Sure_lee schreef:Gave laarzen! Ik zie de laatste tijd niet echt meer mooie laarzen in mijn maat voorbij komen op marktplaats of in de aanbieding. Hoe moet ik mijn ariat laarzen verslaving nu stillen?
Ebay Kleinanzeigen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Baileysdream schreef:sorry dat ik kom binnenvallen!
maar weet iemand een shop die grotere maten verkopen en voor brede voeten? ik heb een maat 42.. al van alles geprobeerd aan ariats ect. maar ze zijn allemaal te smal voor mn voeten en een maat groter glij ik eruit met mn hak.. welk merk of shop kunnen jullie aanraden?
Sandra_H schreef:Ik heb ook 42 en draag, op de fatbaby's na, alleen maar herenboots (Ariat om te lopen, Tony Lama om te rijden) Je hebt naast de cijferaanduiding van de maat ook een letter: "D" is normale breedte, en dan heb je nog E en EE die breder zijn. Of is D dan ook te breed?
SDLT schreef:Ik heb vanwege een soort gelijk probleem er voor gekozen om laarzen op maat te laten maken bij Hanton Cavalier, tot op deden heel tevreden met de laarzen. Toen ze aankwamen zaten ze wel best strak, na een paar keer dragen waren ze netjes uitgerekt zodat ze netjes op maat waren.
Communicatie ging netjes en waren binnen 2 weken binnen.
Beste meneer had ook een foto gestuurd toen hij ze aan het maken was, dat was een leuk extraatje.
[ [url=m/fa9OHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dAZp8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s8BlJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
sunny43 schreef:SDLT schreef:Ik heb vanwege een soort gelijk probleem er voor gekozen om laarzen op maat te laten maken bij Hanton Cavalier, tot op deden heel tevreden met de laarzen. Toen ze aankwamen zaten ze wel best strak, na een paar keer dragen waren ze netjes uitgerekt zodat ze netjes op maat waren.
Communicatie ging netjes en waren binnen 2 weken binnen.
Beste meneer had ook een foto gestuurd toen hij ze aan het maken was, dat was een leuk extraatje.
[ [url=m/fa9OHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dAZp8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s8BlJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijken wel heel breed van boven? Of heb je ook best brede kuiten? Wel hele gave kleuren enzo