Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nanouk schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje genant om hem zondags lastig te vallen, temeer omdat ik hem niet echt ken.
Als er iemand is die hem wel kent vind ik het prima als die het vandaag doet en anders bel ik hem maandagochtend vroeg.
Ik heb de noodoproep op marktplaats weer bovenaan laten zetten,
nou maar hopen dat er weer reacties komen............................................
Francis schreef:Heb een mailtje gehad van iemand die zich vandaag realiseerde dat ze misschien Pretty in een wei heeft zien staan. Mager paardje met hoge witte achterbenen. Ze is morgen niet in de gelegenheid, maar maandag zou ze direct gaan kijken en als het Pretty is, vragen waar ze haar vandaan hebben. Ze stond met nog 1 ander paard in een grote wei, dus het lijkt er op dat als het Pretty is, dat die mensen haar dan gekocht hebben... Ik hoop echt dat het Pretty is, zodat we misschien wat verder komen.
(Zou wel een beetje 'gek' zijn... zoek je een opvallend bont paard en je vind de 'eenvoudige' vos...)
Citaat:Waar ik zelf ook aan zat te denken is om rond woonwagenkampen te kijken. Ik weet ze zelf niet te zitten, weet alleen dat 'ergens' rond Amersfoort, Soest en Bunschoten kampen zitten. Iemand die ze weet te zitten??
Citaat:Ook kreeg ik het advies om in de polders rond Bunschoten en Eemdijk rond te kijken, er zit in Bunschoten een handelsstal Vermeer.