Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het best spannend haha
Ik heb nooit les gehad van Rieky, maar haar weleens gesproken. Komt over als een leuke vrouw, dus zal vast goed komen!
hands free stoppen kunnen we blijkbaar nu ook haha. (Ik zit zo beroerd want meeeega gek stoppen zonder ook maar iets in je handen Hahaha) 
Als ik ze allebei 3 á 4x per week rij en nog een dag longeer dan zou het moeten kunnen. Mocht het toch teveel blijken dan kies ik uiteraard voor mijn eigen paard
Ik hoop op korte termijn ook weer te kunnen lessen maar ik wil het niet overhaasten. Eerst nog wat verder werken aan zijn kracht en conditie.
Moest even papieren afgeven daar en hebben gelijk een bakkie koffie gedronken
Noisy schreef:Oei Germie, dat klinkt niet best. Goed in de gaten houden die scheur hoor, voor je het weet zit er een bacterie in en ben je verder van huis.
morgen moet ik ook savonds op stal zijn dus lekker tijd om weer te wassen en vlechten. Issie weer knap voor z'n les
Lange tijd dat de linker galop niet goed ging en ik niet voldoende "kracht" had om haar er door heen te rijden. Maar sinds vorige week is het me gelukt en dat was vandaag zo'n verademing!
hoe bevalt je nieuwe stal? En hoe doet Bobby het?
Zie het nog steeds niet.
Bellatrix schreef:Ik zat echt te kijken naar wat daar miste bij die singel.Zie het nog steeds niet.
Dus alles is los en daardoor kan die er nu ineens af.
xDenies schreef:Jullie weten dat wel. Vandaag kwam ik er achter dat in t bovenste gaatje van mijn singelstoot ineens iets mist. Hoe heet dit en waar koop ik het?
[ [url=m/P7K5xl.jpg]Afbeelding[/url] ]