[WN] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:22

Ik heb misschien binnenkort een photoshoot met mijn paard! Vriendin organiseert er een voor cosplayers die samen met een paard op de foto willen. Nu mogen ze die van mij ook lenen, net als mijn zadels, omdat westernzadels er toch 'beter' uitzien op de foto dan 'gewone' als het om fantasy/cosplay gaat.

Heb er in ieder geval heel veel zin in!

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:28

Benfan schreef:
Ik heb misschien binnenkort een photoshoot met mijn paard! Vriendin organiseert er een voor cosplayers die samen met een paard op de foto willen. Nu mogen ze die van mij ook lenen, net als mijn zadels, omdat westernzadels er toch 'beter' uitzien op de foto dan 'gewone' als het om fantasy/cosplay gaat.

Heb er in ieder geval heel veel zin in!

Leuk zeg! Ik ben benieuwd naar de fotos

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:26

Benfan: Wauw wat een werk dat zadel! Maar wel super tof om te zien hoe je er mee bezig bent :j

Bellatrix: Hopelijk gaat Kato het beter doen op z'n nieuwe schoenen <3

Daiyho: Wat heerlijk dat stapritje!! Jim is toch ook wel echt een paard van goud he <3

Fenjiro: Leuk dat je les had van Miranda! Gewoon doorzetten hoor dat western met je grote springbeest, alle balken zijn blijkbaar leuk :P

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:35

Sicayes schreef:
Benfan: Wauw wat een werk dat zadel! Maar wel super tof om te zien hoe je er mee bezig bent :j

Bellatrix: Hopelijk gaat Kato het beter doen op z'n nieuwe schoenen <3

Daiyho: Wat heerlijk dat stapritje!! Jim is toch ook wel echt een paard van goud he <3

Fenjiro: Leuk dat je les had van Miranda! Gewoon doorzetten hoor dat western met je grote springbeest, alle balken zijn blijkbaar leuk :P

Ja instructrice lijkt ook wel enthousiast over hem. Vond hem in ieder geval wel mooi oplettend en paste zich echt goed aan.
Misschien zien jullie ons nog wel een keer starten in het WRAN. Moet eerlijk bekennen dat dit wel de meeste lol is die ik met hem heb gehad in een les.

Heb mijn instructrice al gewaarschuwd dat we nu in 2 weken 2 lessen en een clinic in de trail volgen, dat ze niet raar moet opkijken als ze na de aankomende wedstrijd een andere speakeraar moet vinden omdat ik met twee paarden start :+

Stel nou, het blijft goed bevallen en we willen hierin door. Zouden jullie dan dressuur les stoppen en western lessen als basis nemen, of is trail/ranch trail goed te combineren met dressuur?
al denk ik dat als het echt bevalt we toch wel helemaal overstappen :+

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:54

Dat ronde ijzer is veel beter voor hem Bellatrix. Nu kan hij fatsoenlijk afrollen door de extra opzet en wordt de teen niet zo naar voren gedwongen door die 2 lippen. Een voorhoef hoort rond te zijn en niet ovaal of bijna vierkant. Dit zal hem zeker helpen +:)+

Wat fijn Daihyo!
Hopelijk blijft het goed gaan :)

Fenijro_tani,
warmbloeden kunnen prima westernpaarden zijn, sterker nog, de meesten vinden het zelfs leuker dan dressuur. Ik zou uiteindelijk wel een keuze maken en daar dan ook les in nemen waar nodig.
Ik had het idee om Rudi ook egels te gaan rijden en evt te starten maar ik ben hier van terug gekomen want allebei is te verwarrend voor hem. Ik ga nu eerst verder met western en pas als we niet meer verder komen of de lol is eraf, dan ga ik verder met het Engels rijden. Voor nu pakken we Engels op de westernstijl erbij zodat we straks ook in de Hunter kunnen starten :)

Wat leuk Benfan,
ik ben ook benieuwd naar de foto's.

