[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:28

Ik neem een mooie quarter ruin voor de wedstrijden als ik ooit geld heb :D of hengst (kunnen altijd nog de ballen vanaf :') )

Daar heb ik geen problemen mee, heb ook geen vriend :+ eigenlijk ook helemaal geen tijd voor.
Ik moet gewoon een rijke vent vinden die geen tijd heeft voor mij, want ik heb ook geen tijd voor hem :')

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:30

Hahah ik duim voor je! Barock pinto's zijn ook wel gaaf ja, maar ik heb 't niet zo op de fries... ik vind ze mooi, maar daar stopt 't :o
Best veel rassen waar ik niks mee heb als ik erover na ga denken.

Paints heb ik altijd al mooi gevonden dus misschien dat mijn overstap naar de western voorbestemd is, om te voorkomen dat ik settel voor een saaie bruine kwpn ofzo O:) :')

Gunners zijn idd heel mooi. Zowieso vind ik effenkleurige paarden met veel wit erg mooi, zelfs een vosse kwpn kan ik dan ineens mooi vinden :Y)

Jaa heb ik dus ook. Als ik druk ben eet ik meestal rond een uur of vier pas _O-

Susannah92

Re: [Centraal]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:35

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:37

Ik vind ze echt wel mooi, maar ik hoef er geen te hebben.

Oh die kat irriteert me... Hij gaat de hele tijd op m'n schouder zitten

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:38

Hmmm op t eerste gezicht idd erg mooi, maar 't hoofd spreekt mij niet zo aan (miss het friese in 'm?) :o

Weet je welke paarden ik ook niet zo bijzonder vind (sorry als ik iemands paard nu beledig)? Arabieren. Ik vind ze er een beetje eng uit zien := sommige vind ik echt wel mooi maar bij de meeste vind ik de hoofden echt spuuglelijk :')

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:39

Hahahah Emma! Kun je net zo goed de lotto oid winnen ;) Kun je daarna een leuke vent scoren die ook een tijdrovende hobby heeft :P

En Arabieren kan ik soms heel mooi vinden, maar die overdreven dish vind ik verschrikkelijk, net als het vele oogwit. Ze komen zo onvriendelijk over :')

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:41

Ik ben altijd gek op haflingers en bonte paarden geweest, en mijn paardje is een bonte (halve) haflinger (x paint)!! :D ras vind ik verder niet zo boeiend, gaat me vooral om de uitstraling!

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:43

Uitstraling is idd wel het belangrijkste qua uiterlijk van het paard. Daarom vind ik sommige arabieren of KWPN'ers of friezen dan ook wel mooi, maar over het algemeen; niet mijn rassen :Y)

En ik ken je gevoel Emma! Geswitched van telefoon naar laptop....hop! Kat op schoot :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:45

Mijn half autistische brein gaat echt over z'n nek van ongelijk gevlekte paarden _O- haha. Dat met Arabieren heb ik ook hoor. Ik vind niet veel rassen leuk :o wil later een Quarter en een shetje, want die zijn gewoon geweldig leuk <3

Wij hebben 3 Gunners op stal en ze zijn zo geweldig leuk. Hele vriendelijke merries ook. Ik ben verliefd <3 op alle 3 :D vanmiddag nog een hele tijd met 1 staan tutten.

Hafjes vind ik ook wel leuk! En Fritz is verliefd op Fjorden! staan er 2 op stal en z'n ogen rollen zowat uit de kassen als hij die ziet :D

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:47

Ja loterij is ook goed hoor, maar dat gaat een keer op. Die vent kan doorwerken :+

Die van mij gaat dan op de rugleuning zitten en dan met de voorpoten op je schouder. Natuurlijk met die kop goed tegen je gezicht aan en maar spinnen en af en toe ook kwijlen. Vreselijk irritant.

Geef mij maar gewoon een quarter of een paint. Het liefst een quarter, hou niet zo van bonte paarden. Maar er zit af en toe wel een mooie tussen

Ik heb een paardje gereden die een hekel aan Haflingers had :')

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:53

Doe mij maar Shetjes. En rijpaard dat houd ik open. Na Jolly riepen we altijd dat we niet nog een zwarte Shet zouden nemen. En wat kochten we? Een zwarte merrie waarvan we wisten dat ze drachtig was van een zwart veulen. En nu lopen er dus 3 zwarte Shetters bij ons in het land :P

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:55

Desiré, dan vind je Dopey vast een prachtpaard! Ze is Rabicano van kleur maar ze gaat dus van 'rood' naar dat 'wit' -ik kan heeeul goed kleuren omschrijven :+ - precies op de plek van haar singel. Dus de voorkant is 'rood' en de achterkant 'wit' :Y)
Ik ben echt helemaal verliefd op haar kleurtje. Zou ik later ook wel willen!

