Denk trouwens dat het zadel van Dopey beetje er tussenin zit w.b. hard/zacht

GOohhh en een collega van m'n nieuwe baantje, die rijd ook western -naja haar paarden staan in Frankrijk nu, god knows why
- maar die kent Dopey ook en die zei gewoon recht in m'n gezicht dat ze het een lelijk paard vond met een stom karakter... PFUUHHH Mag haar nou al niet
Dopey is prachtig en super en ze is gewoon zelluf stom!!
En welkom Mariska en Ladypaard!
Dopey is superlief!
.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen of ik zelf een pad + singel nodig heb voor het proefrijden, ik rijd nu namelijk nog gewoon met een dressuurzadel, en heb dus nog geen westernpad + singel. Eigenlijk sowieso wel handig om alvast te hebben, als ik het moet bestellen kan ik pas een week later een keer fatsoenlijk met het nieuwe zadel rijden..
het zit heerlijk en ik zit lekkerder in het zadel en wat meer opgesloten, heerlijk!!
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die er momenteel een dressuurzadel op heeft liggen
Alleen aan het rondkijken geweest door wie. Want naar Arthur's rijden, met 2 paarden zie ik niet zitten (kan niet 1 alleen achter laten
) Jammer want had anders via de FNRS een hele mooie deal. (En communicatie met Arthur's is niet je van het)