Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer een les inplan.
Ik ben Marije en rij nu zo'n kleine 3 jaar western, maar voel me nog vaak genoeg een beginner
Ik heb een 9-jarige Arabier en ik breng hem ook uit op (vooral) DAWRA-shows en AVS-shows (van het stamboek). Dit waren wij afgelopen zondag op een show in Ermelo, mijn eerste show in de Beginnersklasse (=met galop erbij, hiervoor heb ik alleen Walk&Jog gestart). 

Dus pleasure, horsemanship, trail, in hand onderdelen en wil volgende keer misschien ook Ranch Riding en Hunter gaan starten
leuk dat je ook meekletst.
ben inmiddels verhuisd, dus nieuwe instructie nodig. Ben benieuwd of het wat is morgen!
Ik namelijk nog helemaal niet, geen flauw idee, dus ik ga het morgen allemaal ontdekken 
maar wel wat leuke foto's geschoten. Staat wel stoer, zo'n westernzadel op onze poownies.
Was de eerste keer dat ze een bit in had, dus dit was zowat de enige normale foto die ik van haar had waarop ze niet staat te smakken
Maar dat deed ze echt superbraaf... en jeetje, wat staat western haar gaaf
had verwacht dat die hoofdstelkleur echt niet bij haar zou passen, maar hij staat haar juist erg leuk!
Ik heb een zadel van haar gekocht. Ze komt aan huis passen, hele gezellig vrouw hoor
natuurlijk weet ik wel beter, maar het is desalniettemin heel erg leuk wanneer je je zo goed mag/kan voelen over je geklungel. Ze maakt keuzes wat ze wel en niet aanpakt en blijft altijd belichten wat ik wél goed doe. Ik hen me weldelijk een ontzettend groentje gevoeld dat er niet thuishoorde, maar nooit door haar!
Basilicium schreef:Wat leuk! Het lijkt me wel dat ze op die leeftijd met vooroordelen/reservaties te maken heeft? Wat je hier over haar zegt is wel zo'n mooi compliment, misschien eens op haar social media of gastenboek posten?
xLianneZorro schreef:Ik ken Christel wel!Ik heb een zadel van haar gekocht. Ze komt aan huis passen, hele gezellig vrouw hoor

BrittS schreef:Fijn dat iedereen zo blij is met zijn instructrice! Ik heb zelf ook fijn les, maar meer western x centered riding x natural horsemanship, nog erg basisgericht (wat ik ook wil).
Even een vraagje, weet iemand of je wedstrijden mag rijden met een simpel dubbel gebroken happy mouth bitje? Dit is het enige bit waar mijn paard zelf zijn mond voor open doet en hij loopt hier ook veruit het beste op.
Mocht dit niet mogen (volgens mij heb ik ergens ooit iets gelezen over toegestane materialen wbt bitten), welk westernbit zou hier dan het dichtst bij in de buurt komen?
Ik ben overigens nog niet van plan wedstrijden te gaan rijden hoor, maar wie weet volgende zomer en dan heb ik nog even de tijd om eventueel een ander bit te gaan proberen.