Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Backup schreef:ze zeggen ook dat paarden slim zijn
Ik denk dat een paard pas slim is als hij weg loopt als je met t zadel aan komt
zo van : no way !!!!!!!!!!
@ lamar ik heb het niet over rare praktijken gehad
connie64 schreef:met hypocriet in mijn voorgaande post bedoelde ik dat het publiek om steeds meer en meer vraagt maar dan achteraf beelden ziet hoe dit klaargestoomd wordt en vervolgens gaan lopen piepen over de manier van trainen.
Dat vind ik dus hypocriet.
Als publiek en jury op deze extreme gevallen niet zou reageren en dit ook geen punten krijgt van jury dan is dit soort geruk en gepluk ook vrij snel over.
Naar mijn mening is t geruk alleen bedoeld om t paard scherp te krijgen, wakker, en slaafs.
Gezien de prijzen die Craig binnensleept werkt t nog ook.
dofuzz schreef:Lamar schreef:[Ik kijk niet naar de teugels, ik kijk naar wat het bit doet. Als die scharen helemaal naar achter gerukt worden dan doet dat bit wel wat.
.
dan heb je toch jezelf tot nu toe al erg hard tegengesproken, want het bit van CS doet erg weinig (7 seconden niet te na gesproken)
Lamar schreef:Ik zie die scharen anders bij iedere ruk flink op en neer vliegen. Misschien dat jij dat niet WILT zien?
dofuzz schreef:Lamar schreef:Ik zie die scharen anders bij iedere ruk flink op en neer vliegen. Misschien dat jij dat niet WILT zien?
tuurlijk ik ben stekeblind en oerdom. gelukkig kan ik dat nog compenseren met mijn looks. en het feit dat mijn paarden meer doen dan hun hoofd in een halster stoppen en los wachten tot ze opgezadeld zijn. was jij toevallig niet één van diegenen die reining maneuvers circustruckjes vonden?? wel die reiningcircustruckjes zijn in elk geval heel wat gecompliceerder dan het basis circustruckjes dat jouw paarden schijnen te doen, heel makkelijk aan te leren met een suikerklontje.
dofuzz schreef:boos en sarcastisch zijn 2 verschillende emoties.
privé-les hebben en er dan nog wat van bakken zijn ook 2 verschillende dingen