Ik ga vrijdag zeker en als het meezit zaterdag en zondag
trustHim
Geplaatst: 14-09-11 20:00
tot 12 jaar is gratis
Bimmetje
Geplaatst: 14-09-11 20:00
Wranglerbutt schreef:
Bimmetje schreef:
sorry even vraagje. Wendy had rein verloren onderweg? o-score? Heb moeten werken, dus niets kunnen zien helaas.
Ja, tijdens een spin.
Dank je voor de info!
trustHim
Geplaatst: 14-09-11 20:01
ik ben vooral beniewd naar de stands, heb alles wat ik tot nu toe heb online gekocht en lijkt me heerlijk om eens lekker te neuzen tussen western spul ipv engels
ik ben vooral beniewd naar de stands, heb alles wat ik tot nu toe heb online gekocht en lijkt me heerlijk om eens lekker te neuzen tussen western spul ipv engels
is erg leuk hoor. heb er een mooi hoofdstel gekocht gister
heb heel erg veel mooie hoofdstellen, halsters, zadels, borsttuigen, sporen en weet ik veel wat allemaal gezien. ik heb een compleet hoofdstel gekocht en wat weerstandverhoogende troepie. 3 halen 2 betalen. op de stream zie je alleen de wedstrijd ring. er is nog een hal waar je ze kan zien inrijden. dat vond ik zelf leuker om te zien dan wat er op de stream te zien is.
Zou dat een gemiste kans vinden, zat er eigenlijk op te wachten omdat ik nog op zoek ben naar een hengst. Heb niet de tijd om even er naartoe te rijden. Edit: wel om bij een hengst te gaan kijken maar nu bedoel ik (voor er geroepen wordt dat je toch langs moet gaan)
Laatst bijgewerkt door coydog op 14-09-11 20:51, in het totaal 2 keer bewerkt