[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:49

Ik ken al die ranches niet, maar het idee is wel super leuk! Maar ook wel een slim idee om eens van tevoren te meeten ;)

Ik woon trouwens in Amersfoort (prov. Utrecht).

Sicayes

Re: [Centraal]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:00

Kan me voorstellen dat heel veel mensen met een western gevoel naar El Rancho de Verano gingen denkend dat ze ook op western paarden zouden rijden en dan word je wel een beetje teleurgesteld, dat kan ik begrijpen ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:10

Ik vond de hele entourage al niet eens aantrekkelijk. Iemand die op blote voeten de paarden uit het land haalt, waarbij je, als je stappen en draven kunt, een gevorderde bent, neem ik niet zo serieus. :o

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:14

Crazy Cactus Ranch van bokker Crazycactus is ook zoooo ontzettend leuk! Heb ik een 2 daagse trektocht gedaan. Hele leuke paarden! <3

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:25

Henk moet je kennen, die loopt er inderdaad altijd zo bij :) Maar maakt niet uit, je moet er inderdaad van houden/doorheen kunnen kijken. Het is een bijzondere plek in de grootste zin van het woord. Ik kom er graag, maar snap waar mensen tegenaan kunnen lopen.
Heb het nog nooit gehoord dat iemand met stappen en draven daar al gevorderd werd genoemd, maargoed, 't kan soms anders overkomen haha. Dat zou ik ook vreemd vinden.

Hebben hun geen site Warboel?

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:32

Sicayes schreef:
Hebben hun geen site Warboel?

Ik was ook al aan het zoeken. Het lijkt erop of de website even offline is, maar op het profiel van mede-bokker, kun je heel veel al zien van de ranch: memberlist.php?mode=viewprofile&u=29511
Laatst bijgewerkt door Marlien5 op 20-01-15 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:34

Hm niet meer blijkbaar! Vreemd :=

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:35

@Marlien5....
Even twee van mijn foto's voor je ;)

Euhhh hey, dit was mijn derde les ofzo, dus alleen naar de pony kijken hoor!
Afbeelding

Afbeelding

Edit: nog een gevonden

Afbeelding

:evaw:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-15 16:46, in het totaal 3 keer bewerkt

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:36

Heb hun site volgens mij wel gevonden, maar ze hebben de hosting denk ik uit staan. In ieder geval dat staat erbij. Misschien aan het updaten. En anders kunnen we haar altijd een pb sturen :)

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:37

Daww. wat een snoepige shet.

en voor de 3e les (ofzo XD) vindt ik het er netjes uitzien.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:37

Klinkt in ieder geval erg gezellig als ik zo op dat profiel kijk :)

Mwah alle leuke dingen vanuit Delft zijn ver heb ik zo het idee :+ ahaha. Voor een leuke dag heb ik wel veel over.

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:50

Voor een 3e les ziet het er inderdaad netjes uit!

Pff ik kon DJ wel achter het behang plakken net. Hij deed er alles aan om een reactie bij mij uit te lokken in draf. Hoofd omhoog oren in de nek en gelijk aangalopperen. Een paar keer goed op z'n donder gegeven maar het hielp niet. Op een gegeven moment was ik zover dat ik het gewoon ben gaan negeren. Hij galoppeerde dus aan en hij kreeg van mij geen reactie dus dat vond hij iets minder... Dus na een paar passen galop viel hij gewoon weer terug in draf. Hij bleef wel boos doen in draf dus als hij een paar rondjes draafde zonder z'n hoofd omhoog te gooien heb ik hem stop gezet en beloond. Stap ging wel gewoon goed, dus ook nog het draaien om het voorbeen geoefend.
Hij heeft wel vaker van die fases. Dan doet hij dat 2 of 3 dagen en dan stopt hij er weer mee.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:05

Oh kijk nou wat een leuke ponies <3 Vind het er al goed uit zien joh! Elk begin is moeilijk!

