Vandaag ging rechtsom de keertwending om de achterhand behoorlijk goed, linksom draait ze er nog te snel uit. Achterwaarts ging ook netjes op puur beenhulpen. Dus weer tevreden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zeg hier niets over want ik heb er zelf geen verstand van. Ik wacht even op de experts.
Ik neem wel wat junkfood mee ofzo...
oef!
) en als je veel starts hebt moet je ze toch kwijt 
maar de mazzel is dan dat je met meerdere mensen bent en elkaar kan afwisselen.
en onze doorman heeft vaak ook spekkies..koekjes etc op tafel
dus je komt wel aan je eten. Het is even bikkelen, maar gelukkig doe je het ook niet elke dag denk ik dan maar. s'avonds lekker douchen en bedje in. Bijslapen gebeurd meestal op de maandag na show 
Leo schreef:Heftig programma zeg!!oef!
Germie, ik zou een expert vragen mee te kijken voor je er mee gaat rijden. Een goede én goed passende bosal is mogelijk de beste bitloze optoming, maar een niet goed passende en mindere kwaliteit bosal kan zeer naar zijn voor je paard.

Berdien schreef:Hoe was je rondje Marlies?
Zijn dit conceptfoto's Germie of daadwerkelijke foto's van een shoot?
Paard met ogen dicht, compositie niet voordelig etc. Voor foto's van mijn paarden heb ik mezelf, voor foto's van mijn paarden met mij er bij op weet ik andere mensen die ook foto's maken die ik zelf de moeite waard vind.