Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Oh ja, dat huis op de kop. Dat is altijd leuk voor foto's. Ben er zelf nog niet geweest. Maar het is erg grappig en volgens mij hebben jullie je ook wel vermaakt
Hier krijgt paard iets minder aandacht, gisteren niet geweest (ze staat toch 7*24 buiten). Ik ben bezig met videobewerking en probeer mijn eerste filmpje te maken. 1 minuut film bewerken is 8 uur werk.
Symke schreef:germie schreef:Oh ja, dat huis op de kop. Dat is altijd leuk voor foto's. Ben er zelf nog niet geweest. Maar het is erg grappig en volgens mij hebben jullie je ook wel vermaakt
Hier krijgt paard iets minder aandacht, gisteren niet geweest (ze staat toch 7*24 buiten). Ik ben bezig met videobewerking en probeer mijn eerste filmpje te maken. 1 minuut film bewerken is 8 uur werk.
Jee dat klinkt ingewikkeld! Wat v film is dat?
Bellatrix, wat heerlijk zomalleen naar buiten kunnen!! Is mijn doel ook!
Heb er hulp bij gezocht omdat ik zelf onzeker ben. Zij heeft er veel vertrouwen in dat heksje en ik dat van kunnen. Heb het in zomervakantie even stilgelegd, mede door alle insecten, dan wil het niet goed.
Zit nog steeds te twijfelen en wikken en wegen om een vliegen rijdeken.
Heb er eentje geleend, zo'n rijdeken v western zadel. Die doe je dus over zadel heen met een gat voor je kont zeg maar. Snappen jullie me?
Maar dan zitten mijn benen dus over zo'n deken..... En dat vind ik zo niet prettig en stevig aanvoelen!
Dus zit nu te deken aan eczeem deken, en dan zadel eroverheen.