Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justkid schreef:Noisy wat kun jij een fantastische bijleespost maken![]()
Ik was vandaag met Elsie op de heide. Ik woon in deze periode echt op de mooiste plek van Nederland. Ze wordt steeds beter te hanteren maar is toch het allergelukkigste als ze even voluit mag racen. [ [url=m/tdhLLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daihyo schreef:Misschien ook wel interessant. Of niet, maar dan lees je er maar overheen
Ik heb de foto van december (links) naast de foto van gisteren (rechts) gezet. Dan zie je goed het verschil.
[ [url=m/PgXSbv.jpg]Afbeelding[/url] ]
fenijro_tani schreef:Is er hier iemand die ik via privébericht wat vragen mag stellen? Ik vind het zo gênant om mijn leken vragen open en bloot op bokt te zetten
Loody schreef:fenijro_tani schreef:Is er hier iemand die ik via privébericht wat vragen mag stellen? Ik vind het zo gênant om mijn leken vragen open en bloot op bokt te zetten
Er zijn geen domme vragen hoor.
Wat mij betreft stel je ze hier gewoon.
Daihyo schreef:Dat is de Rhederheide. Dat ligt achter de Posbank. Daar loopt een ruiterpad dwars overheen. Zo gaaf!
sevke schreef:Oei, Daihyo, dat ziet er niet best uitHopelijk kunnen ze het met tildren nog wat afremmen...
vwb de allround-vragen, kan ik helaas niet op antwoorden. Ik rijd alleen reining bij de NRHA, dus heb totaal geen verstand van allroundonderdelen.
Americana is in Augsburg en wordt om de twee jaar georganiseerd. Het is een hele toffe beurs vind ikzelf. Normaal gaan we ook altijd, maar dit jaar komt het niet heel goed uit want het valt net voor de Belgische Futurity en ik kan ook niet zomaar twee weken van het werk wegblijven. En in Duitsland zijn ze nogal streng met de mondmaskerplicht en ik zie mij niet vier dagen met een mondkapje in die drukte staan. We gaan zien hoe het nu verloopt, want we vertrekken deze avond naar Europaint in Rieden Kreuth.
Equita Lyon gaan we ook heen, omdat Paintje daar gaat showen. Is ook een erg leuke beurs.
Over de bitvraag: ik start met een babycorrectional en ga dan vrij snel over naar een equaliser. Al mijn paarden lopen daar goed op.
Ben geen fan van billyallen of myler mondstukken. (teveel tongdruk en teveel ruis)
bellatrix:wat rot van Kato. Hopelijk knapt hij op na de smid.
paintlover: ziet er goed uit. Wanneer zien we je eens op show?
Bellatrix schreef:Hoelang duurt dat EuroPaint wel niet? Ik heb het gevoel alsof dat al een week bezig is?