Nog meer liefhebbers? [WN-AM] Cowgirl weekend 2e editie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb weinig ervaring met westernzadels maar ik vind hem lekker zitten gelukkig! xLianneZorro schreef:Ga even je onderschrift bekijken! Wel een super gaaf paard heb je zeg! En het zadel ziet er mooi uit!
Nog meer liefhebbers? [WN-AM] Cowgirl weekend 2e editie

Misschien een volgende keer! Want ik zou dan trailer moeten regelen, moeten vragen of ik knollie mee mag nemen en dan ook nog zorgen dat hij voldoende conditie heeft zo'n weekend mee te kunnen gaan. Denk meer een plan voor volgend jaar 
Zo te horen zitten niet alle westernzadels lekker en heb ik dus best een beetje mazzel, moet toch echt wel zonder veel problemen een paar uur door de bossen kunnen dwalen hoor
Na een tiental jaren dressuur te hebben gereden, ben ik sinds een jaar overgestapt op western (wat me echt super bevalt)! Een halfjaar geleden heb ik dan mijn eerste eigen paardje aangekocht en we rijden nu voornamelijk teampenning en reining. Daarnaast maken we ook heerlijke bosritten want daar genieten we toch wel echt van!