Net weer bij Pino geweest. Hij is zo druk dus ik ben blij als ik rustig wat met hem kan doen. Ik ben dan ook zo benieuwd hoe hij dadelijk aanvoelt. Misschien merk ik wel niks
Ik wil ook nog een keer laarzen met ronde neus en niet te gek. Wie weet als ik ooit centjes heb gaha
ik heb er altijd al moeite mee om mijn binnenbeen er goed bij te houden. Heel gek, lang verhaal, weet niet waarom maar werk daar dus aan. Nu kon ik alleen door de drukte dus niet fijn cirkels rijden en steeds als ik rechtsom wilde oefenen reed de rest linksom

ziet er best vies uit maar ik heb nu al zin in m'n pasta met paddestoelen

bij een kat denk ik "ow de waterbak is leeg. Even bijvullen" bij een plant met droge aarde of bladeren denk ik "hea heeft ie nou al water nodig? Vanavond maar even doen dan" en dan gebeurt dat uiteraard niet en kan ik m een tijd later weggooien omdat ie verdord is.
Maar bloeien doet ie niet en groeien ook nog steeds niet. Hij staat wel in de schaduw omdat ie steeds scheef boog als ie in de zon stond en dan duwde mijn kat 'm steeds omver.... (Ik heb gehoord dat ze naar de zon toe groeien, alleen buigt deze dus alleen, hij is in al die jaren niks gegroeid namelijk