Is echt heel leuk hoor bij die Crazy Cactus Ranch! Wij hadden 1 avond in het blokhutje op hun terrein geslapen, en de dag erna de heeeele dag door supermooie omgeving gereden. Hoefden ook niet in een rijtje achter elkaar, mochten ook gewoon voorop enzo. Gewoon gezellig. 's Avonds gebbqt en geslapen in een Tipi net over de grens van Duitsland bij een vriendin van haar op het terrein (rina op Bokt) ook allemaal heel gezellig en leuk. Haha bbq niet in de tipi natuurlijk. Onderweg super verzorgde lunchpauzes die haar man met de bus op locatie kwam brengen. En de volgende dag weer terug. Superbrave, leuke paarden ook. We hadden 2 meiden mee die vegetarisch eten, maar dat was ook allemaal geen probleem met de BBQ of de lunch. Mochten zelf aangeven wat we graag wilden eten.

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:49

dat klinkt wel heel leuk wareboel. zo iets heb ik nog nooit gedaan. ik zou het dan alleen wek met mijn eigen paard willen doen.

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:11

Leuke poowns hierboven ^^
En @Lianne: je hebt wel wat teweeg gebracht met je idee :Y)
Wel super leuk natuurlijk, met eigen paard of met huur, 't is hoe dan ook gaaf! :D
(Gaat vast sparen voor de paard-huren-versie :') )

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:41

Mij lijken beide ideeën leuk :P
Als het met paard ver weg is, dan ga ik liever met de "huurpaarden versie" mee :) enne sowieso een keer meeten is een goed idee!

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:50

Warboel: Brood is dezer dagen ook niet echt gezond meer. Zag laatst dat er 64 suikerklontjes in een brood zitten.. heeft blijkbaar te maken met de manier waarop men het graag tegenwoordig extreem snel laat groeien. Wel lastig dat je zo beperkt bent, een grotere bak meenemen lijkt me het meest ideaal, doe ik zelf ook :) Het scheelt wel dat ik geen lapop of schoolboeken mee hoef te nemen. In ieder geval al goed dat je maar de halve week brood eet, toch? :)
je ontbijt is super! Heel gezond :) Als ik ergens iets wil drinken in een cafe kijk ik of ze verse sapjes hebben, zo nee, bestel ik thee (hé dat rijmt). Op mijn werk hebben we verder niks dus drink ik overdag water. Ik ga binnenkort eens wat smoothies maken in de blende thuis :) ook lekker groene!
Zoete aardappels zijn trouwens ook goed :) die mag ik ook eten.

Sanne1992: nou, werken doet het wel! Dat geloof ik zeker :) Ik heb er zelf ook ooit aan willen beginnen maar ik durfde niet. Dat snelle resultaat is wel aanlokkelijk ^^ Ik ken maar 1 iemand die het heeft gedaan en die kan ik inmiddels weer rollen helaas.. ligt voornamelijk aan jezelf ook denk ik. Als je afvalt met een crashdieet, en jezelf daarna gewoon in het gareel houdt, neem ik aan dat je niet meer aankomt :) Helaas denken veel mensen: 'mijn streefgewicht bereikt! Laat ik dat eens vieren met een frietje' :P
Ik ben wel super benieuwd hoe het verder gaat! Hou je ons op de hoogte? :)

Marlien: leuk idee dat weekendje! Helaas zit ik midden in een 'ik spaar voor een huis' fase :( Volgende keer beter.

Tica_81: leuke foto's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:57

Thnx, zijn iets oudere foto's, maar wel de duidelijkste.
Het moge duidelijk zijn, ik ben de andere lesser/bijrijder van de pony waar Marlien is gaan kijken gister. :D
Nu een dik jaar en bevalt me uitstekend!

