Bedankt Yvettt02! Ik merk dat het Nova ook goed doet

In tussentijd heb ik weer een paar keer hulp gehad op stal. Merries........ Ze heeft echt dikke moodswings

Ze is ook echt behoorlijk hengstig geweest. De afgelopen weken worden ze namelijk in de ochtend naar de zomerwei gebracht, en in de avond weer terug gezet in de winterwei. Van de week moest ik haar dus naar de zomerwei brengen, en op het pad daarheen kom je langs een aantal landjes met ruinen. Het hele pad heeft ze vol gepist

Ik wil wel graag haar cyclus gaan bijhouden, altijd handig om te weten of het er weer aan zit te komen. Dus bij deze markeer ik alvast dat ze hengstig is geweest rond de datum van 25 april. Bij de volgende hengstigheid zal ik deze post quoten

Ook zijn we een fase door gekomen waar ze zich niet meer liet vangen. Zo'n twee weken heeft ze vervelend lopen doen met het brengen en halen van en naar de zomerwei. Man, man man, wat een trutje is het soms. Je ziet het meteen al aan de stand van de oren en haar ogen als ze een dag heeft dat ze zich niet wil laten vangen. Stalgenoten die buitenzet-beurten hadden hebben er erg veel moeite mee gehad op bepaalde momenten

Ze is ook duidelijk aan het groeien, de schoft lijkt ineens een stuk hoger en ik moet nu mijn arm omhoog doen om over haar heen te leunen, terwijl ze eerst nog onder mijn oksel pastte. Dus qua schofthoogte komt het wel goed

Nog één wandelfoto van gisteren