Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlien5 schreef:Heel gek, ik begon met western rijden zonder cap, want ja, het hoeft niet. Maar na weer even gewend te zijn en te zien en merken wat een draken het ook alweer kunnen zijn, eigenlijk meestal wel met een cap op. Ben dan wel zo schijnheilig om hem met foto's af te zetten
Ik ben wel ontzettend blij dat ik laatst tijdens mijn nare val een cap op had. Moet er niet aan denken om dan zonder cap te hebben gereden. Dus ja, ook in een bak kun je heel naar vallen. Ik was (en ben nog steeds) verbaasd hoe kwetsbaar je eigenlijk bent, Ik loop nu overigens nog steeds met stok, ben net een oud omaatje :-/
sanne1992 schreef:Inderdaad qua prijs zie ik ook geen verschil. Ik zit dan niet op een western manege, maar heb privéles. Maar dat is evenveel als wat de dressuur ruiters hier betalen voor een prive dressuur les.
xLianneZorro, Hoe heb je dat filmpje korter gemaakt. Ik ga dus vanavond voor het eerst filmen met de cam, Maar anders wordt het een filmpje van een half uur ofzo. Heb je daar een programma voor of kan dat met youtube?
Juul_Oxford schreef:Ik bedoelde het ook niet zo dat je bij western niks hoeft te doen![]()
Western ruiters zijn misschien ook wel eens gespannen, dat heeft iedereen wel eens denk ik.
@Warboel, ik woon in Oosterwolde Friesland. De Silver Ranch is bij mij heel vlakbij daar kan ik op de fiets naartoe. Maar per kwartaal geloof ik kost het €180. Dat vinden mijn ouders best prijzig. Vergeleken wat ze eerst betaalden voor de andere manege 95 per 10 lessen.![]()
@zwartvosje, bedankt voor de tip, ga ik zeker doen !
Juul_Oxford schreef:Hey!
Westernrijden lijkt me super leuk!
Ik heb 3 jaar Engels gereden, maar ik was er een beetje zat van..
nu lijkt western me heel erg leuk.
Met name omdat het me veel relaxter lijkt dan dressuur, want je ziet best vaak dressuurruiters die zo gespannen op hun paard zitten.
Ik hoop dat op western les magalleen jammer dat het bestwel duur is
.