Op de boktmarkt mag ik niet meer kijken van mijn liefje...

Ouch zonder beugels, sterkte met de spierpijn luce.
Wij zijn ook eindelijk terug gestart met mijn kleine knorrie. Na wat problemen zijn we (hopelijk) weer op goede weg...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlou_ schreef:Misschien kunnen jullie me helpen met het volgende.
Het passen gaat zonder pad en dan kijken ze of het goed ligt. Maar vervolgens komt er een pas van ruim 2 cm onder te liggen. Ik snap dit dus niet zo dus misschien kan iemand me uitleggen hoe dat dan gaat. Ik hoef namelijk geen ski sokken aan te doen in mijn Nike schoenen want dan passen ze ook niet meer
sanne1992 schreef:Dat is balen, is een mooi bit. Hoop voor je dat je deze in maat 13, 5 gaat vinden. Maar al ook wel rondgluren.
Hier wat minder nieuws, kwam vanavond op stal, was chendo op plekken helemaal bezweet. Wel zijn normale zelf en wou ook gewoon eten. Ontlasting was ook niks raars mee, dus toch maar even geprobreerd om te rijden. Hij had zijn zomer tempo van 24/7 buiten staan. Of te wel het tempo wat je vroeg maar geen stap harder, let je niet op dan stil staan. Voor de zomer dys niks raars, maar ja het is winter en hij staat binnen. Dus dat was wel apart. Maar hij had ook veel moeite met ontspannen blijven lopen. Wil steeds stukjes waarin hij ontspande, maar daarna direct weer terug omhoog. En ook met schouder verplaatsen wat hem heel veel moeite kostte. Niet helemaal fit, hij wordt even in de gaten gehouden. Benieuwd hoe het morgen gaat.
belletjhee schreef:sanne1992 schreef:Dat is balen, is een mooi bit. Hoop voor je dat je deze in maat 13, 5 gaat vinden. Maar al ook wel rondgluren.
Hier wat minder nieuws, kwam vanavond op stal, was chendo op plekken helemaal bezweet. Wel zijn normale zelf en wou ook gewoon eten. Ontlasting was ook niks raars mee, dus toch maar even geprobreerd om te rijden. Hij had zijn zomer tempo van 24/7 buiten staan. Of te wel het tempo wat je vroeg maar geen stap harder, let je niet op dan stil staan. Voor de zomer dys niks raars, maar ja het is winter en hij staat binnen. Dus dat was wel apart. Maar hij had ook veel moeite met ontspannen blijven lopen. Wil steeds stukjes waarin hij ontspande, maar daarna direct weer terug omhoog. En ook met schouder verplaatsen wat hem heel veel moeite kostte. Niet helemaal fit, hij wordt even in de gaten gehouden. Benieuwd hoe het morgen gaat.
hm.. klinkt idd niet helemaal goed! Heb je zijn temperatuur opgemeten? Met een hogere temperatuur zijn ze vaak ook sloom. En dat zal het zweet verklaren ..
Hoop dat ie snel weer opknapt!