Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Metaxa schreef:Basilicium schreef:Ik heb dit weekend besloten dat ook ik mijn intrede wil maken in de wereld van het western rijden. Ik merkte al langere tijd dat ik op zoek was naar een geheel andere aanpak. Ik loop vast in wat ik aan het doen was; ik verloor het plezier en het vertrouwen. De afgelopen tijd heb ik redelijk wat western evenementen bezocht. Deze hebben mijn ogen geopend voor een perspectief op paardrijden/ruiterschap dat ik voorheen nooit zo heb meegekregen. Ergens vandaag wist ik het ineens: ik ga westernlessen nemen
Ik wil niet te star zijn in mijn doelstellingen, omdat ik deze stap juist wil zien als een nieuw avontuur. Come what may, enzo. Wel hoop ik dat ik opnieuw geprikkeld en gemotiveerd raak als ruiter. Ik wil ontdekken of de western benadering mij kan helpen paardrijden weer leuk te gaan vinden, al vermoed ik natuurlijk reeds sterk dat dat wél zo zal zijn!
De komende tijd zal voor mij in het teken staan van het vinden van een fijne stal waar ik na een eerste les wil blijven plakken. Verder wil ik voor mijzelf uitzoeken hoe ik de western stijl toe wil passen in de relatie met mijn paard. Ik voel me het fijnst bij het idee het allemaal eerst in een andere omgeving en op andere paarden te leren. Even afstand van het rijden waar ik nu geen plezier meer in heb en met een schone lei deze nieuwe richting inslaan.
Ik houd jullie graag op de hoogte
Spannend! Ik wacht nog af op antwoord wanneer ik nog meer prive of groepslessen kan volgen om te kijken of western echt iets voor mij is. Hoop dat ze snel antwoorden(al 2 x online geweest maar niet gelezen)
Marlien5 schreef:Mij komt dat wachten ook wel bekend voor. Vond ik ook erg vervelend van daar. Ze hebben zelf ook het liefst dat je een whatsappje stuurt :-/