Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 dat was echt geen geschikt paard voor mij. Ik ben ook geen held, ik denk met regelmaat, waar ben ik aan begonnen haha. Maar die van mij is een stuk relaxter. Ik ben ook alleen bang voor schrik reacties. Want die kan ik niet controleren. (Zo heb ik mijn arm gebroken bij een paard)
 Succes woensdag!!

Ze is ook prachtig getekend. Ik ben sinds een paar weken op zoek naar een jong paardje, en door alle foto's die ik van Nova heb gezien hier op bokt wil ik nu ook een overo 

), zelfde vader maar andere moeder:

En ze gaat inderdaad naar Utrecht! Heb helaas ook geen stalgenoot/iemand anders die kan helpen  

nou, hengstje dus  

Ik wil alleen helaas geen hengstje haha.
  ). Er waren zelfs twee idiote volwassen mannen die zo'n speelgoed auto met een afstandsbediening aan het spelen waren. De auto racete keihard over de duinen heen. Nova vond het wel spannend, maar ze is niet aan de kletter gegaan, dus daar ben ik al heel blij mee. Onderweg hebben we ook 4 overstekende herten gezien, erg leuk  
  Toen ze overstaken keek Nova er gewoon naar, oortjes naar voren en niks aan de hand. Het enige wat ze eng vond waren mannen in korte broeken en ontbloot bovenlijf die aan het werk waren met plantjes 
 Maar het ging dus heel goed vandaag. De foto's komen later nog!                                                         
 Een voetje opgetild en op de klep gezet, maar die haalde ze er natuurlijk weer af. Een paar keer geprobeerd op nieuw aan te lopen op de klep, en uiteindelijk is het gelukt. Deze onderstaande video was van de laatste minuut, een mislukte poging en een gelukte poging   

) video, toen ze zo braaf was buiten  
  Je zou bijna denken dat de  
  in haar is verdwenen (niet te hard roepen natuurlijk 
 )
 , maar ik heb haar acties gezien en dat wil je niet in een trailer  

enige wat ik minder vind waar ik sta is dat er geen bos is haha                                                         

ik vraag me af wie braaf heeft opgeschreven  
  Maar serieus, ze was echt heel braaf met foto's maken (ik was er pas bij vanaf dat de foto's werden gemaakt 
 ), ze stond gewoon op haar gemakje om zich heen te kijken. Hopelijk gaat het morgen ook goed en mag ze snel weer naar huis!                                                         
 Wel heel tof dat ze het zo goed doet! Vind alleen het kreupelverhaal op deze leeftijd wel een beetje eng klinken.                                                         
 Ik hoop en duim vooral mee dat het gewoon een misstapje ergens is geweest of misschien iets totaal anders onbenulligs!!!