Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(wel van video's hihi) van de 5 had ik bij de winnaar hetzelfde aantal punten als echt gegeven zijn, bij de rest zat ik er steeds 1 puntje naast.

leuk dat je een wedstrijdpaardje mag gaan rijden! Dat mag ik ook
echt te gek, ik leer er enorm veel van. 

Ik heb Cash nooit pijn gedaan.
! Zo wel paard en ik, en soms pakken we wat trail onderdelen mee zoals hek open en dicht al gaat dat ook nog niet voor 100% hoe het hoort dus we doen meestal alleen hek open en als dat goed gaat stoppen we
filly schreef:Wat ik niet helemaal begrijp en dat is zeker niet aanvallend bedoeld naar de ruiters en instructeurs hoor, maar ik lees al meerdere keren dat er bij de 5e of 8e iig nog voor de tien lessen er al stops enzo gedaan worden. maar het lijkt me dat de basis van het western, het rustig rijden op zit en been enz. er dan nog helemaal niet goed in kan zitten bij de ruiter. Ik zelf zou dat niet willen, maar de echte beginners die nog nooit in contact geweest zijn met western kunnen dat natuurlijk niet weten. Ik vind dit best slecht van de instructeurs.
Hoe denken jullie daar over?