vrij van 26 juli t/m 9 aug. daarna is het alleen mogelijk in de weekends i.v.m. oppas voor de kindertjes.

Waarschijnlijk heb ik geen paard(merrie 15 jr) of er moet een wonder gebeuren waardoor mijn foxy weer beter wordt. Schijnheilig

Wat wil ik doen barbecue, buitenritten in de bossen als dit mogelijk is,
heel veel lol hebben, dansen, kampvuur, tja alles wat gezellig is.
Haat fietsen dus daar krijgen jullie mij niet op.

Heb zelf een tent of eventueel caravan alleen zou het wel handig zijn om te weten of er eventueel stroom is voor de mobile woning.

Kosten: ?? minder dan de andere luxe paardenkampen.
zelf dingen meenemen moet toch ook kunnen.Ik ga voor de gezelligheid en niet voor de luxe.
Iedereen wil vast wel het een en ander doen.
[/quote]

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 14:23

Tja, en anders doen we toch corveediensten? Dat elke dag een aantal mensen verantwoordelijk zijn voor het eet en drinkgebeuren die dag? (en het warm eten en de afwas) Lessen lijken mij ook leuk maar misschien ook eens paarden ruil doen? Het kan nooit kwaad om ook eens op een ander paard te rijden en het lijkt mij wel eens leuk om een ander paard aan te voelen. En een ander kan misschien eens dingen aangeven van je eigen paard die je zelf misschien niet helemaal doorhad? Offe, geblindoekt je eigen paard herkennen uit een stel Lachen

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 15:38

Waarom niet voor 25+. Pling
Ik zou namelijk ook graag mee willen.
Lijkt me namelijk heel erg gezellig

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 15:46

Nickolay schreef:
Waarom niet voor 25+. Pling
Ik zou namelijk ook graag mee willen.
Lijkt me namelijk heel erg gezellig

Sil bedoeld dat het geen ponykamp voor kinderen is Knipoog
Maar als 25jarige ben je van harte welkom! Er zijn er meer van jouw leeftijd hoor, en jonger ook nog (he, Xono Haha! )
Dus schrijf je in zou ik zeggen!

okke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:04

okay, het is wellicht niet geheel western rijden, eerder cowboy- en indianenachtig. Ik heb het idee zelfs niet van Bokt, loop er al langer over te denken... Natuurlijk gaan jullie allemaal éérst naar Sil
Heb je dan nog steeds zin, dan zijn jullie in zuid limburg welkom... Tikkeltje anders, dat wel... Ik heb een eigen kudde ter beschikking, ijslanders en kruisingen daarmee (zie profiel!). Verder een prachtig boerderijtje, waar het goed toeven is... Slapen
Lange tochten zijn hier eerder regel dan uitzondering, zelfs de Ardennen behoren tot de mogelijkheden... (Spa ligt op één dag rijden!). In principe kun je natuurlijk ook met eigen paard mee rijden, weilanden zijn wel voorradig, maar geen stallen. Maar je kunt natuurlijk ook op een van mijn paarden mee... Over het algemeen rijden we hier zónder zadel, maar 2 cowboyzadels heb ik hier ook nog liggen, voor die echte die-hards... Knipoog
Zit zelf te denken aan het Pinksterweekend... En natuurlijk iets tijdens de zomervakantie...
heb je interesse, laat me dan wat weten... Schijnheilig
okke

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:56

vera schreef:
Ik heb er zin in! Nanouk, ga je ook mee?????

Jemig! Dat zou dan mijn EERSTE ponykamp worden. Het lijkt mij wel ontzettend lachen met allemaal 30+ mutsen en petten die even zonder gezin erop uit mogen.
Ja als ik het red met het opvangen van gezin en het regelen op mijn werk ben ik graag van de partij. Nu nog even gauw Bailey (laten) beleren voor die tijd want dan kan ik overal aan mee doen.

