Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Hedi schreef:Ja vind ik ook! Ik had het niet meer en mijn instructrice kreeg ook weinig aanwijzingen meer uit haar mond
Ze had 4 pionnen verspreid over de bak. Zo ging het ongeveer:
De bedoeling:
Stilstaan bij pion 1. Linkergalop naar pion 2. stop bij pion 2. draaien en draf naar pion 3. draaien en stap naar pion 4.
Zo ging het:
Alle kanten op dribbelen bij pion 1. keiharde rechtergalop naar pion 2. stop voorbij pion 2. dronken draf naar pion 3 (op pion 3 gaan staan). dribbel-stap met de handrem erop naar pion 4.
Volgens mij dacht Cash: Gaaf pionnen! Daar race ik in recordtijd overheen, geen probleem! Moeten ze heel blijven?
Mikkiej schreef:Wat leuk al die foto's en filmpjes! En dat noemt zich startende westernruiter...
Ik heb vorige week even mogen stappen en een paar rondjes mogen joggen op een paardje op de ranch. Ik was mee als support voor mijn tante, die voor het eerst in de groepsles ging rijden. Eén van de lesklanten reed niet het volle uur mee dus "moest ik er maar even op". Uiteraard een oude braverik die het trucje allang kent en dus op een gegeven moment ook maar ging stil staan omdat ik niet de goede hulp gaf. Na wat tips van de instructeur lukte het zowaar! Maar binnenkort krijg ik zelf echt les, dan kan ik vast het oude brave ding ook fatsoenlijk rond sturen
Wel gaaf trouwens dat joggen, dat zit toch echt heerlijk
Metaxa schreef:Ik ben opgelucht.
Hier op bokt las ik dat bij de stal waar ik wilde kijken (double r ranch) geen manegelessen meer werden gegeven. Dus ik had via fb ze een pb gestuurd en gelukkig geven ze nog wel gewoon western manege lessen. Waar dat idee vandaan kwam zal mij een raadsel blijven , maar zo zie je maar weer dat niet alles meteen waar is wat op internet staat. Misschien komt de verwarring door de nieuwe eigenaren van de ranch? Nouja het maakt niet uit. Ze geven nog les en daar gaat het om.
Ik ga kijken wanneer ik daar een bezoek kan brengen.