Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is gelukkig slechts een irritatie geweest, dat is gefixt met een zalfje van € 8 van de DA. Maar poeh, je schrikt je helemaal de tandjes. Zo fijn dat Elsie het zo goed deed op de kliniek! Hopelijk was het iets eenmaligs, en kunnen jullie straks weer helemaal fijn aan de slag.
 Het leverde wel weer een aantal verrassende inzichten op. 
 Gelukkig hoeft Fey nog niet vol aan de bak, en heb ik voor Sil twee stalgenootjes die haar ook mee nemen. Voor Feyre wil ik vanaf volgend jaar ook iemand er bij zoeken. Gisteren heeft een stalgenootje nog even op haar gestapt en gedraafd. Die vond haar ontzettend zoet en voor zo'n jong dier al heel scherp aan de hulpen ( 
 ) maar ook echt nog wel héél jong. germie schreef:En maar weer een paar jacobskruidplanten uit de wei gehaald. Dat is toch echt een plaag. Je blijft bezig, denk je de wei weer vrij te hebben komt er toch weer wat op.
Symke schreef:germie schreef:En maar weer een paar jacobskruidplanten uit de wei gehaald. Dat is toch echt een plaag. Je blijft bezig, denk je de wei weer vrij te hebben komt er toch weer wat op.
Wat vervelend, die rotplanten!
Het valt mij op dat dit jaar de bermen zo vreselijk vol staan met JKK, niet te geloven, weet heel zeker dat dat anders niet zo ergw as!
Ja en wat krijgen we dan volgend jaar als dit allemaal uitzaait.......
Symke schreef:germie schreef:En maar weer een paar jacobskruidplanten uit de wei gehaald. Dat is toch echt een plaag. Je blijft bezig, denk je de wei weer vrij te hebben komt er toch weer wat op.
Wat vervelend, die rotplanten!
Het valt mij op dat dit jaar de bermen zo vreselijk vol staan met JKK, niet te geloven, weet heel zeker dat dat anders niet zo ergw as!
Ja en wat krijgen we dan volgend jaar als dit allemaal uitzaait.......

maar tussen de buien door ons nieuwe (door mijn vriend gemaakte) blok kunnen testen 

Ze is net zo'n Afrikaans olifantje dat bij gewassen wil komen: als ze wil, dan gaat ze. Nou is ze qua omvang ook wel bijna gelijk aan een olifantje dus ja.. Afgelopen dagen kon ik haar ook weer uit het hoge gras vissen. Sta je daar met je goede bedoelingen en strakke grasregime.                                                         

Als het niet rekt dan knapt het wel. Nou weegt ze op dit moment denk ik olk zo’n 800 kilo dus tja..