Francis schreef:We zijn in eerste instantie op zoek naar Fly, omdat die nou eenmaal het makkelijkst te herkennen is. Maar via haar hopen we in ieder geval Pretty, de Quarter merrie, ook te vinden en misschien ook Pepper, de hengst. De laatste zag er tot het laatst toe overigens het beste uit en is waarschijnlijk 'makkelijker' te verkopen ondanks dat hij hengst is. De merries zijn ook tegelijk verdwenen, de hengst later. Die zijn dus waarschijnlijk niet bij elkaar gebleven. Van de verzorgster heb ik gehoord dat' ie in Nijkerk ergens ter dekking moet staan...
Pretty en Fly hadden ook allebij een veulen, maar die zullen ook wel apart verkocht zijn. Fly's veulen (van 2003 dus) was begin dit jaar al weg, Pretty's veulen is op speen-leeftijd, dus de kans is groot dat die ook apart weg is gegaan.
Die veulens zijn niet gechipt o.i.d. en Pretty's veulen is niet bijzonder getekend ofzo, dus die zijn waarschijnlijk niet terug te vinden. Van Fly's veulen van vorig jaar heb ik wel foto's, maar naar haar ben ik niet echt op zoek, omdat ik er vanuit ga dat die gewoon verkocht is en het waarschijnlijk wel goed maakt.
In eerste instantie zijn we dus naar Fly op zoek, in de hoop dat we via haar ook Pretty kunnen vinden.
Hmmm dan nog een laatste vraag.
Heb je een foto van pretty, op welke leeftijd zit zij nu, en is zij een volle Quarter?
Bij mij op stal staat een jaarling Quarter, maar dat is geen volle 100% Quarter, heel erg overbouwd, iedereen op stal vind het een lelijk eentje, maar ze is wel leuk, vind haar wel apart.
Zij heeft haar gekregen van haar oom.
Vandaar dat ik het vraag, die oom fokt geloof ik met Quarters, evt. kan ik aan hem vragen of hij iets over Fly weet.
Het is waarschijnlijk vast niet de pretty die jullie zoeken, ze heet overingens ook geen Pretty, maar het is altijd te proberen.
Groetjes Lisette