Ik woon trouwens in Amersfoort (prov. Utrecht).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar maakt niet uit, je moet er inderdaad van houden/doorheen kunnen kijken. Het is een bijzondere plek in de grootste zin van het woord. Ik kom er graag, maar snap waar mensen tegenaan kunnen lopen.Sicayes schreef:Hebben hun geen site Warboel?
Vind het er al goed uit zien joh! Elk begin is moeilijk!
)
Het scheelt wel dat ik geen lapop of schoolboeken mee hoef te nemen. In ieder geval al goed dat je maar de halve week brood eet, toch? 
Als ik ergens iets wil drinken in een cafe kijk ik of ze verse sapjes hebben, zo nee, bestel ik thee (hé dat rijmt). Op mijn werk hebben we verder niks dus drink ik overdag water. Ik ga binnenkort eens wat smoothies maken in de blende thuis
ook lekker groene!
die mag ik ook eten.
Ik heb er zelf ook ooit aan willen beginnen maar ik durfde niet. Dat snelle resultaat is wel aanlokkelijk ^^ Ik ken maar 1 iemand die het heeft gedaan en die kan ik inmiddels weer rollen helaas.. ligt voornamelijk aan jezelf ook denk ik. Als je afvalt met een crashdieet, en jezelf daarna gewoon in het gareel houdt, neem ik aan dat je niet meer aankomt
Helaas denken veel mensen: 'mijn streefgewicht bereikt! Laat ik dat eens vieren met een frietje' 

Volgende keer beter.
M'n moeder heeft een tijdje zelf brood gebakken, dat was wel te doen
En dan heb je meer kijk op wat er nou in zit. Verse muntthee is zoooo heerlijk
Mijn grootste verslaving was cola! Echt erg. Heb gister sinds weeeken weer een glaasje gedronken vanwege een rondje van iemand, heb de hele avond de hik gehad 
) Warboel is ook maar zo.. warrig
Anoniem schreef:Thnx, zijn iets oudere foto's, maar wel de duidelijkste.
Het moge duidelijk zijn, ik ben de andere lesser/bijrijder van de pony waar Marlien is gaan kijken gister.![]()
Nu een dik jaar en bevalt me uitstekend!
*kruipt weer snel terug onder meeleessteen*

haha.
Susannah92 schreef:Yessica: je kan eventueel wel met mij mee rijden dan, ik kom uit Alphen a/d Rijn, dus kun je prima ergens oppikken. Zelfde geldt voor Warboel, als ze mee gaat op dagtocht
.
. Dus maar eens kijken hoe dat gaat. Buiten hebben we maar 2 lampen, dus weet niet of het filmpje dan heel duidelijk wordt. Maar we zullen zien.
heb al paar dagen te frisse knol jemig wat een bokkepruik heeft die op gezet haha ze heeft mooie stukjes maar ook race momentjes dacht ik na galoppeerd dan maar ff door word vanzelf moe nou dame ging mooi door poeh zomer is mis het haha:):)