Ladypaard: Hahah ja ik schrok me een ongeluk!
Kon er wel heel erg om lachen. Ik vroeg ook helemaal niet wat een rollback was, ik volgde gewoon haar instructies en kijken wat er gebeurt hahahahaha. Ik les overigens nog steeds op hetzelfde paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kon er wel heel erg om lachen. Ik vroeg ook helemaal niet wat een rollback was, ik volgde gewoon haar instructies en kijken wat er gebeurt hahahahaha. Ik les overigens nog steeds op hetzelfde paard
. Eigenlijk iets te veel glitter om gewoon voor de lol mee te rijden maar ik vond m zo tof dat ik het niet kon laten

Cool! Ik wil zelf niet echt een broek met glitters op de kontzakken, dan zie ik er nog wat volslanker uit dan de bedoeling is
maar ik wil wel graag een mooie glitter riem om overal naar toe te dragen! Heb wel een show riem maar ik twijfel of ik die niet liever alleen op wedstrijden draag.. Niet toevallig iemand zo'n mooie riem te koop?
Ja, mijn showriem was oorspronkelijk 200 euro.. maar het zilveren uiteinde ontbreekt dus ik heb er uiteindelijk 50 voor betaald
de onderlinge bij ons kun je je ook voor opgeven als je wilt
en anders overdag komen kijken en je opgeven voor de bbq in de avond! 
Daar zijn dus die flappen op de knieën voor! Blond..

, vind dat toch wel een waardering
)
Scheelt ook dat ik weinig tijd heb voor lessen momenteel. Hebben de knietjes mooi tijd gehad om te genezen.

_Hedi schreef:Zijn hier nog mensen die graag mee willen doen met de onderlinge wedstrijd bij StarReiners 21 juni? Er zijn tot nu toe weinig inschrijvingen en als er mensen zijn die wel mee willen doen maar zich nog niet hebben ingeschreven. graag doen! Dat is voor mij makkelijk
Ps: het niveau is vrij laag hihi, iedereen heeft kans!
(las in het andere topic dat er ook een paar dressuur ruiters voor de grap meededen)
, ik duim ervoor dat ik het daar leuk vind

Marlien5 schreef:Veel plezier! Weet je van wie je les krijgt? En op wie je gaat? Ik gok Chanel, maar kan ook Daantje zijn
Ik rij zelf overigens niet meer bij Double R nu.