[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:15

Is er al gedacht aan natuurgebieden waar paarden ingeschaard kunnen worden (of is dit al ter sprake gekomen en heb ik daar overheen gelezen)?
Bij Divoza in Heteren heb ik gisteren ook de flyer opgehangen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:20

Nanouk schreef:
Ik vind het eigenlijk een beetje genant om hem zondags lastig te vallen, temeer omdat ik hem niet echt ken.
Als er iemand is die hem wel kent vind ik het prima als die het vandaag doet en anders bel ik hem maandagochtend vroeg.

Ik heb de noodoproep op marktplaats weer bovenaan laten zetten,
nou maar hopen dat er weer reacties komen............................................

Ja ik had ook zoiets van, ik ga die man niet op zondag bellen en gisteravond was het te laat om hem nog te bellen.
Dan weet ik dat jij hem morgenvroeg gaat bellen, dan doe ik dat nl niet..Heb je zijn nummer? Anders hier nogmaals: . Zijn vrouw neemt meestal overdag opedit anya.. telefoonnummer verwijderd

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:26

heb de flyer meegegeven aan een kennis die werkzaam is bij de veemarkthallen in utrecht.
de flyer komt bij de receptie daar te hangen en zal ook aan de marktmeester worden meegegeven...

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:08

ten noorden van amersfoort gezocht en negatief.
bunschoten eem hoogland spakenburg naarden hilversum bussum
helaas morgen de eemvallei onderzoeken,

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:33

Kan iemand de flyer in de supermarkten van omgeving Soest ophangen? Ik denk dat zelfs een leek op paardengebied Fly wel kan herkennen aan de hand van de foto. Dan bereik je toch wel veel buurtbewoners.

Ik verwacht toch dat ze nog gewoon daar ergens in de buurt van haar oude "wei" staat. Zo'n man laat zich volgens mij niet pushen door een DB of politie om geen paarden meer te hebben, die verkast ze gewoon, en lacht dan een keer.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 14:40

Ik ben zelf vandaag in de omgeving Leusden aan't rondkijken geweest, maar ook daar niets. Heb van twee ruiters die ik aangesproken heb de naam v.d Pol, aan de Arnhemseweg gekregen, maar inderdaad...op zondag stap ik geen erf op. Misschien dat iemand daar in de buurt een keer langs kan gaan.
Ook kreeg ik het advies om in de polders rond Bunschoten en Eemdijk rond te kijken, er zit in Bunschoten een handelsstal Vermeer.
Waar ik zelf ook aan zat te denken is om rond woonwagenkampen te kijken. Ik weet ze zelf niet te zitten, weet alleen dat 'ergens' rond Amersfoort, Soest en Bunschoten kampen zitten. Iemand die ze weet te zitten??

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:50

ik ken een aantal "kampers" die ook in de paarden zitten zal ze gelijk eenpaar flyers onder hun neus drukken ze struinen al die markten af ik wordt er zelf helemaal hieper nerveus van alle weilandjes stoppen en kijken ik hoop dat dit snel opgelost is arme fly en pretty en francis

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:52

He wat jammer Francis dat je niks hebt gezien..het is ook zo groot overal in die omgeving, dat je nauwelijks iets kunt bekijken.

Ik probeer de foto's van het oude stalletje van FLy hier neer te zetten, om te kijken of het daadwerkelijk wel de juiste is waar Holly en ik gisteren zijn geweest, maar het lukt niet. Ik upload mijn foto's altijd bij http://picserver.student.utwente.nl en daar staat bv manage/upload, maar ik kan die niet meer aanklikken om foto's erop te zetten. Iemand verstand van deze uploadsite?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 14:56

Lukte mij inderdaad ook niet meer op de ze site... Hij is afgestudeerd en er moet geloof ik geld verzameld worden om de site te blijven onderhouden... misschien nog niet genoeg geld bij elkaar??
Je mag de foto anders ook wel even e-mailen... francisdalebout@wanadoo.nl

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:21

oke ik mail je de foto's wel ff, ik doe dat met mijn ilseadres, want van daaruit kan ik ze alletwee versturen.

Ik zou morgen met Desiree01 naar de paardenmarkt gaan, maar helaas heeft mn werk nog steeds niet uitbetaald(al sinds begin mei niet, maar das een ander verhaal, daarom heb ik zoveel tijd om hier te helpen, haha), dus ik kan daar niet heen gaan, erg jammer.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:05

Ik ben net weer terug van een rondje Den Helder en Julianadorp!! Helaas niets gevonden. Heb een keer mijn hart vast gehouden omdat een paard van de rechterkant er erg op leek maar van links niet!! Erg jammer!!

rakkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:29

ik had het oude topic ook gevolgt met die nare foto's vind het echt erg. als ik fiets kijk ik om me heen of ik der zie staan nog niks gezien. maar hou hoop. je vind der echt

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:24

Francis schreef:
Heb een mailtje gehad van iemand die zich vandaag realiseerde dat ze misschien Pretty in een wei heeft zien staan. Mager paardje met hoge witte achterbenen. Ze is morgen niet in de gelegenheid, maar maandag zou ze direct gaan kijken en als het Pretty is, vragen waar ze haar vandaan hebben. Ze stond met nog 1 ander paard in een grote wei, dus het lijkt er op dat als het Pretty is, dat die mensen haar dan gekocht hebben... Ik hoop echt dat het Pretty is, zodat we misschien wat verder komen.
(Zou wel een beetje 'gek' zijn... zoek je een opvallend bont paard en je vind de 'eenvoudige' vos...)