P.S. Heeft iemand nog toevallig een westernzadel liggen die ik kan overnemen? (moet op een flinke arabier passen)

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:25

Ik kan m'n agenda nog alle kanten op invullen, dus sluit me aan bij de wensen van de rest. en natuurlijk wil ik Loky meenemen! Hij zal het heerlijk vinden, ik ook trouwens! Lijkt me supergezellig en mij kun je overal neerleggen......ik heb al 'ns eerder een nachtje in een trailer geslapen Slapen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:05

vera schreef:
Maar als 25jarige ben je van harte welkom! Er zijn er meer van jouw leeftijd hoor, en jonger ook nog (he, Xono Haha! )

Yup Haha! Lijkt me wel leuk als deze ponykamp toevallig ( Schijnheilig ) in mijn werkvakantie bij sil zou vallen. Ik hoop iets langer dan 2 weken te kunnen gaan dit keer Lachen Maargoed, dan zou ik dus niet twee keer op en neer hoeven...van Rotterdam naar Friesland is toch een hele wereldreis met trailer Haha! (zonder trailer ook trouwens Knipoog).

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:53

Klinkt leuk, hoor. Mag ik als 22 jarige ook mee?
Beetje afhankelijk van de datum, want ik ben afhankelijk van de schoolvakanties....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:11

Dat weekeinde kan ik ook..... *LOL*
Oh jee, en wat als Mileen EN ik verliefd op Sanwood worden? Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:12

Per ongeluk tekst van Xono verwijderd (clumsy me Clown )
Dit was de tekst:
Ik zat net te kijken, en met de data die 2 mensen hier opgegeven hebben zou 1 t/m 4 augustus eventueel wel uitkomen (dan is het toch nog steeds warm? ). Dat is dan vanaf vrijdag t/m maandag...dus er zit een weekend tussen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:13

Je wordt bedankt SM Knipoog Haha!
Sonja, ik ben ook verliefd op San, dat geeft helemaal niets Haha!
Afbeelding
Lovers Hier hadden we hem net gewassen overigens *LOL*

Afbeelding
En deze eigenwijs is er ook nog Haha! Lovers Frutje *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:20

Sanwood voor mij en Frutje voor Mileen!!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:28

Sanwood voor Missy Lovers

sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 18:43

oke wie weet kan ik korting geven op dekkingen van sannie tijdens het kamp? hihi..maar goed we zijn er mee bezig en zal zodra we meer duidelijkheid hebben dit melden met een nieuwe topic : BOKTKAMP let daar dus op om op de hoogte te blijven!!
groeten sil en diana

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:56

he sil kom maar op }> , moet toch nog een hengst vinden voor die doos van mij. en sanwood lijkt ze wel leuk te vinden.
maar krijgen we dan ook voorlichting Haha! Haha! Haha! Haha! Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:08

En een live voorstelling??? Als de jonkies op bed liggen, Schijnheilig ....... Clown

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:32

FlyingHigh schreef:
En een live voorstelling??? Als de jonkies op bed liggen, Schijnheilig ....... Clown

wat noemen we dan jonkies, de kinders onder de 21 Schijnheilig Extreme duivel dan valt er nu al 1 af. Haha! sorry maar dit was een inkoppertje.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:37

Onder de 28.........de rest is op een leeftijd dat ze dit soort vertoon ook op Canal + na 00.00 uur kunnen bewonderen, als de parents- control eraf is, Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:21

Extreme duivel Haha!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 01:13

Jááááá, dan kom ik ook nog even deze "clinic" volgen, als dat mag. Woon niet zo heel ver weg, maar kan mijn kudde niet alleen laten. Wel een prima gelegenheid eens een paar van jullie te meeten. Ik zal dan zelf waarschijnlijk ook een paar gasten hebben en dan wordt een ponykamp ietsje moeilijker.

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:02

Ik zou ook graag mee willen. Alleen zit ik met het probleem dat ik geen vervoer heb en mijn paard een hengst is(wel een hele lieve). Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik graag van de partij zijn. Lijkt me erg gezellig allemaal.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:26

KingMarco schreef:
Ik zou ook graag mee willen. Alleen zit ik met het probleem dat ik geen vervoer heb en mijn paard een hengst is(wel een hele lieve). Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik graag van de partij zijn. Lijkt me erg gezellig allemaal.

Een castratie- clinic kan er ook nog wel live bij, }> . Zullen we dat overdag doen, waar de kleintjes bijzijn?? Kunnen ze direct zien wat we (wij, dames) het liefst doen met ondeugende mannen Extreme duivel !!!