Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meestal kan ik ruim op tijd inschatten of ze wel of niet voor me stoppen....
Keihard moest ik in de remmen, ging op een haar na mis. Dus die kerel zet z'n auto stil en roept "Wat de *** doe jij nou stomme tut!"
Achterlijke gek. Heb (heel lief) mijn vinger opgestoken en ben doorgereden 
zo dicht op een wildvreemde iets doen wat je nog nooit gedaan hebt... Vreselijk. Maar het bleek supergoed te klikken met m'n instructeur en bleek ergens ver weggestopt wel een beetje aanleg te hebben
vind het nu superleuk! Ben heel blij dat ik ermee begonnen ben.
dus maakte me even lang en heb d'r netjes gevraagd of ze weet wat haaientanden betekenen, en of ze misschien had gezien dat ze op haar rijbaan stonden. De andere automobilisten stonden enorm te gniffelen toen mevrouw nogal gepikeerd daarna weer instapte en wegreed
dacht laat me niet kennen door zo'n hooggehakte dik gemake-upte ouwe trut in een Mini
was wel grappig om te zien 
toen ik terugkwam bij de instructeur liet ik de scooter bijna om donderen van de zenuwen
Nu zal ik een auto wss niet laten omdonderen, of ik moet wel heel gigantisch gek doen, maar als ik iets voor het eerst doe dan wil ik daar graag goede instructie bij en iemand die weet te motiveren en me in mijn eigen tempo laat leren (en dan bedoel ik niet snelheidslimiet hoor
). Niet iemand die gaat haasten en zeuren en weet ik wat allemaal.
Zat door wat dingen eerder vandaag gebeurd zijn niet lekker in m'n vel, dus schoten m'n knieën vast en kon ik niet meer ontspannen zitten.... Heb dus 20 min klungelig gestapt en heb het toen aan de dochter van de eigenaresse overgelaten. Soms heb je nu eenmaal een mindere dag
Morgen ga ik lekker poetsen en dan probeer ik het vrijdag gewoon nog een keer
)
Dus Yara en Sharron volgende week zaterdag zitten jullie wel veilig hoor haha!
. Wel op mijn 18e begonnen. Theorie had ik in 1x. Rij-examen heb ik 3x moeten doen.
.
Maarja, moet er toch afstand van gaan nemen.
Ben er, omdat ik nu eenmaal een huilebalk ben
, huilend vanaf gestapt. 't Moest er even uit, maar dan gaat het ook wel weer.
alles doet pijn
M'n lijf voelt verrot (morgen gelukkig weer fsyio) maar in m'n hoofd zweef ik nog! Ben gewoon nóg verliefder op m'n kleine vriendje geworden, haha.joyce2 schreef:Ben helemaal happy! Heb vandaag zo fijn gereden met mijn les. Ik was een beetje zoekende naar een fijne instructeur, maar volgens mij heb ik die nu gevondenM'n lijf voelt verrot (morgen gelukkig weer fsyio) maar in m'n hoofd zweef ik nog! Ben gewoon nóg verliefder op m'n kleine vriendje geworden, haha.
En autorijles... Pfff... Breek me de bek niet open! Ik ben 3x gezakt, 4e keer gelukkig geslaagd. De rest van mn examens (alle theorie, motorrijbewijs, orun, vaarbewijs) heb ik wel allemaal in 1x gehaald, maar met het afrijden voor de auto zat het echt niet mee.
Maar Lianne, hoe kan je met 17,5 je rijbewijs al halen? Misschien loop ik achter ofzo, maar je mag toch pas beginnen met lessen op je 18e?
Van wie krijg je nu les?
maar ben er wel al super blij mee!