Hier hebben we de training weer rustig opgepakt na de vakantie en we zijn van de shank-snaffle overgeschakeld naar een baby-correctional. Rudi loopt er super op! Ik wilde aanvankelijk over naar een Billy-Allen shank maar het verhaal van Sevke had me aan het denken gezet. Met dit bit kan ik Rudi met hele fijne hulpen al bijsturen. Het lijkt haast wel of hij het nu beter snapt wat ik van hem vraag. Tien ik hem net in had gedaan dacht hij: Wat is dít nu weer?! maar na 2, 3 rondjes snapte hij het en ging het super :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:00

Noisy schreef:
Dat ronde ijzer is veel beter voor hem Bellatrix. Nu kan hij fatsoenlijk afrollen door de extra opzet en wordt de teen niet zo naar voren gedwongen door die 2 lippen. Een voorhoef hoort rond te zijn en niet ovaal of bijna vierkant. Dit zal hem zeker helpen +:)+

Wat fijn Daihyo!
Hopelijk blijft het goed gaan :)

Fenijro_tani,
warmbloeden kunnen prima westernpaarden zijn, sterker nog, de meesten vinden het zelfs leuker dan dressuur. Ik zou uiteindelijk wel een keuze maken en daar dan ook les in nemen waar nodig.
Ik had het idee om Rudi ook egels te gaan rijden en evt te starten maar ik ben hier van terug gekomen want allebei is te verwarrend voor hem. Ik ga nu eerst verder met western en pas als we niet meer verder komen of de lol is eraf, dan ga ik verder met het Engels rijden. Voor nu pakken we Engels op de westernstijl erbij zodat we straks ook in de Hunter kunnen starten :)

Wat leuk Benfan,
ik ben ook benieuwd naar de foto's.

Hier hebben we de training weer rustig opgepakt na de vakantie en we zijn van de shank-snaffle overgeschakeld naar een baby-correctional. Rudi loopt er super op! Ik wilde aanvankelijk over naar een Billy-Allen shank maar het verhaal van Sevke had me aan het denken gezet. Met dit bit kan ik Rudi met hele fijne hulpen al bijsturen. Het lijkt haast wel of hij het nu beter snapt wat ik van hem vraag. Tien ik hem net in had gedaan dacht hij: Wat is dít nu weer?! maar na 2, 3 rondjes snapte hij het en ging het super :)

Dankjewel voor je beeldvorming :)
Op dit moment rijden we sowieso eigenlijk alleen Engels. Aangezien ik in hand trail met de kleine zo leuk vind ook trail les ingepland met de grote. Nu is trail natuurlijk ook western, maar vind ik het voor nu voor erbij wel leuk. We trainen ook niet intens in dressuur. Zijn vooral recreatief samen bezig, richting de B. Het belangrijkste is dat we samen plezier hebben. Vind trail met hem wel leuk. Amber (trekpaard) start in de L1, dus kwa afstanden moet het passend kunnen zijn in de L4 :)

We zien wel waar het schip strand. We lessen op dit moment alleen bij een western instructrice, maar dan op de Engelse manier. Dus mochten we een western les zonder trail willen doen is de aanpassing snel gemaakt :Y)
Misschien maar een keer doen als de trail leuk blijft, stel nou we hebben de clinic zondag en de les dinsdag overleefd, dan plan ik hem gewoon in.

Zou voor dam sowieso boomloos gaan. Hebben nu een boom zadel voor dressuur. Maar ik ga dat met een western zadel echt niet proberen, zijn rug lijkt in de verste verte nog niet op die van een quarter.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:03

Gewoon lekker combineren Fenijro, als jullie beide leuk vinden om te doen! Kan prima.

Wat fijn zeg Daihyo, heerlijk dat jullie weer een rondje gedaan hebben en hij zo braaf was!

Leuk Benfan!

Hopelijk blijft hij er goed mee lopen Marlies!

