Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Basilicium schreef:Wat leuk! Het lijkt me wel dat ze op die leeftijd met vooroordelen/reservaties te maken heeft? Wat je hier over haar zegt is wel zo'n mooi compliment, misschien eens op haar social media of gastenboek posten?
xLianneZorro schreef:Ik ken Christel wel!Ik heb een zadel van haar gekocht. Ze komt aan huis passen, hele gezellig vrouw hoor
BrittS schreef:Fijn dat iedereen zo blij is met zijn instructrice! Ik heb zelf ook fijn les, maar meer western x centered riding x natural horsemanship, nog erg basisgericht (wat ik ook wil).
Even een vraagje, weet iemand of je wedstrijden mag rijden met een simpel dubbel gebroken happy mouth bitje? Dit is het enige bit waar mijn paard zelf zijn mond voor open doet en hij loopt hier ook veruit het beste op.
Mocht dit niet mogen (volgens mij heb ik ergens ooit iets gelezen over toegestane materialen wbt bitten), welk westernbit zou hier dan het dichtst bij in de buurt komen?
Ik ben overigens nog niet van plan wedstrijden te gaan rijden hoor, maar wie weet volgende zomer en dan heb ik nog even de tijd om eventueel een ander bit te gaan proberen.