Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MiReRe schreef:cissy schreef:Naar Vianen en we zoeken nog steeds naar een bijrijder!
Jammer dat ik (nog) geen western rijd. Hoop dat ik een westernles voor mijn verjaardag krijg eind deze maand, ben er supernieuwsgierig naar. Maar ja, dan ben ik er nog niet he...
Mabotje schreef:Ik ben al afgestapt van de vraag 'ik zoek een westernruiter', ook n.a.v. wat terechte opmerkingen in dit topic. Ben nu dus op zoek naar een 'enthousiaste, betrouwbare, ervaren ruiter met voldoende tijd en liefde en passie voor paarden'....sta dus open voor evt. Engelse ruiters, áls ze maar willen leren, serieus zijn én: VAN MIJN PAARDEN HOUDEN! Vraag ik toch niet te veel, of wel?
cissy schreef:Naar Vianen en we zoeken nog steeds naar een bijrijder!
Mabotje schreef:Ik ben al afgestapt van de vraag 'ik zoek een westernruiter', ook n.a.v. wat terechte opmerkingen in dit topic. Ben nu dus op zoek naar een 'enthousiaste, betrouwbare, ervaren ruiter met voldoende tijd en liefde en passie voor paarden'....sta dus open voor evt. Engelse ruiters, áls ze maar willen leren, serieus zijn én: VAN MIJN PAARDEN HOUDEN! Vraag ik toch niet te veel, of wel?