Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mister01 schreef:Mijn tocht voor een nieuw paard is de zoektocht naar een nieuwe vriend waar ik een nieuwe relatie nee moet opbouwen en nieuwe herinneringen mee ga maken. En hopelijk ook zo'n sterke band mee op kan bouwen als die ik had met mister.
maar het is geen vervanging.
): met Buz doe ik wat zij nog aankan en fijn vindt, het echte rijden met draven en galoperen doe ik met Preston. Juist de combi is prima. Ik hoef Buzzy niet te overvragen en Preston vindt het vast relaxed rijden met mij, want ik train hem niet zo als hubbie dat doet.
Voor beiden prima dus, en het is geen verraad ten opzichte van Buzzy, maar een goede oplossing!
en haar twee kinderen (die ik nu nog heb) ook
. Pepsi is de enige donkere hier. Sinds afgelopen zaterdag hebben we d'r nog een vos bij
. Ik heb haar uiteraard laten testen voor ze bij ons kwam wonen en dat was nog best ff spannend aangezien ze zowel potentiele HYPP positieve lijnen heeft als potentiele PSSM positieve lijnen, maar ze is n/n across the board
.
) niet in een PSSM aanval door de stress van het achter blijven
.
. Gelukkig was er (natuurlijk
) niks aan de hand met 'r , maar het geeft wel aan hoe diep het zit.

:
), 7 jaar, ex-fokmerrie, onbeleerd 
. Ik hoop echt voor je dat dit paard het wordt en dan OP naar de winkel voor een zak heerlijk geurende muesli
.
. Zou toch geweldig zijn als dit 'm gewoon is??