Hier verder heel druk en weinig interessant te melden :+

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:30

Gewoon lekker uitproberen Fenijro_tani, pas als je echt een bepaalde richting op wil moet je een keuze gaan maken zodat je gericht kunt trainen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:04

Hey wat leuk fenjiro_tani! En leuk dat je zo enthousiast bent :j
Qua zadel is de Freemax misschien wel interessant, mocht je echt over willen stappen. Dat heb ik op meerdere warmbloeden goed zien liggen.

Leuk Benfan! Ben benieuwd naar het resultaat!

Hier ook druk met andere dingen: [HTT] [VOLG]Het roer om! Jaren ‘30 huurwoning. Aan de klus!
We zijn zo blij met dit huis <3

Oh en ik heb eindelijk tijd gevonden om het filmpje van ons ritje te uploaden. Gewoon omdat het kan <3

En jonge stieren <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-21 14:26

Leuke filmpjes! Kijk je nou per dag of hij een ritje aan kan?

Met dit ijzer kan hij idd beter afrollen. Maar hij had duidelijk spierpijn vanmorgen dus hij krijgt straks pijnstilling.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:27

Ja dat zal wel. Is altijd wennen, nieuwe schoenen.

Voorlopig houden we het op 1x per week zo’n ritje. Dit was 20 minuten een blokje om stal. Dat moet hij wel aan kunnen. En mocht dit goed gaan, dan zouden we naar 2x per week kunnen. Maar meer dan dat gaan we niet doen. En alleen op goeie dagen inderdaad. Dus even aan de hand kijken hoe hij loopt. En de dag erna weer :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-21 16:11

Heerlijke rit bij de Mill Ranch gereden!

Ik zat op Joey van 6 jaar. :D
Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:02

Fijn weer zo een staprondje te kunnen doen Daihyo. Hopelijk blijft het nog lang goed gaan.

Lekker De Veluwe op geweest Bellatrix! Was het nog steeds zo mooi paars?

Wij hebben vanavond weer in de binnenbak gereden. Moest wel want het wordt nu steeds sneller donker :\
Rudi vindt het nog steeds maf dat er aan de andere kant ook paarden zijn :')
Ja, de spiegel moet schoon gemaakt worden :o
Afbeelding
Afbeelding

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:40

Naar paard en erfgoed geweest in Fredericksoord en een leuk westernsetje gescoord! Een winkel gaat ermee stoppen, dus had fikse korting op alles (www.magics-spirit.nl)

Afbeelding
Pad van het merk mustang

Afbeelding
En een setje! Teugels, hoofdstel, en borsttuig!

Geslaagde dag dus! Altijd leuk om koopjes te vinden!

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 22:31

Hopen op het beste Daihyo! Klinkt opzich wel positief toch? Kan je nog even van hem genieten.

Bellatrix schreef:
Heerlijke rit bij
de Mill Ranch gereden!

Ik zat op Joey van 6 jaar. :D
[ [url=m/IXbPxa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk Marlies, wat een knapperd ook!

Noisy schreef:
Fijn weer zo een staprondje te kunnen doen Daihyo. Hopelijk blijft het nog lang goed gaan.

Lekker De Veluwe op geweest Bellatrix! Was het nog steeds zo mooi paars?

Wij hebben vanavond weer in de binnenbak gereden. Moest wel want het wordt nu steeds sneller donker :
Rudi vindt het nog steeds maf dat er aan de andere kant ook paarden zijn :')
Ja, de spiegel moet schoon gemaakt worden :o
[ [url=m/FSdSjX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9aGYmX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is Rudi knap zeg!
Spiegel schoonmaken was op mijn vorige stal ook een dingetje, wel fijn dat ze er zijn.

Benfan schreef:
Naar paard en erfgoed geweest in Fredericksoord en een leuk westernsetje gescoord! Een winkel gaat ermee stoppen, dus had fikse korting op alles (https://www.magics-spirit.nl)

[ [url=m/rcvIMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pad van het merk mustang

[ [url=m/m609FL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een setje! Teugels, hoofdstel, en borsttuig!

