Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanne1992 schreef:Daarom, kan nu niet heen. Maar ga vanavond om 5 uur direct even zijn temperatuur meten, gewoon voor de zekerheid. Normaal is het altijd 37.4 bij hem. Kan inderdaad een virusje zijn, maar dan wel een die heel snel gaat. Eergister ging hij nog helemaal als een dolle door de bak, en had hij de modderspetters bovenop zijn kont en rug staan. Naja, vanavond maar even kijken. Laat wel weten wat eruit komt. Is het niet goed, dan de les van zaterdag maar afzeggen.
joyce2 schreef:sanne1992 schreef:Daarom, kan nu niet heen. Maar ga vanavond om 5 uur direct even zijn temperatuur meten, gewoon voor de zekerheid. Normaal is het altijd 37.4 bij hem. Kan inderdaad een virusje zijn, maar dan wel een die heel snel gaat. Eergister ging hij nog helemaal als een dolle door de bak, en had hij de modderspetters bovenop zijn kont en rug staan. Naja, vanavond maar even kijken. Laat wel weten wat eruit komt. Is het niet goed, dan de les van zaterdag maar afzeggen.
Tijdje geleden had Guus ook wat onder de leden. Ik had hem losgegooid en gepoetst (was zijn vrije dagje) en ik heb niets aan hem gemerkt. Hij ging echt he-le-maal uit zijn plaat in de bak, bokken, rennen, vliegen, niet iets voor een ziek paard zeg maarTerug op stal geef ik hem altijd een appeltje en hij kwam heel sloom naar voren, rook aan de appel, likte eraan en ging toen met z'n hoofd in de hoek staan. Helemaal niets voor hem! Toch even temperatuur opgemeten omdat ik het niet helemaal vertrouwde (ondanks dat hij vlak daarvoor nog helemaal dol was) en hij bleek koorts te hebben. Hij heeft een paar dagen lopen kwakkelen en daarna was hij weer de oude, dus waarschijnlijk een virusje. Maar ik kan nu dus uit ervaring zeggen, dat als ze toevallig nog gek hebben gedaan, dat niet wil zeggen dat ze geen koorts kunnen hebben.
sharonsemme schreef:Bedankt!!
Jaa ik hen normaal les met haar.. alleen is de bak al lange tijd niet te rijden.. Ik ga zondag verhuizen naar een stal met binnen en buiten baan en zal haar dan echt gaan doorpakken(met les)