[WN] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 08:36

Als reiner kan je inderdaad weer het beste starten bij NRHA/DRHA :D bij ons komen toch vooral reiners om te schoolen. Snap het ook wel, is toch wel een echte reining gerichte organisatie en dan ligt het niveau vanzelf hoger.

Americana lijkt me ook tof! Eindelijk ook eens echte cow klasses in het echt zien. Wie weet ooit..veel plezier Kim!

Barry is heel aardig, Benfan hier heeft ook les van Barry. :j ik zie hem regelmatig op show als onderdeel van het team.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 08:39

Nieuwe keuken Berdien? :D

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 08:47

Bellatrix schreef:
Ron is super! Had je het interview gelezen dat ik met hem had?

Ja echt een ontzettend gedetailleerd interview, ontzettend interessant om te lezen! Heb hem ook doorgestuurd naar mensen van stal :Y)

Kimvicious schreef:
Heel erg balen marlies. Hopen dat Kato snel weer goed loopt...

Luckyreining ik heb Bo nu nog op snaffle maar zodra die over gaat op shank zal het the sweet shank zijn van Don Boyd. En daarna the sweet start. In overleg met Don zelf. Die ziet meteen waar een paard wel of niet goed op reageert.

Mooie foto's van mooie paardjes PaintLover! <3

Wran en nqha heb ik weinig ervaring mee voor de allround onderdelen. Zelf start ik eigenlijk alleen nog nrha omdat dat het niveau is waar ik mij aan wil meten. (Op een virtueel uitstapje naar the cowgirls in de tussentijd na haha)

Oh en ik ga naar de Americana in Augsburg! Zo mega gaaf! Mijn baas gaat daar showen net als Niklas, mijn trainer dus dat word een leuk uitstapje. Er is daar ook heel veel koeien onderdelen te zien dus kijk er onwijs naar uit!
3yo diknek uitzicht haha <3
[ [url=m/T5NPRP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ontzettend vet zeg! Heel veel plezier!

Berdien schreef:
Zo weer even bijgelezen :D

Beterschap met Kato Marlies, ik hoop dat hij snel weer opknapt!

En een nieuwe meekletser, wat leuk! Leuk ook om weer een totaal ander paard(je :D ) te zien verschijnen in het topic.

Shank vs snaffle, Feyre loopt voorlopig nog heel lang op haar Myler bitje. Mijn merrie heb ik ook heel lang gewoon op een snaffle op een hand getraind, dat beviel prima. Maar goed, ik startte haar verder ook niet.

Mooi project Benfan! Ben heel benieuwd wat je er van weet te maken! Misschien is het anders leuk om een volgtopic er voor te maken? Ik denk dat er best belangstelling voor is om de renovatie van zo'n zadel te volgen!

Gentle weer op de foto gezet, wat is het toch een knapperd! Hopelijk trekt je jonkie ook snel bij, gelukkig weet je nu wat er speelt.

Kimvicious gaat op pad, tof zeg!

Hier wat minder bezig met de paarden, ik heb mijn handen vol aan wat anders :=
[ [url=m/Dz5knn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LwPZFg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh ziet er uit alsof het mooi wordt! Maar wel veel werk.

Sicayes schreef:
Als reiner kan je inderdaad weer het beste starten bij NRHA/DRHA :D bij ons komen toch vooral reiners om te schoolen. Snap het ook wel, is toch wel een echte reining gerichte organisatie en dan ligt het niveau vanzelf hoger.

Americana lijkt me ook tof! Eindelijk ook eens echte cow klasses in het echt zien. Wie weet ooit..veel plezier Kim!

Barry is heel aardig, Benfan hier heeft ook les van Barry. :j ik zie hem regelmatig op show als onderdeel van het team.