Geslaagde dag dus! Altijd leuk om koopjes te vinden!

Dat setje :~

Hier een redelijk leuke clinic gehad. Had er misschien zelf niet te hoge eisen aan moeten stellen.
We hebben 2 balkjes gelopen en een rechte backup geoefend. Wel nuttige tips gehad :) .
Heb tijdens de clinic te horen gekregen dat we naast trail ook kunnen kijken naar western riding en ranch riding (en dus niet alleen trail en ranch trail) dus dat zie ik als een compliment, al weet ik niet of het zo bedoeld is :Y)
Was wel fijn om even back to basic te gaan. We oefende tijdens "normaal " al balkjes en achteruit, maar nu toch even een ander perspectief gehad. Ook leuk de backup balken ingedraafd, en dan in de backup. Erg leuk, maar paard werd wel lekker heet dus het netjes stoppen was wat lastig want hij wou graag balkjes lopen :')
Dat is echt zijn passie. Al geef je hem een enkele balk op de grond, oortjes erop en gaan met die banaan.

Dinsdag weer trail les :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 16:12

Hallo daar!
Is er nog een plekje om mee te kletsen? :) Vroeger wel in het topic gezeten kort en lang maar het lijkt me toch wel erg leuk om weer eens mee te kletsen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben Denise, 28j en heb een Quarter Horse merrie genaamd Baby (officieel Shine Like A Star) van nu 11jaar oud. Ik ken haar al sinds dat ze een maandje oud was. Wij rijden niet heel fanatiek vanwege mijn mankementen, maar we genieten optimaal van elkaar. In het bos, op het strand en in de rijbak :D Plezier is het belangrijkste. Ik heb geen wedstrijdambities maar ben wel absoluut een westernruiter haha. En zoals de foto's laten zien zijn we prettig gestoord.

Een aantal herken ik wel in het topic, heb de afgelopen 10 pagina's doorgelezen. Vervelende berichten en hele leuke berichten. Sterkte voor een ieder die dag kan gebruiken :knuffel:

Ik kreeg vorige week een reminder dat we 7 jaar geleden een cowgirlweekend hadden wat toen via Bokt geregeld was. Ik hoop ooit weer eens aan zo'n leuk weekend deel te nemen :D

Dus .. hallo! :wave:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 16:13

Welkom terug Denise. :D Ik vind dat je een knappe merrie hebt hoor. :j

Ik heb even met Kato gewandeld zodat hij even gras kon eten. Hij loopt al een stuk beter!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 17:59

Leuk om je hier weer te zien Denise :D

Fijn dat het beter gaat met Kato, Marlies :) hij vond de grasjes vast fijn.

Fenijro - had je de trail ‘clinic’ gewoon op eigen stal van je instructrice daar? Ranch Riding en Western Riding liggen in een wat hoger tempo dus dat is zeker ook een optie. Western Riding richt zich vooral op de wissels exact en vloeiend rijden. Ranch Riding is ook lekker vlot en wendbaar. :j

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 19:15

Een cowgilr weekend?! Klinkt erg leuk! Als de hele shizzle over is met Corona lijkt me dat een leuk idee. Wat hebben jullie toen allemaal gedaan? best nieuwschierig.

Super blij met het setje! Ga hem morgen op mijn pony hangen om te kijken hoe het haar staat. Gaat vast heel knap lijken!

Oh, over de vraag of ik expres donkere schapenhuid gebruik voor het opknappen van het zadel.. ja, want hij was in de aanbieding. Moet nu alleen nog steeds naalden en een els bestellen. Waarschijnlijk gaan we dit weekend voor iets kijken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 20:16

Dankjewel Bellatrix! Het grappige is dat ik toentertijd op zoek was naar een quarter of paint met veel wit, maar mijn hart werd door Beeb gestolen :') En die heeft maar één witte druppel haha. Ach, ze is onwijs lief en dat is het belangrijkste!
Is Kato die enorme Quarter van je topic laatst? Ik hoop dat hij snel weer wat mag doen!

