Heb 2 keuzes
Westerlo Belgie bij gipsy horses voor de basis, maar zeker voor de dochter en man trickriding
Blue stables Weert bij Ingrid is 45 min rijden maar ken haar mijn hele leven al....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)
vet stoer.
Enne ja het trickriding....daar gaan man en dochter aankomende zaterdag mee beginnen, hebben afgelopen weekend fikse buikgriep gehad in huis :s Buenootje schreef:metaxa hoe vond je het? Ik vind de sfeer er enorm goed maar twijfel er lessen te nemen, hoor zoveel tegenstrijdigheden
gave foto's Cintaria
Ladypaard je mag trots zijn hoor, zover ben ik nog nietEnne ja het trickriding....daar gaan man en dochter aankomende zaterdag mee beginnen, hebben afgelopen weekend fikse buikgriep gehad in huis :s

Ik ben nu een jaartje bezig en ik ga nooit meer terug haha.
hoe langer ze zijn, hoe lastiger het is om je knieën van je paard af te houden. Ik moet van mijn instructrice de beugels 2 gaatjes korter doen dan bij mijn dressuurzadel hahaha.
mooie foto's!
Ik ben er van mijn 6e tot mijn 22e kind aan huis geweest en mijn pony (s) zijn er altijd gestald geweest tot ik verhuisde naar Belgie.
haha

Daarna wil volgens mij bijna iedereen doen aan trickriding
(en anders moet ze die nog eens gaan zien)
Heerlijk dat zo'n subtiel iets zo'n grote gevolgen kan hebben.
Helemaal als ik weer eens in de clinch lig met paard