[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:39

Je was me net voor!

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:47

Nanouk schreef:
Ik wil wel bellen hoor. Gaat het om tandarts Willem Oosterboer? Of een andere?

Willem Oosterboer ja
Hij weet altijd wel veel!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:30

Een vriendin van me werkt op een grote kliniek in Wageningen. Heeft het zin als ik haar vraag om daar ee flyer op te hangen?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:48

die Rob O*, woont die nog in de Birkstraat?
Hij weet waar Fly is.
Met een heeeeeeeeeele grote groep bokkers moet het toch lukken hem aan het praten te krijgen.
misschien niet echt heel netjes , maar ja , da's dan jammer.

geen "stille tocht ", maar een "rumoerige tocht".

[edit SM: naam om privacy-reden verwijderd]

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:55

is dat de man waar Fly stond?
idd misschien niet netjes maar als het moet kom ik met me vriend en een stel mensen mee....
vind het eigenlijk niet DE manier maar kan me voorstellen dat de wanhoop zo erg word dat je aan andere maatregelen denkt

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:53

Kee, sorry, ik had niet gezien dat de links er stonden. Ik heb m uitgeprint en zal hem in Groesbeek ophangen. Alle beetjes helpen. En uiteraard zal ik mijn ogen openhouden.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 21:02

Chickey, Flyers ophangen heeft altijd zin.

Jos, het is John O. en hij woont niet aan de Birkstraat. Hij huurde het landje waar de paarden staan maar woont zelf ergens anders.
En het lijkt me echt geen goed idee om met z'n allen daar heen te gaan. Ik wil er niet al te veel over uitweiden op internet, maar neem maar van mij aan dat we dat beter niet kunnen doen.
Maandag bel ik wel de DB man en als hij niet weet waar de paarden zijn, zal ik wel proberen hem zo ver te krijgen dat hij er langs gaat om te zien of'ie wat kan bereiken.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:01

Een updatetje van mij, waarna ik Francis zelf even PB voor de rest van het verhaal.

Fly staat absoluut niet meer bij de container stallen, en ook niet aan huis.
Ben er vandaag geweest, en dat leverde absoluut niks op.
Hebben het gevraagt aan iemand die haar paard uit de wei haalde TEGENOVER dat weitje, maar die zij haar nog NOOIT gezien te hebben. Dat kan niet, want je kijkt zo vanaf daar in het weitje, of je moet echt een driedubbele jampotbril hebben, dat je dat nog kan missen. Morgen plaatst Kimberley77 de foto die wij gemaakt hebben van het stalletje.

Ook werd er geopperd dat Pretty in Amersfoort zou kunnen staan, maar ten eerste waren deze beestjes niet zo mager als men zij (wel zien ze er wat onverzorgd uit) maar de vos had geen bles, en geen witte benen. Dus niet Pretty.

Is er hier iemand die weet welke bokker bij manege de Treekhoeve komt, want dat kan een goede optie zijn, aangezien die achter de woning ligt. Op het moment dat ik er was, stond er 1 paard buiten, en ben ik niet langsgegaan omdat ik zo ontzettend moe was, en graag naar huis wilde (Nabij Tilburg Bloos )

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:23

kunnen we niet een Fly fonds oprichten, 18.000 bokkers een kleine bijdrage in een pot en dan wordt Fly onze "Super Bokt Fly" dan kopen we hem gewoon op een legale manier met z'n allen terug

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 22:39

Lief Wiske, maar dan moeten we haar toch eerst vinden.
Heb een mailtje gehad van iemand die zich vandaag realiseerde dat ze misschien Pretty in een wei heeft zien staan. Mager paardje met hoge witte achterbenen. Ze is morgen niet in de gelegenheid, maar maandag zou ze direct gaan kijken en als het Pretty is, vragen waar ze haar vandaan hebben. Ze stond met nog 1 ander paard in een grote wei, dus het lijkt er op dat als het Pretty is, dat die mensen haar dan gekocht hebben... Ik hoop echt dat het Pretty is, zodat we misschien wat verder komen.
(Zou wel een beetje 'gek' zijn... zoek je een opvallend bont paard en je vind de 'eenvoudige' vos...)

