Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fbrouwer schreef:Vraag me wel eens af of dat paard nog leeft. Ze is toen naar Frankrijk gegaan. Heb haar nog wel op video staan.
Citaat:Zou trouwens wel een willen weten of er nog mensen zijn die video opname hebben van de Wran Open Reining 1999 en 2000 in Giesbeek
Citaat:Vind dit trouwens wel een heel leuk forum zo.
PocoMisss schreef:Ik geloof dat die foto uit het pré-1985 tijdperk stamt.... Toen kwam Ruben nog niet boven de tafel uit, denk ikVolgens mij is dat Ruben met die witte pony, die zit in de USA, is getrouwd en heeft daar een eigen stal...
Cer schreef:Die foto van die meneer met dat zwarte paard. De naam van dat paard is al es genoemd, het was 1 van de eerste QH hier in NL.
Cer schreef:Heeft ie ook op Austerlitz gestaan ??En die andere, die jongen zit nu in Frankrijk als ik het goed heb.
Cer schreef:Hmmm, even dacht ik dat je gelijk had Fred, maar nu ik weer beter zit te kijken weet ik het niet zeker... Ik ga er es andere foto's bijpakken...
Dit is in ieder geval wel Ger, met Wakinyan Tanka![]()
Jammer van de beenbeschermers voor, anders hadden we witte voorbeentjes kunnen vergelijken...