[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 10:27

Majo"]
Zou ik misschien ook een FLyer mogen? Ik zou hier in Groesbeek en omgeving er een paar op kunnen hangen. Alle beetjes helpen!
[/quote]
[quote="ArwenLune schreef:
mensen je kan de flyer downloaden vanaf http://members.home.nl/sylviakok/flyer.pdf

(rechtsklikken en 'save target as' kiezen)

maar was er nou ook ergens een jpeg?
wil iemand dat meteen hier neerzetten want ik kan hem even niet zo snel vinden.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 10:59

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:15

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:19

Chantalleke schreef:
Tsjah, dit krijg je nu natuurlijk ook dat iedereen iedereen belt!!

Kunnen we dan geen lijst maken wie wat doet!! Dat is beter denk ik

Dit is door Holly al vaker gezegt en ik ben het met Holly eens, maar dan zou er denk ik al een apart topic moeten komen met alleen maar die info, dus niet hoe erg men het vind etc etc. Hier gaat het iig in verloren...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 11:43

Ik denk dat het met mailen niet zo erg is als men het vaker binnen krijgt. Het is haast niet bij te houden wie je allemaal gemaild hebt, ik zou het van mezelf ook niet weten.
Wat bellen betreft, dat zou eventueel gecoordineerd kunnen worden, maar ook daarvan weet ik niet meer precies wie ik allemaal gehad heb, dat heb ik niet genoteerd... ik zoek via telefoongids o.i.d. en de lijst die ik dan krijg werk ik af. Sommigen krijg ik niet te pakken dus heb ik dan nog niet gehad.
Momenteel ben ik alle dierenarstpraktijken rond Soest aan't mailen, maar daarvan hebben er heel veel dus geen website...

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:46

Francis weet jij of die paardentandarts al gebeld is?

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:52

holly schreef:
NEEE< niet terug komen en dan pas kijken wat hij kan doen.
We zoeken toch ook in den helder? (of begrijp ik je nu verkeerd Verana

Hij weet ervan en zou het daar ook in de gaten houden hij heeft ook zo'n flyer gekregen

Mar hij koopt er daar vaak een stel weg en daarom moet het thuis opzoeken dit omdat die bijna wel van elk paard wat die verkoop een foto heeft

Dus hij zal het in de gaten houden meer kan die niet doen

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:03

Ik heb de flyer gemaild aan Wout Overbeeke, van Horses go Natural. Hij is een , natuurlijk bekappende, hoefsmid.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:29

Hai hai, Holly is nu bij mij en we willen nu naar Soest e.o gaan zoeken..Wil iemand wat adressen geven?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 13:39

Nanouk, ik heb zelf die tandarts nog niet gebeld. Ben momenteel bezig alle dierenartsen van deze site aan't mailen.
Kimberly, ik heb helaas geen adressen... misschien kun je zelf eerst een zoekopdracht geven naar stallen o.i.d. of gewoon ergens beginnen en daar vragen of ze nog andere adressen weten... Des noods doe je alsof je op zoek bent naar pension stalling... dan zijn ze misschien wat meer genegen om iets te zeggen...

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:55

Mijn hoefsmid ken ook heel wat handelaren verdeelt over nederland, als ik hem nou eindelijk te pakken krijg dan geef ik hem de flyer mee.
En was er nou 1 vermist, of waren het er 2?

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:05

Francis, ik stuur je het tel.nr. van de marktmeester in Elst per PB.
Verder is er een flyer bij de Kiowaranch opgehangen en de rest volgt aankomende week nog.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 14:17

MOHGirl schreef:
Mijn hoefsmid ken ook heel wat handelaren verdeelt over nederland, als ik hem nou eindelijk te pakken krijg dan geef ik hem de flyer mee.
En was er nou 1 vermist, of waren het er 2?

We zijn in eerste instantie op zoek naar Fly, omdat die nou eenmaal het makkelijkst te herkennen is. Maar via haar hopen we in ieder geval Pretty, de Quarter merrie, ook te vinden en misschien ook Pepper, de hengst. De laatste zag er tot het laatst toe overigens het beste uit en is waarschijnlijk 'makkelijker' te verkopen ondanks dat hij hengst is. De merries zijn ook tegelijk verdwenen, de hengst later. Die zijn dus waarschijnlijk niet bij elkaar gebleven. Van de verzorgster heb ik gehoord dat' ie in Nijkerk ergens ter dekking moet staan...
Pretty en Fly hadden ook allebij een veulen, maar die zullen ook wel apart verkocht zijn. Fly's veulen (van 2003 dus) was begin dit jaar al weg, Pretty's veulen is op speen-leeftijd, dus de kans is groot dat die ook apart weg is gegaan.
Die veulens zijn niet gechipt o.i.d. en Pretty's veulen is niet bijzonder getekend ofzo, dus die zijn waarschijnlijk niet terug te vinden. Van Fly's veulen van vorig jaar heb ik wel foto's, maar naar haar ben ik niet echt op zoek, omdat ik er vanuit ga dat die gewoon verkocht is en het waarschijnlijk wel goed maakt.
In eerste instantie zijn we dus naar Fly op zoek, in de hoop dat we via haar ook Pretty kunnen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:23

Francis dit is een nachtmerrie, verschikkelijk. Ik houd mijn ogen open.

