[WN] Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 23:26

Apollo94 schreef:

Dankjewel Apollo94! Daar had ik een week of 2 geleden contact mee idd. Heb een testritje gedaan. Topper van een hengst. Was bijna rond, maar ze besloot op het laatste moment om hem door een vriendin te laten rijden :-/ Helaas pindakaas. Toch bedankt!

Paintless

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:40

goh, dat is wel een beetje flauw...

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:56

Raar dat ze dan ook nog steeds die advertentie heeft staan :s maarja, succes met zoeken

Lerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:04

Ja, ik vond het ook een beetje raar allemaal. Maar goed, niks aan te doen :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:35

Nog even een schopje, ben ook nog steeds op zoek naar een ruiter...

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:21

Ik ben nu ook opzoek naar een serieuze enthousiaste bijrijder. Wedstrijdgericht. Voor mijn quarter's. Dus als iemand in de omgeving hardenberg, ommen, dedemsvaart iemand weet. Laat mij het weten...

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:24

Er is veel vraag naar serieuze bijrijders en weinig aanbod valt mij op. Heb een advertentie hier op bokt en op MP staan, maar geen reactie. Ja, van penny's. Die wil ik niet.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 15:33

veel aanbod.. ook wel serieuze ruiters, alleen kan een klein land groot zijn als je een specifiek iets zoekt

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 19:21

Ik bied mijzelf wel aan en ben serieus, alleen alles is zo ver weg ;(

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 20:06

Ja idd... iedereen zit zo ver weg...

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:16

dat zeg ik.

ik zit niet ver weg, maar de paarden die ik eventueel zou kunnen of willen bijrijden wel. :P

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:27

Duim voor me, morgen kom er een "sollicitant". Hoop dat het wat word. Dame in kwestie blijkt bij mij om de hoek te wonen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:30

aikon schreef:
Duim voor me, morgen kom er een "sollicitant". Hoop dat het wat word. Dame in kwestie blijkt bij mij om de hoek te wonen.

:oo ....spannend....ik ga duimen voor je :j

veel succes morgen +:)+

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:55

Ze heeft geen ervaring met hengsten, maar wel lessen gehad in westernrijden en wil dit graag doorzetten. Ben benieuwd wat mijn kereltje vind.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:03

Spannend aikon!
Ik heb besloten toch echt bij Rotterdam te willen blijven als zoek omgeving, zeker als er een bijdrage bij komt is het voor mij niet te betalen als arme scholier :}
Misschien dat volgend schooljaar meer perspectief bied als ik in Utrecht zou gaan studeren? :)
Als iemand nog wat weet omgeving Rotterdam/Barendrecht/Rhoon/Ridderkerk/Zevenhuizen/Gouda hoor ik het heel graag :)

Lerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:11

aikon schreef:

Succes!

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:00

aikon schreef:

spannend :) Ben benieuwd of het wat wordt!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:07

Paintless schreef:
dat zeg ik.

ik zit niet ver weg, maar de paarden die ik eventueel zou kunnen of willen bijrijden wel. :P

Ja, maar voor mij is het dus andersom :D ruiters die zich aanbieden of iets zoeken zitten ver weg...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:43

Gamova schreef:
Spannend aikon!
Ik heb besloten toch echt bij Rotterdam te willen blijven als zoek omgeving, zeker als er een bijdrage bij komt is het voor mij niet te betalen als arme scholier :}
Misschien dat volgend schooljaar meer perspectief bied als ik in Utrecht zou gaan studeren? :)
Als iemand nog wat weet omgeving Rotterdam/Barendrecht/Rhoon/Ridderkerk/Zevenhuizen/Gouda hoor ik het heel graag :)

alle respect.......en volgend jaar is sjaak er nog steeds hoor :j

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 20:08

Dan zet ik mezelf ook maar weer eens in de picture. Figuurlijk dan :) :D
In de omgeving van Hengelo ben ik op zoek naar een (of meer) western gereden bijrijdpaard(en) /3
Voor 2 of 3 keer in de week.
Ik ben betrouwbaar :j , enthousiast *\o/* , rijd al meer dan 17 jaar western (bij verschillende trainers en op verschillende paarden), ben altijd bereid om lessen te (blijven) volgen. Vorig jaar gestart in GAG van de DRHA en ook een aantal onderlinge wedstrijdjes gereden. Voorkeur gaat uit naar reining. Ik zou heel graag iets fijns willen opbouwen met een leuk paard (en diens eigenaar/eigenaresse) _/-\o_
Voor meer info PB me alsjeblieft! :wave:

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 23:15

cissy schreef:
Naar Vianen en we zoeken nog steeds naar een bijrijder! ;)

Jammer dat ik (nog) geen western rijd. Hoop dat ik een westernles voor mijn verjaardag krijg eind deze maand, ben er supernieuwsgierig naar. Maar ja, dan ben ik er nog niet he...

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 06:57

Mijn verzorgpaardje zoekt vanwege verhuizing van de bijrijder een nieuwe verzorger (zie onderschrift). Het is geen western, maar wel leuk ;)

Ik zet het hier neer, omdat ik dus binnenkort ga verhuizen naar een andere regio en ik graag weer een verzorgpaard zou willen hebben. Ik ga verhuizen naar regio Utrecht-Amersfoort. Ik heb zelf maar één jaar western ervaring (de rest engels), dus mogelijkheden om te lessen zijn welkom. Het is voor mij belangrijk dat het recreatief is. Lekker loswerken in de longeercirkel, werken in de bak en relaxed naar buiten. Op mijn profiel krijg je vast wel een indruk van wie ik ben. Mocht dat aanspreken, dan zou ik het leuk vinden om een PB te ontvangen :)

Lerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 14:49

YES! 5 jarige quarter merrie gevonden om bij te rijden in kalverhoek. Morgen ff kijken en een testritje maken. :)

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:10

Nou ik meld me hier ook eens kijken of er vanuit hier een reactie komt, voor mijn ruin zoek ik voor 1 a 2 dagen in de week een bijrijder. Aangezien het thuis nogal druk is met voetballende kinderen en de wedstrijden weer beginnen van zoonlief zou het handig, gezellig en goed voor Haron zijn als ik iemand zou kunnen vinden. Maar tot nu toe nog geen mensen gevonden die een paardje zoeken die western bereden is!! Een bijdrage vraag ik er niet voor zou allang blij zijn als zich iemand zou melden en het is ook gewoon gezellig!! :D :D
Wij wonen in Duitsland bij Winschoten de grens over en dan 2 km na Leer (20 min. vanaf de grens)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:59

Ik wil iedereen die nog steeds zoekt nog maar weer een hart onder de riem steken. Het valt niet mee. Ik ben nog steeds blij met mijn bijrijdster, ze is lief voor paardlief, laat zich niet door hem gekmaken en doet haar best om zo veel mogelijk te leren in zo'n kort mogelijke tijd. Morgen gaat ze voor het eerst alleen... spannend. Tot nu toe gaat alles best goed, weinig nadeel ondervonden van het (nog) niet western geschoold zijn. Dus ik zou zeggen, staar je niet alleen blind op westerngerichte bijrijdsters, soms kan er een gouden meid tussen de recreabea's en engelsen zitten die wel wil omscholen!