*kruipt weer snel terug onder meeleessteen*

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:35

Ja ik ben sowieso best gelukkig met de kantine op school, vanmiddag heb ik een Frambozen/peer/hazelnoten/magere yoghurt smoothie gehaald. Hij was heerlijk :9 M'n moeder heeft een tijdje zelf brood gebakken, dat was wel te doen :) En dan heb je meer kijk op wat er nou in zit. Verse muntthee is zoooo heerlijk <3 Mijn grootste verslaving was cola! Echt erg. Heb gister sinds weeeken weer een glaasje gedronken vanwege een rondje van iemand, heb de hele avond de hik gehad :+

Jullie mogen mij trouwens wel bij m'n echte naam noemen hoor, ik heet Desiré (Dees mag ook :D ) Warboel is ook maar zo.. warrig :Y)

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:41

Anoniem schreef:
Thnx, zijn iets oudere foto's, maar wel de duidelijkste.
Het moge duidelijk zijn, ik ben de andere lesser/bijrijder van de pony waar Marlien is gaan kijken gister. :D
Nu een dik jaar en bevalt me uitstekend!

*kruipt weer snel terug onder meeleessteen*

D'oooooooooooooooooooh! Herkende het niet eens! Pony stond gisteren ook in de regen onder een dekentje met d'r hoofd omlaag. Heel ander gezicht zo ;-)
Snapte al niet waarom je zei: "hier heb ik wat foto's voor je" :+ :D haha.

Maar nu even een inhoudelijke reactie: Wat leuk! Ik zal je eerdaags wel een keer ontmoeten dan :)

Dieten-topic: We hebben net de slowjuicer binnengekregen. Ik heb voor het eerst in mijn leven een wortel uitgeperst. Echt supergaaf! En superlekker met een appeltje en wat gember erbij. Nom! Wat info over "slowjuicen"

En leukleukleuk, dagtochtje westernrijden! *\o/*

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:31

Yessica: je kan eventueel wel met mij mee rijden dan, ik kom uit Alphen a/d Rijn, dus kun je prima ergens oppikken. Zelfde geldt voor Warboel, als ze mee gaat op dagtocht :D

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:40

Susannah92 schreef:
Yessica: je kan eventueel wel met mij mee rijden dan, ik kom uit Alphen a/d Rijn, dus kun je prima ergens oppikken. Zelfde geldt voor Warboel, als ze mee gaat op dagtocht :D

Waar gaan we de dagtocht dan doen? bij crazycactus?? Ik kom dus vanuit het noorden. Ligt er een beetje aan waar en wanneer, maar anders kan ik ook mensen oppikken.

Ow en HOI desiré, he he de warboel is er eindelijk uit. AL zal ik het nog wel 100x herhalen XD

_Hedi: Daar ga je inderdaad de fout in. Ik ken dus inderdaad ook 1 die 25 kilo kwijt was, en het er nu weer bij heeft. Maar zij zei zelf al dat het haar eigen schuld was. Ze heeft haar eetgewoonte niet aangepast, en ging gewoon weer terug naar de frisdrank en regelmatige slechte hap.

Nu ben ik gelukkig al niet van de frisdrank, en slechte hap eten wij nou op zijn meest 1x per maand. meestal 1x in de 2 maand. Doe mij maar een lekker stukje kipfilet, met groente in de roerbak met wat aardappeltjes of rijst ofzo :9 .

Gister op stal Chendo behandelt tegen de mijt, jeetje wat hoop ik dat de zomer weer komt, of in ieder geval droog weer. Dan kan hij weer 24/7 naar buiten en heeft hij er ook geen last van.
Vanavond rijden, hoorde al wel dat er weer dressuur lessen waren, dus ik ga mooi de buitenbak in :brr: . Dus maar eens kijken hoe dat gaat. Buiten hebben we maar 2 lampen, dus weet niet of het filmpje dan heel duidelijk wordt. Maar we zullen zien.

Ow ja, ik ben gewoon Sanne :D

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:42

Lijkt me leuk een meeting :) heb al paar dagen te frisse knol jemig wat een bokkepruik heeft die op gezet haha ze heeft mooie stukjes maar ook race momentjes dacht ik na galoppeerd dan maar ff door word vanzelf moe nou dame ging mooi door poeh zomer is mis het haha:):)

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:46

Ow vraagje, Weet iemand waar je de No Leaf handschoenen maat s kan krijgen?
Echt alle winkels waar ik heb gekeken zijn ze uitverkocht in die maat.

En dan 1 van deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding