beterschap! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat het stukje straat goed ging. Een goede omgang en verkeersmak hoort bij ieder paard; daar heeft een discipline geen reet mee te maken.
Kanonnen zeg.
Morgen bij tijds naar stal om te checken hoe schoon ze is. Maar goed .. ze glimt en is niet wit dus dat scheelt. Hoofd wassen vond ze overigens niet tof
(doe ik ook niet zo vaak, ze draait dan zo gek met haar ogen weg en één keer bleef het oogvlies ofzo zitten, dus erg geschrokken. Precies ook t oog waar ze uiteindelijk aan behandelt is).
Ik ga mijn paard daar niet voor binnen houden hoor. xDenies schreef:Wauw hee Noisy, in welk mooi stukje van Nederland zit jij met dat prachtige uitzicht? Gaaf!

Smoothie was eindelijk opgeknapt ve gewrichtsontsteking en had t rijden rustig aan weer opgebouwd hij liep superfijn
dus ik dacht ik neem m weer mee naar de les.
weer met hartstikke stijve achterbenen en wilde absoluut niet galopperen
hij had nu ineens wat bulten op zn hamstring
Pppffffff zo balen dit

Bellatrix schreef:Het weer is heel onvoorspelbaar blijkt...ik vind het niet kloppen de laatste tijd.
Ik zou nu ook veel regen hebben maar het is nog even droog...
Maar goed. We hebben gister wel op een andere manier lol gemaakt. ZE poepte tijdens het rijden en ik wil dat altijd gelijk opruimen. Dus er af, op zoek naar een riek ie spoorloos was. De hele rijbak door ... pfff, en dies groot. Dus ze moest maar even blijven staan.

Maar de rijbak is ideaal! Ook volledig reiningzand, alleen jammer dat we geen trainer meer hebben. Hoop nog iemand te vinden die fijn les geeft en 'aan huis' komt.