Logisch inderdaad, lijkt me wel heel gaaf om dat te zien op hoger niveau :)

Oh interessant! Misschien meld ik me dan volgende keer wel aan mits er ruimte is in mijn agenda :)
Klopt het had Barry zelf ook jury is of heb ik dat verkeerd begrepen?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 08:50

Klopt Barry is zelf ook jury :D en scribe. In die twee rollen kom ik hem het meeste tegen :') hij is er eigenlijk vrijwel altijd tijdens de NQHA shows.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 08:51

Yes, nieuwe keuken! Maar de keuken die jullie op de foto's zien, dat is de oude keuken nog :)) Iedereen ziet hem aan voor de nieuwe keuken :') Heb ik daar zoveel geld voor uitgegeven _O-

Een fijne instructeur is wel echt heel belangrijk! Op dit moment heb ik nog geen echte 'westerninstructeur', maar de instructrice die ik ook met mijn jachtpaard heb. Zij weet echter wel van onze ambities, en zo rijden we (nou ja, ik) dus Feyre ook in. Ze heeft zich ook wel verdiept in een stukje western. Dan niet zozeer de disciplines, maar wel de algemene deler qua rijden. Heel fijn!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 08:51

Barry was ook bij de Benelux show van de Paints. Hij is ook best knap. :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:08

Americana wel wat over gelezen, maar ik ben er dan niet. Leek me op zich wel leuk.

Ik rij ook gewoon op een snaffle, nu om precies te zijn een behoorlijk dikke ringtrens die uit de aanbiedingenbak van Arthurs komt. Lijkt ze nog net even beter op te lopen dan op een Billy Allen.
Een shank nog nooit geprobeerd.

Het lijkt soms wel of reining het belangrijkste in de westernsport is.

Ik ben bang dat de jonge ruin straks een ander zadel nodig heeft. Hij is enorm veranderd nu hij meer gereden wordt en begint uit te groeien. Momenteel heeft hij een passend Wintec dressuurzadel en daar rij ik dan maar mee. Aangezien ik voor een zadel moet zorgen ga ik niet nu al naar Arthurs om een zadel in te ruilen en een ander mee te nemen. Ik kan rijden immers. Het probleem is niet de bolling van de boom, of de breedte, maar hij krijgt ineens meer schoft. En nu ligt het westernzadel dus op de schoft. IK heb wel zo'n buildup pad, dan ligt de schoft wel vrij, maar dat maakt ook de boel smaller en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Mijn merrie loopt nog steeds goed met mijn westernzadel (en die past het winteczadel ook weer, ik heb nog niet gekeken of het westernzadel op de ruin past, maar dat denk ik ergens weer niet omdat hij toch wel wat smaller nog is dan mijn merrie).

Verder nu een aantal weken voor de boeg met weinig rijden. Gewoon geen tijd. Paard wordt door bijrijder wel gereden. Dat is wel gewoon Engels, maar dat geeft niet.

Gisteren had ik een aardig goede keertwending rechtsom.En ook linksom waren er 2 passen achter elkaar goed. Er zit vooruitgang in. :D

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:50

Lastig is dat met veranderende paarden en zadels hé germie, hoop dat mijn heksje nog tijd in haar zadel past, nu 110 dagen drachtig dus valt mee.

Gaaf project met dat zadel! En wat een koopje, ken het principe niet maar hij ziet er mooi uit
Kun je misschien de fenders gewoon flink kaal schuren en daarna oliën? Als er toch niks aan te verliezen is dat misschien een idee?

Wat een pech Bellatrix, net ideale bijrijdpaardje gevonden is hij niet rad, hopelijk knapt snel.op!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 09:57

Ja en het is niet mijn eigen paard. Dat maakt het ook lastiger om in zadels te investeren. Maar goed, we gaan het zien.

Ik vind dat zadelprojectje gaaf. Ik had het zadel ook gewoon gekocht. Je zult het wel in de fenders blijven zien, maar je zit er toch bovenop, dus who cares?

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 12:03

De Americana is in Augsburg net voor München :P je moet er wel wat voor over hebben zegmaar haha.

Dat zadel is wel een tof project als je zelf handig bent! Cool!

