Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik les heb mag er ook gewoon bij gereden worden maar ik zit dan meer op die ander te letten dan op mijzelf.
Bellatrix schreef:Ja, je wordt wel echt verwend...het is dan al vervelend als er een 2e bij komt.
2 rondjes iedere kant
We rijden nu ongeveer 30min per keer en nog voornamelijk rechte lijnen en grote voltes. Zo blijf ik het voorlopig even doen totdat zijn conditie en kracht wat meer op peil is. 
Dat is een mijlpaal als je kijkt naar dat ik precies een jaar geleden net één keer naar stal kon voor alleen een poetsbeurt.
Wendy geeft wel fijn les!
We hebben een gigantische binnenbak met reining bodem dus je kan alle kanten op, het bos zit op 5minuten stappen! 
Zertab schreef:@Denies: 20-25 minuten is ook wel te doen hoor. Maar ik heb nog een lease paard en ik sport, dus ergens kom ik dan in de knoei met tijd als ik wekelijks ga lessen. Vandaar dat ik eens in de twee/drie weken wil lessen.
xDenies schreef:Reining bodem heb je nodig om sliding stops te kunnen maken zonder je paard aan gort te helpen. Deze bodem is anders opgebouwd en geeft dus de mogelijkheid tot glijden.
Verder kan iedereen er in rijden en als je echt aan slidings gaan werken moet je dat met sliding plates doen.
Even heel kort door de bocht, lekker simpel haha.
Onze rijbak is iets van 70x40meter. Veelal rijd ik alleen maar anders heb je er ook geen last van.