Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het ziet er echt leuk uit.
. Waar kan je ze weghalen?

heb helemaal zin in de les zo!
het gaat steeds beter met de nieuwe instructeur. Ga ook steeds netter rechtop zitten. Alleen met rundowns heb ik nog de neiging een beetje naar voren te kukelen haha. Fritz begint lekker te glijden in de stops
hij kan dat supergoed maar ik kan het er nog niet zo goed uitrijden. Spins gaan ook super! het begint ergens op te lijken
)
tot die tijd blijf ik veilig pleasure rijden. Dat tempo ligt me momenteel wel lekker
.
reinen is best leuk hoor! Maar ik denk wel dat als ik later hopelijk een eigen poown heb ik dan weer terug naar allround ga. Trial, horsemanship, pleasure enzo. Vind ik toch wel wat leuker

een buckskin merrie
haha zal je zien dat ik met een bruine ruin thuiskom
een hengst wil ik niet.
met de les van vandaag erbij zal ik morgen wel krom lopen van de spierpijn
ik haat het om hele dagen thuis te zitten....ik ben een rasechte vervelingseter...
daarna de rest van de maand blut en wss niet sparen (voor mn droompaard
) maar wel mooie eigen rijlaarzen!
wat paardenrassen betreft is westernrijden dan wel een pluspuntje

) maar als ik niks te doen heb... Pfoe, niet gewoon. Daarom hou ik mezelf maar bezig met de sportschool
geef mij maar een heerlijke dikke Quarterkont
paints vind ik al snel niet mooi. Ik hou van een beetje symmetrie, en dat hebben ze vaak niet
Gunners daarentegen vind ik práchtig. Met zo'n wit hoofd en die hoge witte benen