Veranderende paarden ruggen zijn zo vervelend haha. Ik vrees dat ik er met Bo ook nog niet ben. En dan is dit al zadel nummer twee :D oeps

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 12:08

Niet naast de deur dus haha! Wanneer is dat? En hoeveel dagen?

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 12:51

Volgens Google, 8-12 september. En je moet kaartjes kopen. Het is een soort HorseEvent/Equitana maar dan.. Americana :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 12:57

Hmm laat maar. :')

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:05

Sicayes schreef:
Klopt Barry is zelf ook jury :D en scribe. In die twee rollen kom ik hem het meeste tegen :') hij is er eigenlijk vrijwel altijd tijdens de NQHA shows.

Grappig! Hier alleen gezien als hij les geeft.

Berdien schreef:
Yes, nieuwe keuken! Maar de keuken die jullie op de foto's zien, dat is de oude keuken nog :)) Iedereen ziet hem aan voor de nieuwe keuken :') Heb ik daar zoveel geld voor uitgegeven _O-

Een fijne instructeur is wel echt heel belangrijk! Op dit moment heb ik nog geen echte 'westerninstructeur', maar de instructrice die ik ook met mijn jachtpaard heb. Zij weet echter wel van onze ambities, en zo rijden we (nou ja, ik) dus Feyre ook in. Ze heeft zich ook wel verdiept in een stukje western. Dan niet zozeer de disciplines, maar wel de algemene deler qua rijden. Heel fijn!

Dan verwachten we ook een foto van de nieuwe keuken :Y)
Ook ontzettend fijn! Veel dressuurruiters lessen bij western instructeurs. Volgens mij maakt het niet uit wat voor instructeur je hebt, zolang het maar past bij je wensen. Soms is een andere visie juist fijn :)

germie schreef:
Americana wel wat over gelezen, maar ik ben er dan niet. Leek me op zich wel leuk.

Ik rij ook gewoon op een snaffle, nu om precies te zijn een behoorlijk dikke ringtrens die uit de aanbiedingenbak van Arthurs komt. Lijkt ze nog net even beter op te lopen dan op een Billy Allen.
Een shank nog nooit geprobeerd.

Het lijkt soms wel of reining het belangrijkste in de westernsport is.

Ik ben bang dat de jonge ruin straks een ander zadel nodig heeft. Hij is enorm veranderd nu hij meer gereden wordt en begint uit te groeien. Momenteel heeft hij een passend Wintec dressuurzadel en daar rij ik dan maar mee. Aangezien ik voor een zadel moet zorgen ga ik niet nu al naar Arthurs om een zadel in te ruilen en een ander mee te nemen. Ik kan rijden immers. Het probleem is niet de bolling van de boom, of de breedte, maar hij krijgt ineens meer schoft. En nu ligt het westernzadel dus op de schoft. IK heb wel zo'n buildup pad, dan ligt de schoft wel vrij, maar dat maakt ook de boel smaller en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Mijn merrie loopt nog steeds goed met mijn westernzadel (en die past het winteczadel ook weer, ik heb nog niet gekeken of het westernzadel op de ruin past, maar dat denk ik ergens weer niet omdat hij toch wel wat smaller nog is dan mijn merrie).

Verder nu een aantal weken voor de boeg met weinig rijden. Gewoon geen tijd. Paard wordt door bijrijder wel gereden. Dat is wel gewoon Engels, maar dat geeft niet.

Gisteren had ik een aardig goede keertwending rechtsom.En ook linksom waren er 2 passen achter elkaar goed. Er zit vooruitgang in. :D

Leuk van de keertwendingen Germie. Heb je nog steeds de Garland voor je merrie? Je zou eventueel boomloos kunnen kiezen voor de ruin, scheelt misschien wat kwa geld en is sowieso minder schadelijk mocht hij weer snel veranderen. Al heb ik begrepen dat je liever een boom hebt :) volgens mij maakt het in training vrij weinig uit welk zadel je gebruikt, dus ik snap wel dat je voor een paard die niet van jezelf is ook niet gelijk staat te springen om een ander zadel erbij aan te schaffen.

