Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marlou_ schreef:Ze had het over een beetje losrijden! Dus ik denk een beetje stappen misschien klein beetje draven. Ik kijk per dag even hoe hij het doet. Ik longeer niet. Dat vind ik vreselijk. Misschien begin ik gewoon eerst met wat grondwerk
. Ben benieuwd hoe het gaat volgende week
Mooi paard zeg!
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst met jouw broek gereden zit heeeeerlijk! Ik ben blij haha 
Met silas kan ik helaas niet naar buiten... Het begint nu zo erg te kriebelen om een eigen paard... Maar ik moet me inhouden 

Ik heb de kans dus even genomen om mijn nieuwe hoofdstelletje te passen. Ze was ook zo enorm behulpzaam en liet al dat gefrummel en gepas allemaal maar toe. Het zijn helaas niet hele scherpe foto's geworden, maar ik vind het rood en bruin enorm goed bij haar passen 

in de binnenbak wel haha
z'n eigenaresse heeft al een paar dagen niet gereden, hij heeft een wondje precies waar haar voet komt, dus die gaat steeds open. Ik zit 7 gaten langer
dus dat is niet zo'n probleem. Dinsdag gaat ze er weer zelf op 

.

Dus die mag helpen poetsen en daarna natuurlijk ook een rondje op Babe hobbelen.
Zeker als ik die foto's zo zie...

Vandaag eerst even sims spelen haha.
Hoe lang duurt de genezing ongeveer?
Nogmaals sterkte dan maar!