Even een tussendoor update! De update is wat warrig geschreven, sorry daarvoor
Maar er is van alles gebeurd en gedaan de afgelopen week.
Van de week toch nog even geoefend in de bak onder begeleiding. Ging eigenlijk best wel goed! In het begin probeerde ze wel wat stout te doen, maar mijn hulpvriendin heeft haar goed gecorrigeerd op de schouder (Chris Irwin methode). Daarnaast heeft ze mij ook laten zien hoe ik het zelf moet doen. Uiteindelijk heb ik zelfs naast Nova gedraafd!! Nooit gedacht dat ik dat nog zou durven
Je ziet wel aan me dat ik nog flink onzeker ben, hier werken we nog hard aan 
Vandaag wilde ik graag wat doen maar er was niemand op stal. Mezelf even een schop onder de kont gegeven en ik heb het helemaal alleen geprobeerd! Het ging eigenlijk best goed
Ze heeft wat pogingen tot stout doen gedaan, maar die heb ik direct gecorrigeerd op de schouder. Daar was ze wel van onder de indruk
Ze maakt dan ook zo'n boos geluid als je haar corrigeert, en dan trekt ze echt zo'n gezicht:
Ook nog even een klein stukje gelongeerd om te kijken hoe het gaat met het hoesten, toen ging ze wel even uit haar stekker. Dat vind ik op zich niet zo'n probleem als er wat afstand tussen ons zit
Ze hoestte niet, dus dat is een goed teken. Helaas gaat het wel weer slecht met het snot.
Nog geen dag gestopt met de medicijnen en het stroomt er weer vlot uit. Dierenarts weer gebeld, die komt morgen langs om het snot op de kweek te zetten, kijken wat daar uit komt.
Mijn vader is vandaag ook op de fiets langs gekomen in het mooie weer, tegen hem doet ze heel lief! Tegen mij wat minder, ze beet me in m'n bil toen ik haar aan het poetsen was
Al denk ik dat ze me gewoon terug wilde kroelen, maar ik kon het niet zo goed zien want ik stond met mijn rug naar haar hoofd toegedraaid.
Ze gaat tegenwoordig ook 1,5 uur per dag op de wei om het op te bouwen zodat ze straks weer 24/7 het land op kunnen. Het zoontje van stalgenoot neemt haar af en toe mee. Dan is ze ook super braaf. Zo raar dat ze echt twee kanten heeft
typische merrie. Oh ja, en volgens stalgenoot was ze mega hengstig de afgelopen dagen! Heb er zelf niks van gemerkt verder, maar ik heb ook nog nooit een merrie gehad dus ik weet niet of ik de signalen zo snel zal zien 
Mee wandelen met het zoontje van stalgenoot, zo braaf!
Met mijn vader:

Nog even een stukje terug naar gisteren: ik wilde haar poetsen en als spontane ingeving heb ik klep open gezet van de staltrailer. Ik ging erin staan. Ze ruikt er even wat aan, ik merk dat ze het spannend vind maar toch loopt ze erin
Uitgebreid beloond en daarna rustig weer uit de trailer gegaan, al vond ze dat wel moeilijk (ze nam de berggeit-stand aan en snapte niet dat ze met haar achterbenen ook naar achteren moest lopen
). Ben echt zo trots op haar! Helaas was er niemand bij om dit te filmen, maar binnenkort zullen we het nog een keer proberen en dan zorg ik dat de camera aan staat
Nog twee fotootjes van de afgelopen dagen
ik vind haar zoooooooooooooooooooooooo knap
kan er niks aan doen, sorry