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:53

Heej niet zo negatief, is geen eenvoudige vos ze heeft haar naam niet voor niets "Pretty in Stockings" en wie weet als zij het is leidt het misschien naar Fly *LOL*

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:12

De flyer ook maar op het ezelforum gezet. Ik heb niet veel hoop dat er veel reacties komen, maar je weet maar nooit.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 23:28

Desiree01 schreef:
Heej niet zo negatief, is geen eenvoudige vos ze heeft haar naam niet voor niets "Pretty in Stockings" en wie weet als zij het is leidt het misschien naar Fly *LOL*

Was niet negatief bedoeld... je snapt wel wat ik bedoel... we zoeken de Paint omdat die het meest opvalt en de 'minst opvallende' (wat een vosje over het algemeen nou eenmaal is) duikt (hopelijk!) 'maarzo' op.
Zit overigens ook wel enige logica in... een opvallende Paint zal 'verstopt' worden als men geen bemoeienis wil, voor een vos zal men die moeite niet doen omdat 'ie dus minder opvalt. Maargoed... we weten het nog niet...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:32

Zoals ik je vanmiddag ook al aan de telefoon zei, wat doe je als jij je paard ergens anders stalt om bepaalde redenen (denk aan wei te nat ofzo) dan blijf je dus wel in de provincie, of iig redelijk in de buurt. Je gaat echt niet 2 uur rijden ofzo. Dus omliggende dorpjes, lijkt me ook helemaal niet verkeerd om daar ook te zoeken.
Mits ze verkocht is, want dan kan ze overal zijn.

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:32

Aahhh en dan moet je dus nog een hele dag wachten voordat er gekeken wordt of het inderdaad pretty is.......om gek van te worden. En dan ben ik pas sinds gisteren het topic aan het volgen (rode oogjes tot diep in de nacht alles zitten lezen)
IK DUIM VOOR JULLIE.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 23:38

Krijg net nog een PBtje dat ze bij handelaar Lindeman ook niet staat... voor het geval iemand daar nog naar toe wilde gaan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:42

Waar zit die Francis?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 23:48

Da stond er nie bij... Ik denk Amersfoort (daar woond degene die me PBde)

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:20

Ik heb vandaag iemand gesproken die wel eens bij John is geweest. Zij gaf het advies om in de polders rond Soest en Amersfoort te gaan kijken. Zelf heb ik helaas niet de tijd om voor je te gaan kijken, maar misschien dat iemand anders dat wel zou kunnen doen. Daarnaast gaf ze al aan dat het waarschijnlijker is dat Fly nog in de buurt staat.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:23

handelaar lindeman woont in amersfoort in dezelfde straat als ik ben bevriend met zn dochter en heb een jaar bij hem gelopen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 03:38

Finnie: Ik zou daar eventueel van de week kunnen gaan kijken, weet nu een aantal dingen in Soest te vinden, dus de polders moeten ook lukken lijkt me..mits ik een auto kan lenen.

Zou iemand die Willem Oosterboer heeft gebeld dat hier willen vermelden? Hij is nl de tandarts van Gossiemijne en anders bel ik hem maandag nog ff, maar wil hem niet bellen als iedereen dat al heeft gedaan.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 03:50

Huhm het heeft dus niet echt op geschoten.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:45

Pretty is trouwens mede herkenbaar door haar overhoefje, ik dacht linksachter.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:24

Kimberley77 schreef:
Zou iemand die Willem Oosterboer heeft gebeld dat hier willen vermelden? Hij is nl de tandarts van Gossiemijne en anders bel ik hem maandag nog ff, maar wil hem niet bellen als iedereen dat al heeft gedaan.

Ik vind het eigenlijk een beetje genant om hem zondags lastig te vallen, temeer omdat ik hem niet echt ken.
Als er iemand is die hem wel kent vind ik het prima als die het vandaag doet en anders bel ik hem maandagochtend vroeg.

Ik heb de noodoproep op marktplaats weer bovenaan laten zetten,
nou maar hopen dat er weer reacties komen............................................

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 10:53

Hoi, ik zorg ervoor dat de flyer op verschillende westernstallen/forums/maneges komt te hangen, ook kan ik hem eventueel op de kliniek op hangen en aan de hoefsmid geven.
Veel succes!
Groetjes Kimmie1