Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLianneZorro schreef:Welke in April? En wanneer en waar?Zou ik misschien een keer mogen kijken?
Sharron gaaf dat je les zo ging! Ook super fijn dat je een paard rijd die laat merken als je hulpen niet goed zijn
Susannah92 schreef:Heb gister voor het eerst met shank gereden, maar voel me daar toch niet prettig bij, dus we zijn vrij snel weer teruggegaan op snaffle. Durfde echt helemaal niets meer met mijn handen![]()
Strakjes lekker zonder zadelen beetje aanklooien om aan m'n zit en m'n eigen ontspanning te werken, dus lekker dagje rustig aan doen
Susannah92 schreef:Vind het ergens wel fijn dat ik me daar nog zo ongemakkelijk bij voel hoor, wil absoluut niet te makkelijk over dat soort dingen gaan denken.
Ik rij eigenlijk ook nog niet echt met sporen, gewoon puur omdat ik me daar nog niet fijn bij voel en ik het nog echt onnodig vind. In de bak ben ik voornamelijk bezig met lang en laag en overgangen, dus dan heb ik echt geen sporen nodig.
Als we bezig zijn met zijgangen, dan heb ik ze wel om, puur omdat ik dan net dat extra beetje duidelijkheid kan geven.
Succes met je les morgen, en hey, als je straks op stal bent heb je er vast wel zin in