Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Het is echt heel sneu. Gelukkig duur dit meestal maar een paar dagen en komt het niet heel vaak voor, dit is de eerste keer dit jaar.
Susannah92 schreef:http://www.kramer.nl/STONEDEEK-Boots-Fa ... 396..39%3E
Deze
Ben alleen bang dat de hak wat hoog is...
Maar goed, moet toch nog even wachten. Eerst een nieuwe wasmachine...
nu baal ik nog meer van mijn "time-out"
ik ben in ieder geval blij als t vakantie is.
Ga over 4 weken verhuizen en als ik daar helemaal gesetteld ben wil het weer gaan oppakken. Dus nu tijd om me even flink in te lezen en te oriënteren voor wat betreft het hoe & waar. Dus als er iemand nog tips heeft in de regio Eindhoven-Best houdt ik me aanbevolen.
Is wel een half uurtje rijden denk ik..
! Leuk dat je overstapt!

En wie weet ga ik deze zomervakantie al wat lesjes nemen.
) krijg zou ik zeker helemaal overstappen. 
We zouden stapje voor stapje....
Waarschijnlijk wip ik daar ook even langs
Ik rijd zelf ook reining (dat probeer ik althans hihi)
Ik zat op een ervaren wedstrijdpaard en ik wist niet eens wat een rollback was.. Dus mijn instructrice legt uit wat ik moet doen en dat paard vliegt keihard de andere kant op! Maar goed dat die zadels knoppen hebben om je aan vast te grijpen..

_Hedi schreef:lemonyellie: Hee wat leuk! 12-13-14 juni is het NK reining in schijndelWaarschijnlijk wip ik daar ook even langs
Ik rijd zelf ook reining (dat probeer ik althans hihi)
ladypaard: Ik herinner me mijn allereerste rollback echt heel goed!Ik zat op een ervaren wedstrijdpaard en ik wist niet eens wat een rollback was.. Dus mijn instructrice legt uit wat ik moet doen en dat paard vliegt keihard de andere kant op! Maar goed dat die zadels knoppen hebben om je aan vast te grijpen..
Metaxa: Spannend!
quibje: hoe gaat het nu met je paardje?