Ik heb trouwens afgelopen vrijdag voor het eerst weer op een pony in stap een rondje gedaan. Heel overdreven rechtop, meer dressuurzit soort van voel ik het het minst. (Met je kont naar achter zeg maar
) Volgende week nog maar eens proberen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Volgende week nog maar eens proberen. Hobbyhorse schreef:

Marlien5 schreef:Dat filmpje is echt supergaaf. Ik dacht dat traildaltijd in stap werd gedaan, maar dit ziet er zo spectaculairuit!
Ik heb trouwens afgelopen vrijdag voor het eerst weer op een pony in stap een rondje gedaan. Heel overdreven rechtop, meer dressuurzit soort van voel ik het het minst. (Met je kont naar achter zeg maar) Volgende week nog maar eens proberen.
. Is alleen nog niet zo heel veel in Nederland, dat is jammer (droomt verder om zoiets thuis te maken
Daar had ik laatst een filmpje van gezien. Lijkt me zooo gaaf om te doen
Ik moet zeggen ik vond het erg leuk, zou er wel een heel weekend kunnen zijn, maar ik houd sowieso wel van die sfeer: De muziek, linedance enz. En Emmelie was er ook!
toevallig zaten we echt precies achter ze!
misschien volgend jaar, dan kan ik er financieel gezien voor sparen
fysiek gezien blijft het aanmodderen af en toe
moest alleen een halve les zonder beugels, wat nog best tegen viel haha.. spierpijnnnn