Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mayflower_ schreef:De grootste kansen zijn bay dun, dunskin, buckskin of bay.
Symke schreef:Hoi Mayflower,
Wat leuk nog een Fries hier!
Heb vroeger met mijn kruising Fries ook even western gedaan en hij kon het idd best leuk.
Nu toch een quarter.
Zij is drachtig van Mister dual Jack
Daihyo schreef:Welkom! Heb je een foto van de hengst? Ben wel benieuwd. Wel een spannende keuze op een fries. Ben heel benieuwd hoe dat uitpakt!
Prognose is heel onzeker. Dat zou echt van de 9 maanden rust en werking van tildren afhangen. Een soort van erop of eronder. Zoals het er nu uit ziet valt dat dus wat tegen helaas
En dan is de vraag: is het paardwaardig genoeg voor pensioen?
Bellatrix schreef:Heb jij het gevoel dat hij pijn heeft?
Symke schreef:Ik had Fries x KWPN, grote ruin, kon behoorlijk joggen hoor maar merk het verschil met quarter nu wel natuurlijk.....
Die ene x wedstrijd was grappig tussen al die kleine paarden
Ben heel benieuwd naar jouw veulen straks!
Snap alleen niet dat je ook kans hebt op vos ? Of zag ik dat verkeerd? Was niet heel goed te lezen. Maar dat kan niet met Fries toch? Die dragen toch geen vos factor?
Tussen Dokkum en Leeuwarden hier en jij?
Mayflower_ schreef:Symke schreef:Ik had Fries x KWPN, grote ruin, kon behoorlijk joggen hoor maar merk het verschil met quarter nu wel natuurlijk.....
Die ene x wedstrijd was grappig tussen al die kleine paarden
Ben heel benieuwd naar jouw veulen straks!
Snap alleen niet dat je ook kans hebt op vos ? Of zag ik dat verkeerd? Was niet heel goed te lezen. Maar dat kan niet met Fries toch? Die dragen toch geen vos factor?
Tussen Dokkum en Leeuwarden hier en jij?
Ook een leuke kruising. Ik ben ook erg benieuwd naar het veulen. Het is een gok, maar hopelijk een leuke gok
Nee vos vond ik ook gek.. Had via zo'n calculator het berekend.