Dankjewel Sicayes!

Benfan, wij zijn toen met een groepje naar PCK Eersel gegaan; daar kon je ook overnachten. We hebben 's avonds een soort BBQ en kampvuur gehad en de volgende dag een behoorlijke rit. We waren iets verdwaald dus de rit werd nog langer dan de bedoeling. Halverwege bij een stal aangekomen waar de paarden konden uitrusten en wij konden pannenkoeken eten :D Toen op de terug weg flink gegoten maar al met al een hele geslaagde rit. 's Avonds hebben we spelletjes gedaan en de winnaar kreeg een wisselbeker(klok); en die heb ik nog steeds haha :P
De volgende dag hadden we een barrel race clinic van Kirr hier op bokt en daarna een koeien clinic van de eigenaar van PCK Eersel. Dat vonden Beeb en ik het leukste *\o/* En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Je mocht nog wel even over de baan daar bij hun buiten, stukje water enz; maar het had gegoten dus het was erg nat.
Lijkt me ontzettend leuk om weer eens zoiets te doen, misschien moet ik het t.z.t maar gewoon zelf organiseren!

Afbeelding

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 22:27

xDenies schreef:
Hallo daar!
Is er nog een plekje om mee te kletsen? :) Vroeger wel in het topic gezeten kort en lang maar het lijkt me toch wel erg leuk om weer eens mee te kletsen!

[ [url=m/otKLRl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h1tUmC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/H5Gmw5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben Denise, 28j en heb een Quarter Horse merrie genaamd Baby (officieel Shine Like A Star) van nu 11jaar oud. Ik ken haar al sinds dat ze een maandje oud was. Wij rijden niet heel fanatiek vanwege mijn mankementen, maar we genieten optimaal van elkaar. In het bos, op het strand en in de rijbak :D Plezier is het belangrijkste. Ik heb geen wedstrijdambities maar ben wel absoluut een westernruiter haha. En zoals de foto's laten zien zijn we prettig gestoord.

Een aantal herken ik wel in het topic, heb de afgelopen 10 pagina's doorgelezen. Vervelende berichten en hele leuke berichten. Sterkte voor een ieder die dag kan gebruiken :knuffel:

Ik kreeg vorige week een reminder dat we 7 jaar geleden een cowgirlweekend hadden wat toen via Bokt geregeld was. Ik hoop ooit weer eens aan zo'n leuk weekend deel te nemen :D

Dus .. hallo! :wave:

Wat een knapperd! Leuk dat je weer mee kletst :)

Bellatrix schreef:
Welkom terug Denise. :D Ik vind dat je een knappe merrie hebt hoor. :j

Ik heb even met Kato gewandeld zodat hij even gras kon eten. Hij loopt al een stuk beter!

[ [url=m/jb5Yq2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SthNX4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/clKGWa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa wat goed! Fijn dat het beter gaat zeg. Hij blijft leuk <3

Sicayes schreef:
Leuk om je hier weer te zien Denise :D

Fijn dat het beter gaat met Kato, Marlies :) hij vond de grasjes vast fijn.

Fenijro - had je de trail ‘clinic’ gewoon op eigen stal van je instructrice daar? Ranch Riding en Western Riding liggen in een wat hoger tempo dus dat is zeker ook een optie. Western Riding richt zich vooral op de wissels exact en vloeiend rijden. Ranch Riding is ook lekker vlot en wendbaar. :j

Ik vond het idee van western riding en ranch riding wel interessant, nu bevalt het trail rijden erg goed, maar zou wel leuk zijn om ook een les in te volgen, wie weet vindt dam dat ook leuk. Al denk ik dat het dan eerder ranch riding wordt.

Nee, ik volg wel trail lessen nu gewoon op stal (morgen weer *\o/* ) maar dit was een clinic van Miranda Bouterse. Vind haar erg leuk.

