[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:47

Kan iemand mij vertellen waar op marktplaats de oproep van fly staat, ik heb gekeken maar kan niets vinden bij gezocht.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 01:05

aaah heb niet alle pagina's gelezen, maaar vindt dit echt niet leuk voor je. vooral om te zien dat je paardje er zo uitziet. maar ik woon in rotterdam, zal hier waarschijnlijk wel niet staan, maar ook ik hou mijn oogies open. en op paardenmarkten komen echt veel duiters. vroeger ging ik wel is met een handelaar mee naar de markten en die haalde al zijn paarden uit duitsland. maar ik zou mijn gosd niet weten of hij nog op zij oude locatie zit en zijn telefoonnummer heb ik ook niet. de vrouw met wie ik dan mee ging zie ik nooit meer.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 01:06

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 01:16

Ik heb hem ook even bij de pony's geplaatst op marktplaats. Dubbel kans.

Heb weer een stuk of 50 mailtjes de deur uitgedaan, maar tot nu toe nog steeds geen tips binnen. Zit toch echt al over de 500 mailtjes heen, vraag me af hoe dat kan.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 01:22

Misschien komen ze in de ongewenste email box terecht? Verward

Net als bij mij

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 01:25

Ik bedoel eigenlijk, dat iedereen zoveel mailtjes door nederland verspreid en dat er gewoon niemand is die zegt, he die ken ik.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 02:57

sorry, ff een test tussendoor geheel oftopic, maar ik kan het tpic niet meer zien vanaf 18:29 uur laatst geplaatst door rakkertje.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 03:16

Heb je de foto's gehad Francis? Ik heb ze via twee mailadressen gestuurd, maar Holly onvangt ze ook maar niet, dus ben bang dat jij ze mss ook niet hebt?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 03:58

Hier de foto's van wat wij aanzagen voor wat Francis bedoelde met waar ze moeten hebben gestaan.
Afbeelding
De stallen vanaf de staat gezien (de foto is genomen van in de wei)
Ziet er verlaten uit. Wat je niet kan zien, rechts is nog meer wei, maar daar stonden de hekken ook van open, dus het lijkt me sterk dat er nog een paard zou hebben gestaan, want dan had het zo de straat op kunnen wandelen.
Als je goed kijkt zie je verse sporen van een auto in de wei, maar het zijn geen sporen van een auto met trailer erachter. Als je nog beter kijkt gaan de sporen, links naast de stal, en nog een keer een spoor naar de balen hooi rechts naast de stal. Zou dat er pas neer zijn gelegd? Raar waarom dan?
Afbeelding
En de idd nog niet bewogen Trailer, tenminste hij stond erbij alsof hij er al jaren zo staat.

Francis zeg het maar, was het idd deze plek, want nee daar zijn geen paarden te bekennen.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 07:06

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 09:08

Dit is inderdaad de stal waar ze stond... het ziet er alleen een heel stuk netter uit nu. Ik weet dat de eigenaar van de paarden trammelant heeft gehad met de verhuurder van de grond, dus het kan zijn dat er inmiddels een andere huurder is die het hooi er heeft neergelegd.
Kan ook zijn dat het hooi nog van die eigenaar is en dat hij een baal heeft opgehaald... dan zou ik even aan m'n vriendin moeten vragen (die bijna wekelijks in Soest komt en er altijd even langs reed) of die balen er een paar weken terug ook al lagen.
Die trailer staat daar inderdaad letterlijk al jaren, want die stond daar volgens mij al op precies dezelfde plek toen ik Fly daar heen bracht 2 1/2 geleden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:24

DB al gebeld? Nagelbijten / Gniffelen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 09:36

Zo, de DBman weet ook dat z'n vakantie voorbij is...
Helaas ben ik van hem niet veel wijzer geworden... Hij wist het ook niet, waar de paarden stonden, had ook alleen een tip gehad, maar geen presieze plek. Ergens tussen Nijkerk en Eemnes zouden ze bij een pension/handels(?)stal in de wei hebben gestaan. Dit zou kunnen kloppen, omdat hij tegen die verzorgster ook al gezegd had dat de hengst in Nijkerk ter dekking stond.
Wel zou de DB man er vandeweek nog es even achter aan gaan (voor zover hij nog iets kan doen) en kijken of jij de eigenaar te spreken kan krijgen en uit kan vinden waar de paarden zijn en of'ie ze wel of niet verkopen wil, want ook de DB man wil dus wel graag weten waar de paarden gebleven zijn. Hij heeft nou eenmaal niet de bevoegdheden om die informatie af te dwingen, dus voor hem is het ook afwachten of de eigenaar iets wil zeggen ja of nee.
Ik bel hem volgende week maandag weer terug (kon ook eind deze week, maar dan ben ik zelf in Aken) en dan hoop ik dat hij meer weet. Ondertussen moeten we dus denk ik onze zoekakties richting Nijkerk/Eemnes verplaatsen...
Iemand die daar in de buurt woont en weet om welke stal het zou kunnen gaan??

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 09:39

Oh, het lijkt me trouwens beter om niet te bellen naar maneges daar in de buurt, maar er 'anoniem' te gaan kijken, want als hij inderdaad nog de eigenaar is en niet van plan is ze te verkopen, kan het goed zijn dat' ie de stalhouden gewaarschuwd heeft niets te zeggen over de paarden om 'pottekijkers' buiten de deur te houden.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:28

Ik krijg Willem Oosterboer niet te pakken Huilen .
Antwoordapparaat met de boodschap dat ze vanaf 30 augustus weer te bereiken zijn maar het is nu toch 30 augustus? Verward
Heeft iemand zijn mobiele nummer misschien?

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:52

Heeft er al iemand aan zo'n bloedtapperij gedacht?, daar gaan ook veel paarden van de markt naar toe.
Mijn pony is daar ook ooit terecht gekomen via de markt in Utrecht.

Staan geloof ik wel grote kuddes, dus zal moeilijk zo op het oog te zien zijn of ze er tussen staat. Je weet maar nooit

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:51

Majo, dat is iedereen zich wel bewust hoor maar om er meteen vanuit te gaan is een beetje Huilen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:52

Oh, Majo heeft haar bericht teruggetrokken...... Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:52

Oh, Majo heeft haar bericht teruggetrokken...... Verward

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:56

Als er iemand naar manege groenendaal gaat in Bunschoten en daar nu eens het adres vraagt van dekbedrijven in Nijkerk, vraag het aan de oude Henk die weet al dat soort dingen. Ik weet nog toen ik bij een oud boertje in eemdijk stond dat hij eens een merrie naar nijkerk bracht om te dekken, Henk Tolboom moet dit dan ook weten hij heeft een dekstation bij hem op de manege.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:00

Potverdorie Francis, wat moet je nou met zo'n man!
Eigenlijk weet hij dus gewoon niks.......Wat waren al die toespelingen dan over het feit "dat jij wel wist waar ze naartoe waren gegaan?"

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:05

Ik neem Eemnes voor mijn rekening. Ga daar morgenmiddag kijken en wandel gewoon alle stallen langs de wakkerendijk binnen, wie weet.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:06

Tja, er is dus nog steeds iemand die weet waar ze is. Dan toch maar plan B ?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:14

Plan B is????

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:14

Zo ik ben het weekend weg geweest (Parijs) en er zijn veel pagina's bij gekomen Knipoog
Kan iemand me even in het kort vertellen wat er allemaal gedaan is en of er al iets meer bekend is???
Holly, ben jij helemaal naar die man toegereden?