Ik merk hier in de regio weinig verschil qua prijs tussen westernles en dressuurles, zowel privé als manege/groepsles.
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het heerlijke weer? Ik ben na het doen van m'n "huiswerk" (gister met les wat oefeningen gekregen, die ik komende week moet oefenen) snel even afgestapt om een zweetdekentje om te doen en daarna lekker lang buiten uitgestapt!
Oh ik zat zo heerlijk in het zonnetje in de trein Dat vind ik zo superfijn.
Juul_Oxford misschien kan je een baantje zoeken en een deel mee betalen Zo heb ik het ook altijd gedaan eigenlijk (en nog hoor, m'n ouders betalen nog een klein deel)
Het was hier ook de hele dag zonnig maar ik moest werken. Uit mijn werk meteen naar stal geweest maar toen regende het best wel maar wel nog even gereden.
Ik heb "mazzel" dat ik (nu nog) werkloos ben, dus kan vaak overdag naar stal. Maar gelukkig mag ik per 1 februari weer aan het werk, heb ik heel veel zin in, maar die luxe van overdag naar stal wordt binnenkort dus wel wat minder Al is het hebben van een baan ook bijna een soort van luxe in deze tijd
Hahah ik ben net gestopt met mijn studie dus heb de komende maanden ook lekker de keus wanneer ik ga, heb toch wel de tijd
Wel de bedoeling dat ik flink ga werken, maar heb tot dusver maar 1 schoonmaakadres voor 3 uur per twee weken en misschien binnenkort een tweede voor twee uur per week...verdient lekker naar verhouding, maar het geeft zo weinig uurtjes :/ Overige baantjes lukt nog niet zo en vind het ook zo weinig betalen allemaal
Woensdag ging het rijden even helemaal niet, maar vandaag ging weer super! De galop gaat steeds beter Ze was ook heerlijk fris vandaag omdat ze gister niet echt wat gedaan heeft, dus lekker voorwaarts en zelfs een beetje ondeugend Wat dat betreft trekt ze graag d'r eigen plan
joyce2
Geplaatst: 16-01-15 23:04
Ik heb ook een tijdje schoongemaakt, maar was lichamelijk best wel zwaar en echt een uitdaging was het ook niet te noemen (alhoewel... Wat ik soms tegenkwam... hahaha). Straks ga ik in een hele leuke winkel werken, maar dat verdient helaas minder dat m'n vorige baan en ook minder dan de schoonmaakadresjes, maar als het goed is haal ik er veel meer voldoening uit! En als ik dan ook nog eens leuke collega's blijk te hebben, dan neem ik dat lagere loon gewoon voor lief.
Misschien kan je nog erbij gaan oppassen Zwartvosje? En heb je trouwens voor het schoonmaken een advertentie op MP staan? Dat werkte bij mij echt heel goed! Alhoewel, op een gegeven moment trok ik echt van die rare lui aan (telefoontjes of ik m'n string misschien kwijt was, mailtjes of ik in m'n ondergoed wou komen schoonmaken bij een stelletje, telefoontje of ik dik wou bijverdienen met strijken maar dan moest ik wel die vent als strijkplank gebruiken ). Ik heb de advertentie dus maar offline gehaald en m'n telefoonnummer zet ik ook niet meer bij m'n advertenties, hahaha.
Joyce, wauuww das bizar Maar die strijkplankvent; gewoon een daadwerkelijke hete strijkbout op zetten
Nee ik werk via pgbwerk.com Ik krijg een mail als er een zorgaanvraag is in mijn omgeving en dan kan ik die op basis van de info die ik krijg accepteren of weigeren. Als ik accepteer krijgt die persoon mijn gegevens en kunnen ze een afspraak maken met mij om kennis te maken. Werkt erg fijn, geen gekke dingen en een vast uurloon Voor mijn leeftijd zo'n 3x zoveel als de supermarkt (€12,50 ipv €4,25 ) Maar....uitdaging is het wel hoor... 't adresje dat ik nu heb ben ik afgelopen woensdag begonnen... heb een halve fles Jif erdoorheen gejaagt terwijl ik anderhalf uur op enkel en alleen het aanrecht en de gootsteen heb staan boenen Volgende keer ga ik de kastjes en het fornhuis onder handen nemen, daar zal ik ook wel groot deel van de tijd zoet mee zijn... en dan de keer erop....yuck... dan wordt het tijd voor de badkamer
In een schoon huis valt niets te verdienen, maar hoop toch dat het volgende week bij het nieuwe adres mee valt
Annekexxx
Geplaatst: 17-01-15 04:00
Mijn cap-gebruik: Vroeger altijd mét voor de dressuur. Nu rijd ik zelden met cap in de bak, thuis of op stal. Maar als ik buiten kom: meteen cap op. 1 keer overwogen met mooi weer om zonder te gaan, maar uit gewoont toch maar opgezet en ja hoor, die dag ben ik eraf gedonderd. (Vanuit stilstand haha! We stopten in het bos, ik dacht: tijd om mijn neus te snuiten en een fotootje te nemen, totaal onoplettend. Bleken we te stoppen voor een naderende koets met paard, waar mijn paardje van schrok en zich 180 graden draaide . Ik de grond op, mooi zicht.) Dus buitenrit = cap. Op de een of andere manier voel ik me in de diepe reiningbodem altijd veiliger qua landing (ook al is dat maar het gedacht).
Zwartvosje: eens in de twee weken hebben we ook iemand die komt poetsen. Heerlijk thuiskomen is het dan. Waw! Zij kan echt zoveel beter poetsen dan ik, alles lijkt 100 keer schoner. Een schatje is het ook. WoW Joyce, wat een rare mensen lopen er toch rond!
Zondag gaan pa en ik naar een paardje kijken! ) We zijn op zoek naar een paardje voor buitenritten voor hem (en wat ik in de bak kan rijden ook, basis). Zijn merrie gaat stilaan met pensioen. Spannend!
Straks (kan nu even niet slapen wegens keelpijn) weer heel de boel inladen en indoor rijden. Mijn vriend heeft les op ons bijna-pensioen-merrie en ik neem Dix mee om tegelijkertijd te profiteren van de binnenbak.
Ik had trouwens gehoopt en gedacht dat ik vandaag eerder weg mocht bij het werk Omdat het toch redelijk rustig was... Dus eigenlijk had ik me erop ingesteld dat ik smiddags naar Silas ging... Maja zul je zien moest ik gewoon door werken