Symke schreef:
Lastig is dat met veranderende paarden en zadels hé germie, hoop dat mijn heksje nog tijd in haar zadel past, nu 110 dagen drachtig dus valt mee.

Gaaf project met dat zadel! En wat een koopje, ken het principe niet maar hij ziet er mooi uit
Kun je misschien de fenders gewoon flink kaal schuren en daarna oliën? Als er toch niks aan te verliezen is dat misschien een idee?

Wat een pech Bellatrix, net ideale bijrijdpaardje gevonden is hij niet rad, hopelijk knapt snel.op!

Ahh een veulentje onderweg, leuk zeg!

Kimvicious schreef:
De Americana is in Augsburg net voor München :P je moet er wel wat voor over hebben zegmaar haha.

Dat zadel is wel een tof project als je zelf handig bent! Cool!

Veranderende paarden ruggen zijn zo vervelend haha. Ik vrees dat ik er met Bo ook nog niet ben. En dan is dit al zadel nummer twee :D oeps

Nou dat is niet dichtbij inderdaad.
Bo is de 3 jarige toch? Lijkt me erg lastig met de groei en bespiering steeds. Ik bof met daarin de menuitrusting die ze heeft vanaf toen ze 3 was, kan jaren mee voordat het vervangen hoeft te worden :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:25

Veulentjes zijn altijd leuk.

En nee, de Garland is allang verkocht. Het lag goed op mijn merrie, maar het was niet geschikt voor mijn kont. Ik heb daarna proefgereden op een paar 17 inch zadels die veel te groot waren, ik schoof er in en ze lagen wel leuk op mijn merrie. Maar de pijn in het staartbotje was wel verdwenen. Overigens ook alleen bij de Garland last van gehad. Daarna ben ik naar Arthur gegaan en heb sinds eind maart een passend zadel. Een rib uit mijn lijf.

Het zadel van de ruin is dus qua breedte goed, ook voor mijn merrie, maar beiden hebben nu een te hoge schoft. Met een pad met inlages krijg ik de schoft wel vrij. Maar ik hou daar dan niet zo van. Zeker omdat de Wintec gewoon goed ligt. Dus voorlopig rij ik wel met een Engels zadel. Ik kan het zadel van mijn merrie eens proberen. Heb ook de mal van de rug van mijn merrie nog. Maar mijn gevoel zegt dat mijn merrie wel net wat breder is dan de ruin, dat kan ik weer zien aan het Wintec zadel, de zwarte boom gaat bij de ruin goed, bij mijn merrie ietsjes smal. En dan kijk ik volgend jaar wel verder met de ruin. Boomloos is niet direct mijn ding nee. De enige optie is dan Freemax, maar er zitten wat designflaws in waardoor ik er niet zo weg van ben. Nu heb ik alleen de buffel in handen gehad en niet de cow. De cow moet wel beter zijn zegt men. Ik wacht op Equitana om eens goed naar de freemax te kijken.

Keukens. Ja, als ze eenmaal klaar zijn is het mooi. Maar je hebt voor die tijd enorm veel troep. :+ En alleen de badkamer is een duurder stukje in huis.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:33

germie schreef:
Veulentjes zijn altijd leuk.

En nee, de Garland is allang verkocht. Het lag goed op mijn merrie, maar het was niet geschikt voor mijn kont. Ik heb daarna proefgereden op een paar 17 inch zadels die veel te groot waren, ik schoof er in en ze lagen wel leuk op mijn merrie. Maar de pijn in het staartbotje was wel verdwenen. Overigens ook alleen bij de Garland last van gehad. Daarna ben ik naar Arthur gegaan en heb sinds eind maart een passend zadel. Een rib uit mijn lijf.