Ik wil later mijn eigen pensionstal hebben, dus ik kan ook wel een rijke vent gebruiken hahah of een heule fikse loterij :D
En ik wil ook ooit nog leren mennen (wat miss met mijn volgende opleiding mogelijk wordt!) dus als ik dat ook leuk vind komt er naast een rijpaard ook nog een ponietje (of twee) bij. Hetzij shet, hetzij wat anders. Maar wss geen welsh, die zijn over het algemeen te arabier-ig qua hoofdvorm :+

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:57

Oh ja mennen wil ik ooit ook nog leren. Mooie fries voor de kar ofzo

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:58

Ohh ja wat een supermooi paard is Dopey <3 lekker bekkie ook :D

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:02

Hahah jaaa ik vind d'r prachtig! D'r karakter al helemaal. Sterke eigen mening heeft ze :o

Hey, even een vraagje, het hoeft niet natuurlijk, maar zou het niet een idee zijn om een huiskamer topic te maken ofzo? Dan is het niet meer offtopic om oesterzwammen en kattenstreken te bespreken O:)
't is maar een suggestie, maar 't lijkt me wel leuk :+

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:11

Ja is misschien wel slim. Kunnen we niet meer off-topic gaan

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:12

Hahaha, ik vind het een topplan! We gaan wel erg vaak off-topic... :Y)

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:13

Misschien ook wat overzichtelijker voor nieuwkomers, gezien het wel een Centraal-topic is :+

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:14

Ik ga wel even een topicje aan maken, zal de link hier straks dumpen!
Laatst bijgewerkt door Susannah92 op 06-02-15 23:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:14

Maak er wat moois van!! :Y)

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:22

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:32

ik dacht dat er al een hk was :p

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:43

Ja er is al een hk maar niet iedereen die daar in zit plaatst hier en andersom.
Vind dit wel een gezellig topic verder

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:03

Oh, paardendromen!

Mag ik nog meedoen? (Is dan nog een beetje soort van ontopic gezien de eerdere conversatie, ik zal straks braaf in het HK topic verder beppen)

Ik ga (uiteraard) voor een American Appaloosa. En dan zo'n klassieke met vooral stippen op zijn bips, maar wel roan kleur. Klein beetje zoals mijn leasepaardje nu, maar dan een ruin en net ff anders :j :D Jaja, ik heb er al flink over nagedacht ;-)

Beetje zoiets, maar dan anders :+

Afbeelding

Mijn vriend en ik willen vanaf volgend jaar naar een nieuwe woning gaan kijken. Het liefst ook met een stukje land erbij en wat geitjes en een hond en een schaap en een shetje en en en en... nog heel veel andere dromen :D /3 (maar eerst maar eens kijken of zoiets betaalbaar op kleine afstand van Schiphol te vinden is).

En nu nog even écht ontopic:

Gisterenmiddag naar stal geweest en voor het eerst wat grondwerk met Lesley gedaan! Stelde nog niet veel voor, maar een meisje op stal hielp me wat en ging e.e.a. uitleggen. Wat was zo mooi zo in het zonnetje! (Al blijf ik de enige op stal die haar mooi vind :o ) Ben wel superblij met mijn nieuwe touwhalster ook!

Afbeelding

Lekker eigenwijs kijken:

Afbeelding

We hebben haar later nog even losgegooid en filmpje van gemaakt, zal zo eens kijken of ik die ergens kan uploaden. Het was echt supergrappig, er stond een meisje buiten de bak en die was aan het lopen en rennen, stilstaan, omdraaien enzovoorts en Lesley deed echt met alles haarfijn mee! Zal dat volgende keer zodra ik weer kan rennen ook eens proberen. Zo'n draak dat ze kan zijn, zo goed kan ze ook luisteren en spiegelen af en toe. :D

EDIT:
Jeetje en nu vergeet ik helemaal 1 van de belangrijkste dingen te melden... Ik heb gisterenavond weer een volle les meegereden voor het eerst! Op de braafste oma van stal, lekker joggen en zelfs een klein galopje. Niet alle stukken meegedaan, maar wat was het fijn om weer echt een op paard te rijden! Ik had achteraf wel wat last, maar de blijdschap en het gevoel van overwinning was het dubbel en dwars waard *\o/*

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:31

Marlien, wat ontzettend fijn dat je weer een les mee gereden hebt :D Ik ben trots ;)
Lesley ziet er goed uit :) Ze heeft ook zo'n leuk kleurtje

Ik heb mijn les van gisterochtend verplaatst naar vanmiddag; heb sinds gistermiddag eigenlijk geen last meer gehad van m'n buik dus we gaan het gewoon proberen :)