Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet alleen wel tot 5 uur werken... Maar ben vanaf half 6 wel thuis dus kan je dan wel in Ommen? Oppikken
Zou niet weten hoe en met wie. En heb eigenlijk ook geen geld daarvoor -ben druk aan het sparen. Heb ik nou altijd
Laatst 1x m'n ma meekunnen slepen, maar die wilt nooit meer zei ze
even met het thuisfront overleggen
maar wil gewoon iets leuks doen
) 
Maar ondanks dat ging het vandaag echt top! Alleen zelf vind ik het wel jammer dat ze nu zo weinig buiten komt zelf niet met die wind... Aan de andere kant Silas zal toch voor het draadje gaan staan wachten tot ze naar binnen mag
Erna nog wat aan de hand gedaan waar ze ook super op reageerde. En natuurlijk het zadel gepast, ziet er best netjes uit... Alleen niet gereden ivm het weer en ons binnenbakje is daar te klein voor.
Ga jij vandaag nog naar paard lief toe?
En fijn dat het vandaag zo lekker ging
Maar met enkel een buitenbak/buiten longeerbak is het met dit weer geen doen. De wind wordt zij knetter van dus dat wordt niks, maar ik wordt knetter van de regen dus dat wordt ook niks
Tenzij het later vanmiddag nog opklaart ga ik dus weer niet naar d'r toe
Aan de ene kant vind ik dat heel vervelend, want dat betekend dat er niemand voor d'r is en ze nog langer stil staat, aan de andere kant, vind ik het zelf niet erg om er niet heen te gaan, want leuk is 't er niet echt
En thank god, ze hebben een binnenbak
Ik ben helemaal in de war... Vanavond dus lessen?! Leuk
Heb je groeps op prive? Ik denk dat dat van je schouder .... Ontspannen... Relaxed gaan zitten? Ik weet het anders ook echt niet... Heb het zelf nooit gehad, vraag het anders aan degene die je les geeft! 
Het begin kent ze echt al super alleen dat ''touw'' over haar heen enz vind ze nog niet zo grappig, wat vandaag wel echt goed ging!xLianneZorro schreef:Zwartvosje weet je naam even niet meer. Maar rijd je nou een draver?Ik ben helemaal in de war... Vanavond dus lessen?! Leuk
Heb je groeps op prive? Ik denk dat dat van je schouder .... Ontspannen... Relaxed gaan zitten? Ik weet het anders ook echt niet... Heb het zelf nooit gehad, vraag het anders aan degene die je les geeft!
Nee ik heb sinds eind augustus een draver die ik zou gaan bijrijden en verzorgen. Dat is een lang verhaal geworden, maar die rijd ik dus eigenlijk niet en longeer ik alleen. (als je 't verhaal wilt weten, pb dan even
beetje lang en niet iets om hier neer te zetten, gezien het alleen mijn kant van het verhaal is). Daar zou ik nu nog 2x per week naar toe gaan, maar omdat alles wat ik doe daar buiten is, is dat eigenlijk geen doen. De draver is nogal sensibel en van harde wind wordt ze behoorlijk ehmm....lastig
En door de regen zie ik niet wat ik doe tijdens het longeren en het is gewoon irritant om nat te worden
Met slecht weer kan ik dus niks...
En daar ga ik vanavond naar toe voor mijn derde 'lesje'. Echt les is het niet, want de dochter van de eigenaresse -die Dopey heel lang gereden heeft etc.- begeleid me zolang als nodig is. Zodra ik mezelf weet te redden in de bak mag ik ook alleen gaan en dan zal ik ook af en toe daadwerkelijke lessen rijden