Ik kan het me niet zo herinneren, maar kan best zijn dat je het wel hebt verteld. Wanneer heb je je les?

Knap paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zal eens een foto opzoeken van haar gloriedagen met mijn instructrice. Wat zou het gaaf zijn als ik er eentje voor mezelf zou kunnen betalen! Bij mijn vorige stal hadden we ook alleen maar een buitenbak, dat kan ik de winter echt heel vervelend zijn
allemaal sneeuw, vorst en blubber.. succes ermee!

laatst stond er iemand bij z'n stal. Hij is echt dol op aandacht dus dat vond 'ie prachtig! Alleen toen zag 'ie mij aankomen en had 'ie helemaal geen oog meer voor die andere mensen
Weer even heerlijk offftopic, vandaag reden we langs prachtige huizen, dus ik ging eens opzoeken wat zoiets nou daadwerkelijk kost en met wat doorklikken kwam op deze terecht: http://www.funda.nl/koop/vogelenzang/hu ... adslaan-8/
Ik ga trail, pleasure en horsemanship starten. Ik wou nog in hand trail starten alleen die doen ze helaas niet. afgelopen november nog wel alleen toen was er maar 1 start, dus denk dat ze het helemaal niet doen dit jaar. 
daar zou ik ook wel willen wonen 
super leuk!
zo iets staat er ook vlakbij mijn dorp, maar dan kleiner en meer boerderij dan villa. Maar jeeeeej ik zou daar zoo graag willen wonen
Het sneeuw alleen niet zo vaak in NL.

Van mij mag er ook wel wat komen voor een dag of 2 

Heb het dus maar niet gedaan. Wel als troost echt enorm veel andere leuke spulletjes gekocht; touwhalster, stick en lekker veel kleding. *I love begin van de maand als alle facturen betaald zijn.*

sharonsemme schreef:Wat een leuke berichten en sneeuwfoto's! Helaas ligt/lag er bij ons geen korrelVan mij mag er ook wel wat komen voor een dag of 2
Komen hier trouwens nog meer mensen uit de buurt van Leiden ZH?