Velen van de pagina's gelezen en steeds kwam er tijdens mijn boosheid tov die man maar 1 stemmetje op. Pistolen Paultje.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:45

Francis schreef:
We zijn in eerste instantie op zoek naar Fly, omdat die nou eenmaal het makkelijkst te herkennen is. Maar via haar hopen we in ieder geval Pretty, de Quarter merrie, ook te vinden en misschien ook Pepper, de hengst. De laatste zag er tot het laatst toe overigens het beste uit en is waarschijnlijk 'makkelijker' te verkopen ondanks dat hij hengst is. De merries zijn ook tegelijk verdwenen, de hengst later. Die zijn dus waarschijnlijk niet bij elkaar gebleven. Van de verzorgster heb ik gehoord dat' ie in Nijkerk ergens ter dekking moet staan...
Pretty en Fly hadden ook allebij een veulen, maar die zullen ook wel apart verkocht zijn. Fly's veulen (van 2003 dus) was begin dit jaar al weg, Pretty's veulen is op speen-leeftijd, dus de kans is groot dat die ook apart weg is gegaan.
Die veulens zijn niet gechipt o.i.d. en Pretty's veulen is niet bijzonder getekend ofzo, dus die zijn waarschijnlijk niet terug te vinden. Van Fly's veulen van vorig jaar heb ik wel foto's, maar naar haar ben ik niet echt op zoek, omdat ik er vanuit ga dat die gewoon verkocht is en het waarschijnlijk wel goed maakt.
In eerste instantie zijn we dus naar Fly op zoek, in de hoop dat we via haar ook Pretty kunnen vinden.

Hmmm dan nog een laatste vraag.
Heb je een foto van pretty, op welke leeftijd zit zij nu, en is zij een volle Quarter?
Bij mij op stal staat een jaarling Quarter, maar dat is geen volle 100% Quarter, heel erg overbouwd, iedereen op stal vind het een lelijk eentje, maar ze is wel leuk, vind haar wel apart.
Zij heeft haar gekregen van haar oom.
Vandaar dat ik het vraag, die oom fokt geloof ik met Quarters, evt. kan ik aan hem vragen of hij iets over Fly weet.
Het is waarschijnlijk vast niet de pretty die jullie zoeken, ze heet overingens ook geen Pretty, maar het is altijd te proberen.
Groetjes Lisette

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 14:55

Pretty is nu 4 dacht ik en is een volle Quarter ja. Uit zeer bekend Halterbloed zelfs! Haar veulen is waarschijnlijk een kind van de Painthengst, dus eigenlijk een breedingstock paint.
Pretty staat op een paar foto's in het andere topic [WN] foto's Fly en Pretty

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 15:15

Ik heb de flyer rondgestuurd via e-mail.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 15:33

Misschien kunnen jullie de eigenaar van www.horsedentist.nl mailen, hele aardige man, eigenaar van dolly's veulen en die rijdt door heel nederland met zn praktijk en ziet dus veel!

Evt kan ik het zelf doen, als iemand mij de flyer mailt, ik ga vanavond of morgen toch foto's mailen dus Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 15:45

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 15:46

Dank je Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:05

Francis schreef:
Nanouk, ik heb zelf die tandarts nog niet gebeld.

Ik wil wel bellen hoor. Gaat het om tandarts Willem Oosterboer? Of een andere?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:15

Er vanuitgaande dat haar eigenaar Fly gewoon ergens anders neer gezet heeft ( ook een optie lijkt mij) en haar dus niet verkocht heeft, dan zou Fly m.i.z. op een soort gelijk moderige vierkante meter tussen allerlei troep maar dan ergens anders staan, wel gewoon bij hem in de buurt lijkt me, en daar zal waarschijnlijk alleen een hoefsmid hopelijk eens in de zoveeltijd langs komen, maar iemand die z'n paard zo slecht verzorgd zal niet zo snel een tandarts of een dierenarts bellen, is er nu echt geen knooppunt naar de hoefsmid van Fly die haar als laatste bekapt heeft?

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:48

heb vanmiddag Callantsoog afgespit maar niks, heb daar wel bij een grote manege waar dit weekend een western evenement is de flyer opgegehangen en de eigenaar van de manege erop aan gesproken iedereen houd zijn ogen en oren open daar en er komen vanavond veel westernmensen uit het hele land (ricky young komt dus dat trekt publiek je weet het maar nooit)

latnahc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:27

wil iemand nou even kijken of ik het goed heb gezien dat fly nu op marktplaats staat onder de titel mooie bonte merrie je kan ook op deze link kijken http://groups.msn.com./handelsstalwlm

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:37

Nee dat heb je NIET goed gezien.
Het lijkt zelfs niet op Fly het is alleen ook een heel mager paardje.