Het zadel van de ruin is dus qua breedte goed, ook voor mijn merrie, maar beiden hebben nu een te hoge schoft. Met een pad met inlages krijg ik de schoft wel vrij. Maar ik hou daar dan niet zo van. Zeker omdat de Wintec gewoon goed ligt. Dus voorlopig rij ik wel met een Engels zadel. Ik kan het zadel van mijn merrie eens proberen. Heb ook de mal van de rug van mijn merrie nog. Maar mijn gevoel zegt dat mijn merrie wel net wat breder is dan de ruin, dat kan ik weer zien aan het Wintec zadel, de zwarte boom gaat bij de ruin goed, bij mijn merrie ietsjes smal. En dan kijk ik volgend jaar wel verder met de ruin. Boomloos is niet direct mijn ding nee. De enige optie is dan Freemax, maar er zitten wat designflaws in waardoor ik er niet zo weg van ben. Nu heb ik alleen de buffel in handen gehad en niet de cow. De cow moet wel beter zijn zegt men. Ik wacht op Equitana om eens goed naar de freemax te kijken.

Keukens. Ja, als ze eenmaal klaar zijn is het mooi. Maar je hebt voor die tijd enorm veel troep. :+ En alleen de badkamer is een duurder stukje in huis.

Ah oke!
Lijkt me ontzettend lastig om voor een KWPNer een goed western zadel te vinden. Vooral omdat de schoft meestal toch wel een stukje hoger is als bij een quarter of Paint. Daarentegen lijkt het me voor een haflinger of tinker juist redelijk simpel in vergelijking, alleen wel erg breed nodig misschien.
Veel mensen zweren bij de freemax volgens mij, hopelijk is de cow wel naar wensen.
Welk merk heb je nu voor je merrie, ik vind het altijd leuk om te zien wat voor niet standaard rassen goed past :)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 13:55

Sicayes schreef:
Volgens Google, 8-12 september. En je moet kaartjes kopen. Het is een soort HorseEvent/Equitana maar dan.. Americana :')

En veel en veel groter haha :D de wedstrijden beginnen al op maandag maar de shows en shops zijn er vanaf woensdag. Neem m'n hoed mee om te shapen want schijnbaar is the best in the business daar en verder zal er vast nog 't een en ander m'n bankrekening leegzuigen :P

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 14:11

fenijro_tani schreef:
Ah oke!
Lijkt me ontzettend lastig om voor een KWPNer een goed western zadel te vinden. Vooral omdat de schoft meestal toch wel een stukje hoger is als bij een quarter of Paint. Daarentegen lijkt het me voor een haflinger of tinker juist redelijk simpel in vergelijking, alleen wel erg breed nodig misschien.
Veel mensen zweren bij de freemax volgens mij, hopelijk is de cow wel naar wensen.
Welk merk heb je nu voor je merrie, ik vind het altijd leuk om te zien wat voor niet standaard rassen goed past :)

Wat goed ligt: Dale Chavez Trainers. Maar helaas is 17 inch hierin te groot. Een Alamo met een kunststof boom. Maar ook hier is 17 inch te groot. En Garland lag dus ook goed. Nu rij ik met een Champion Turf trailzadel. Er is niet heel veel keuze. Teskeys had ook nog een zadel wat zou passen op mijn merrie volgens Arthur, maar in de winkel waren de fenders voor mijn stelten te kort. Geen idee hoe hij dat dan op zou willen lossen (andere fenders, maar het ging om een nieuw zadel, dus dan wil ik ook de tooling die er bij hoort).

Op de ruin ligt/lag een Alamo zadel. Dus ja, wederom Alamo. Een heel goed merk. Maar niet in elk zadel zit dezelfde boom. Ook was het type totaal niet vergelijkbaar. Het zadel van de ruin is een zwaarder zadel met dubbel leer op de fenders, een houten boom met rawhide. Het zadel wat dus wel goed lag had gewoon enkel leer op de fenders zoals de meeste zadels, en een kunststof boom. Zat ook een andere knop op. Totaal niet vergelijkbaar qua pasvorm, maar ook niet qua model. Het is niet dat elke Dale Chavez zal gaan passen. Of elke Teskeys. Je moet weten wat er in zit, dan pas kun je een paspoging maken.