Ik ben eerder van mijn werk vertrokken vandaag en heb mijn collega de stand alleen laten opruimen (hij had er overigens alle begrip voor), zodat ik vandaag al kon gaan kijken of de zeer magere vos in kwestie Pretty was. Ze lijkt er bijzonder veel op. Ze heeft 2 hoge witte achterbenen, een soortgelijke kol/bles, maar helaas ook 2 kleine witte voorbenen (die je van een afstand niet makkelijk kunt zien, maar dichtbij wel). Ik ging er echt met kriebels in m'n buik naartoe en baal nu verschrikkelijk dat ze het niet is!!

Citaat:
Waar ik zelf ook aan zat te denken is om rond woonwagenkampen te kijken. Ik weet ze zelf niet te zitten, weet alleen dat 'ergens' rond Amersfoort, Soest en Bunschoten kampen zitten. Iemand die ze weet te zitten??

Omdat ik nu toch vroeg was, ben ik dus even naar de mij bekende woonwagenkampen geweest. Op 2 in Amersfoort/Soest niets gevonden, maar ik wilde vooralsnog geen slapende honden wakker maken, door een foto onder iemand neus te drukken en te vragen of ze iets weten. Zeker niet omdat het waarschijnlijk vriendjes van J.O. zijn.
Ook 2 woonwagenkampen in H'sum langs geweest. Die hebben Fly niet gezien, maar zullen hun oor te luisteren leggen en hun ogen open.

Citaat:
Ook kreeg ik het advies om in de polders rond Bunschoten en Eemdijk rond te kijken, er zit in Bunschoten een handelsstal Vermeer.

Als ik morgen op tijd thuis ben (moet ook zorgen dat m'n eigen 3 knollen aandacht krijgen, zeker nadat ik een weekend in een hotel gezeten heb), wip ik nog wel even de polders van Bunschoten/Spakenburg en Eemdijk in. Handelsstal Vermeer ken ik niet, maar kom ik misschien vanzelf wel tegen.
Als het morgen niet lukt, lukt het zeker van de week wel even om daar langs te gaan.

Torfi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:11

Hoi,

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie het al via het chipnummer geprobeerd? of via het registrerende stamboek?? Ik heb niet alle 29 pagina`s doorgelezen, dus als jullie dat al geprobeerd hebben dan sorry.
Maar als Fly in handen is gekomen van een liefhebbende eigenaar en die heeft ook de papieren ontvangen zal hij/zij deze op haar/zijn naam proberen te zetten. Heel veel sterkte.. ik heb zelf toch wel zitten huilen toen ik dit las. Heb het via IH gelezen.

Michelle

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 21:45

Torfi, de RVV houdt het chipnummer in de gaten en bij de KNHS (waar haar paspoort vandaan komt) staan mijn gegevens nog gekoppeld aan haar chip. Maar omdat er nog nergens op chips gecontroleerd wordt schiet dat dus niet op.
Het papier staat nog op mijn naam en kan zonder een handtekening van mij niet op naam van de nieuwe eigenaar gezet worden. Dat stamboek zit overigens in Amerika en die bemoeien zich dus niet met dit soort zaken... als de papieren die je opstuurt kloppen is het hun goed. Alleen m'n oude transfer report (het papier wat je nodig hebt om een paard op naam te zetten) zullen ze dus niet meer accepteren omdat ik inmiddels gescheiden en verhuisd ben en dus al m'n gegevens verandert zijn.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:48

Francis: Hebben we inmiddels al wat recentre tips? Ik ga namelijk niet meer richting Den Helder of Juliandorp want ik krijg de indruk dat het niet echt een "Gouden " tip was!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 21:54

Nee, ik heb geen echte tips... Morgen bel ik de DB man en hoop ik eindelijk wat antwoorden te krijgen...

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:57

Succes morgen dan maar

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:11

hoi Francis, sinds kort staat er in een weiland achter Groningen 2 paarden, een zwarte en een bonte(paint), die er een paar niet erg goed uitzagen.(mager, maar inmiddels zien ze er beter uit.
Ik rijdt er morgenochtend weer langs naar mijn werk.
Ik zal mij diggie meenemen en wat fototjes maken.

Ik laat je het weten zodra ik thuis ben.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:16

Ik heb een tweetal tips gekregen; een uit Ermelo en een ergens in Zuid Holland.....ik hou jullie op de hoogte als het echt wat is.
So far...

Ilona-Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:25

Vera, vertel via pb maar even waar het is in Ermelo.
Ik woon in Ermelo dan kan ik morgen even kijken.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 23:04

Ermelo is voor mij ook dichtbij... Yosan, er heeft een zwarte draver bij J.O.'s paarden gestaan, van een vriendje van hem, dus het zou kunnen...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:09

Als in Ermelo het weitje met 3 paints bij de Oude Nijkerkerweg bedoelt wordt: daar staat ze niet , heb ik al gekeken Haha! Ook heb ik de flyer op ons forum gezet, je weet het maar nooit Scheve mond

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:26

Is er al nieuws??

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 00:29

Zal de flyer ook bij ons op de manege in Alverna ophangen en bij de DA.

Volgende week maandag is dus jaarmarkt in Elst en in oktober( weet de datum nog niet) is er een kleine PM in Wijchen,je weet maar nooit, ik zal er iig naar kijken.