Afbeelding

Dit is hem trouwens, lekker tijdens het uitstappen nog naar advies luisteren. Het is echt een blij ei <3 misschien als we nog een paar lessen hebben gevolgd toch maar een western zadel, nu lijken we net alsof we uit een dressuur clinic komen haha.

Benfan schreef:
Een cowgilr weekend?! Klinkt erg leuk! Als de hele shizzle over is met Corona lijkt me dat een leuk idee. Wat hebben jullie toen allemaal gedaan? best nieuwschierig.

Super blij met het setje! Ga hem morgen op mijn pony hangen om te kijken hoe het haar staat. Gaat vast heel knap lijken!

Oh, over de vraag of ik expres donkere schapenhuid gebruik voor het opknappen van het zadel.. ja, want hij was in de aanbieding. Moet nu alleen nog steeds naalden en een els bestellen. Waarschijnlijk gaan we dit weekend voor iets kijken.

Ik ben heel benieuwd naar het setje, staat vast ontzettend gaaf.

xDenies schreef:
Dankjewel Bellatrix! Het grappige is dat ik toentertijd op zoek was naar een quarter of paint met veel wit, maar mijn hart werd door Beeb gestolen :') En die heeft maar één witte druppel haha. Ach, ze is onwijs lief en dat is het belangrijkste!
Is Kato die enorme Quarter van je topic laatst? Ik hoop dat hij snel weer wat mag doen!

Dankjewel Sicayes!

Benfan, wij zijn toen met een groepje naar PCK Eersel gegaan; daar kon je ook overnachten. We hebben 's avonds een soort BBQ en kampvuur gehad en de volgende dag een behoorlijke rit. We waren iets verdwaald dus de rit werd nog langer dan de bedoeling. Halverwege bij een stal aangekomen waar de paarden konden uitrusten en wij konden pannenkoeken eten :D Toen op de terug weg flink gegoten maar al met al een hele geslaagde rit. 's Avonds hebben we spelletjes gedaan en de winnaar kreeg een wisselbeker(klok); en die heb ik nog steeds haha :P
De volgende dag hadden we een barrel race clinic van Kirr hier op bokt en daarna een koeien clinic van de eigenaar van PCK Eersel. Dat vonden Beeb en ik het leukste *\o/* En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Je mocht nog wel even over de baan daar bij hun buiten, stukje water enz; maar het had gegoten dus het was erg nat.
Lijkt me ontzettend leuk om weer eens zoiets te doen, misschien moet ik het t.z.t maar gewoon zelf organiseren!

[ [url=m/hLOQSv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super vet! Lijkt me erg gaaf om te doen zo'n koeien clinic. Al zou ik dan wel mijn paard thuis laten :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 22:35

Dan moet je een clinic doen bij Wendy van Osch. :))
Zij heeft ook lespaarden.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 22:46

Bellatrix schreef:
Dan moet je een clinic doen bij Wendy van Osch. :))
Zij heeft ook lespaarden.

Ik ken iemand die dat bij haar doet ja, is razend enthousiast. Weet alleen niet hoe het is om na een tijd ineens weer op een ander paard te stappen. Vooral van mijn KWPNer naar een wn paard :=
Mocht er hier iemand het gaan doen ga ik wel mee sowieso. Moet alleen in mijn eentje er even over nadenken :) .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-21 07:21

De paarden zijn ook niet geschikt voor beginners. Zit best pit in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 08:54

Ik heb ook een clinic bij Wendy v Osch gedaan, ooit ook op Bokt geplaatst maar toen werd het koeien drijven nog niet geaccepteerd op bokt dus werd het een reltopic :') Dat terzijde, veel lol gehad in de paar seconden dat we bezig waren. Was voor ons de eerste keer, cow sense heeft Beeb sowieso. Er gaan ook zat 'normale' ruiters naar zulke clinics dus zeker het proberen waard met je eigen paard hoor :)

Ik wil nog wel eens een keer, maar dan moeten we eerst even een eigen trekauto hebben. Dies in de maak haha. Huren is zo vreselijk duur, zelfs via m'n broertje z'n werk.