AM Reitsport heeft hetzelfde concept als Freemax, maar een stukje goedkoper. Ik heb deze zadels ook nog niet in het echt gezien, maar de reviews zijn goed. Ik heb ook eens een kopie van een Bob Marshall gezien. Die zag er ook prima uit. Maar was natuurlijk ook goedkoper. Maar gelukkig hoef ik nu niet op zoek. Ik kan rijden en zie later wel weer.
Ik heb alleen een beetje een naar gevoel overgehouden aan Eurohorse. Ik had ze gebeld over westernzadels voor een kpwn-er en gezegd dat ik een Garland wilde inruilen. Ja, maar Garland was niet wat ze zochten en max 100 euro wilden ze er voor betalen werd me aan de telefoon gezegd. Terwijl ik een Garland had in erg goede staat met ook tooling op de fenders wat de meeste niet hebben. Dus ongezien max 100 euro. Prima als het niet je merk is, maar als ik dan 3 dagen later voor 900 euro een eenvoudige Garland zonder tooling op hun site zie staan, dan voelt dat wel raar. Dus een ingeruild zadel gaat minstens 9 keer over de kop? Dat er winst gemaakt moet worden kan ik me voorstellen. Maar 9 keer vind ik niet eerlijk naar de klant toe. Ook het afkraken van een ongezien zadel vond ik niet netjes. En het ging ook nog eens niet alleen om een gebruikt zadel, eventueel ook een Bowman nieuw zadel.
Daarom zou ik een volgende keer eerder weer naar Arthur rijden. Ja, Arthur is ook een echt handelsmannetje. Maar omdat mijn merrie kreupel bleek na aanschaf van het zadel kreeg ik gewoon langer de tijd om het te proberen. Ik had wel een filmpje gestuurd, dus hij kon echt zien dat ze niet regelmatig was. Maar voor nu ben ik wel blij dat ik niet op zoek hoef. Want een Engels zadel kopen is toch eenvoudiger. Dat doe ik ook zo zelf en pas ook zelf, en vul desnoods ook nog eens zelf.

Er was trouwens ook een cursus zadels maken bij Louis van de Kerkhof. Hij had in juli een informatiemiddag, helaas kon ik niet. Want ik was wel heel benieuwd hoe hij het dan zag dat iemand met zijn hulp zelf een westernzadel op maat zou maken. En ook niet onbelangrijk: welk merkje komt er dan op? Vaquero of merkloos? Want het 1 heeft meer restwaarde dan het andere.

Overgaan op een quarter? Ik heb nog een paard. Mijn instructeur opperde om mijn merrie door een quarter te laten dekken, maar je krijgt er toch geen half quarter papier bij. Dus ik zie dan het nu niet helemaal. Maar quarters zijn wel erg duur.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 18:05

Amanda, hoe is het gegaan op de kliniek??

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 18:15

Heel heel dubbel. Klinisch is hij beter. Slechte dagen mogen als de goede maar ruim overheersen. Maar de foto’s laten wel verslechtering zien. Advies is: pensioen, over 1 of 2 maanden opnieuw een infuus met tildren en duimen dat het niet te snel achteruit gaat. Klinisch is leidend, maar het is wel progressief, dus dat gaat een keer te pijnlijk worden. Het goede nieuws is: op goede dagen is een stapritje onder het zadel prima. Echt een dubbel gevoel dus.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 18:16

Het deel in de rode cirkel hoort glad en recht te zijn. Dat was de vorige keer al rommelig en nu duidelijk een beschadiging. De tildren moet de afbraak remmen en de botpijn verminderen.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 18:17

Hmm niet heel positief dus. :\
Meer dan heel af en toe een stapritje zit er dus niet in...

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 18:24

Ah wat sneu v jullie beide!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 18:25

Bellatrix schreef:
Hmm niet heel positief dus. :
Meer dan heel af en toe een stapritje zit er dus niet in...

Nee klopt. En dat maakt het zo dubbel. Ik hoopte daar nog op en dat kan dus. Dat is fijn. Maar oud gaat hij er niet mee worden ben ik bang :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 18:29

En dat is niet hoe je het had voorgesteld. :n :(:)