Leuk dat je lessen wil gaan volgen Mikkiej.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik dacht echt..wat gebeurd er?!
Mag altijd natuurlijk.

Dopey kan heeuulll fotogeniek zijn
(Ik pas daar overigens perfect bij
)

).
wat een leukerd!
NU nog afwachten wanneer er wat word georganiseerd XD misschien doe ik het zelf wel..
. Ik ga uiteraard ook lessen met Magic, heb al verschillende namen gekregen van trainers die bij ons in de buurt zitten en ook op locatie komen.
filly schreef:Welkom voor alle nieuwe mensen!!
ik ben net weer thuis van wedstrijd en man wat heb ik een top dag gehad. Ik heb alles op film staan, maar die moet ik nog krijgen via de mail.
Ik heb in de trail een 2e plek gekregen en in de pleasure een 5e plek van de 5. Frizzle liep niet echt lekker met de pleasure, heel druk en ze wou graag vooraan lopen, wat helaas niet wil in een bak. Bij de horsemanship wou ze niet aangaloperen dus daar een DQ

. Voor mij nog steeds wel wennen, maar het gaat steeds beter. We zijn bezig geweest met de arc's en van daaruit naar de revers
. Chendo heeft een stuk meer schouder vrijheid gekregen, en dat merk je echt wel. Was afgelopen woensdag voor mezelf aan het trainen, kwam er zowaar in galop een hoef voor zijn hoofd langs (zoekt foto op waar hij dat in de wei deed). Tja was niet echt de bedoeling en voelt heel raar in galop, maar hee. Hij is wel lekker soepel haha. Nu eerst maar eens wat kilometers maken met dit zadel zodat ook ik er echt even goed aan kan wennen.