Ik heb overigens ook in mijn volgtopic een hang-filmpje zonder cap gepost. Met een touwhalstertje om haar hoofd. Was in een opwelling en was ook niet van plan om te gaan zitten. Dus het kan allemaal best.  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik heb overigens ook in mijn volgtopic een hang-filmpje zonder cap gepost. Met een touwhalstertje om haar hoofd. Was in een opwelling en was ook niet van plan om te gaan zitten. Dus het kan allemaal best.  
                                                         Kimmsel schreef:Ik ben benieuwd naar de bokt-ongeschikte foto.Ik heb overigens ook in mijn volgtopic een hang-filmpje zonder cap gepost. Met een touwhalstertje om haar hoofd. Was in een opwelling en was ook niet van plan om te gaan zitten. Dus het kan allemaal best.
 Jaren terug had ik een gigantische rel in mijn koeiendrijf-topic. Nu wordt dat met regelmaat gedaan en is er niemand die er nog over valt. Of in ieder geval, heel weinig mensen.

Maarja dat is wel even heel wat meer natuurlijk haha                                                         
 Sommige mensen doelen gewoon op rellen. De foto is van het dochtertje van mijn stalgenoot die op Nova zit, ze wordt wel vastgehouden. Is een heel klein meisje en Nova reageert er totaal niet op. Dit was overigens gewoon in de wei in haar vertrouwde omgeving. In de bak zou ik dat niet aandurven, want daar is ze de duivel 
 Dat heeft ze me net nog een keer bewezen. Ik dacht: even een rondje bak lopen. Nou dat heb ik geweten. Als een complete idioot met vier benen de lucht in. Tijd voor een les denk ik...
 Mochten anderen hem willen zien dan kan ik de foto versturen. 
 Ik woon heel centraal in Nederland hoor  

Daar heb je gelijk in hoor!

.                                                         

. Misschien als je een fiets hebt en een rondje wat ook fiets geschikt is..

). Stalgenoot is hier met haar bezig.Duplo schreef:Wat een portretje is het ook
Hoe doet ze het nu tijdens de parelli lessen? Zitten daar nog handgrepen bij ivm dat gedrag in er bak?
 en dat werkt wel! Alleen als ik zelf in Mn eentje ben heb ik niet genoeg zelfvertrouwen om het toe te kunnen passen. 
 Emita schreef:Duplo schreef:Wat een portretje is het ook
Hoe doet ze het nu tijdens de parelli lessen? Zitten daar nog handgrepen bij ivm dat gedrag in er bak?
Had hier even overheen gelezen. Maar ik heb een tijdje geen les meer gehad vanwege het slechte weer en sinds we op deze stal staan moet ik ook reiskosten betalen dus het is bij elkaar allemaal erg prijzig. Maar heb wel begeleiding van iemand anders volgens de Chris irwin methodeen dat werkt wel! Alleen als ik zelf in Mn eentje ben heb ik niet genoeg zelfvertrouwen om het toe te kunnen passen.
Met Elena wil ik nog wel af en toe lessen maar niet te vaak ivm kosten.

We hebben het allemaal moeten leren en ervaren en bij de één duurt het zes stappen en bij de ander duurt het er drie .. voor je het weet dan weet je niet beter meer en dan staat een ander van, 'Ohjee wat doet ze nou?' en dan lig jij in een deuk van, 'Ach .. ' 

), en alles wat Kimmsel beschrijft over Chris Irwin wordt toegepast als zij er is 
 . In augustus/september heeft zij mij ook geholpen, want Nova vertoonde dit gedrag toentertijd ook met de training voor de showmanship (toen deed ze het alleen als ik met haar wilde draven, helaas doet ze het nu dus ook in stap). Dankzij haar hulp is het toen gelukt om dit gedrag eruit te krijgen en konden we gewoon op wedstrijd. In de winter heb ik helemaal niks met Nova gedaan, en nu we weer langzaam aan rustig willen gaan wandelen vertoont ze dit gedrag dus ook in stap, en voornamelijk dus in de bak - helaas nu ook op buiten wandeling.
  Aankomende vrijdag krijg ik weer hulp van deze persoon!

Maar ze zit qua schoft op ongeveer 1.35  

) en we beginnen elkaar daarin steeds beter te snappen.